Max is ook wel een beetje een Belg hequote:
jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Max is ook wel een beetje een Belg he
Brasschaat toch?quote:
Dat is ook wel een beetje onzin.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Max is ook wel een beetje een Belg he
Het Zonnedael van België.quote:
Het is gewoon een Nederlander ja, maar kan mij voorstellen dat Belgen zich ook ergens aan vast willen houdenquote:
quote:
Aan Max?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een Nederlander ja, maar kan mij voorstellen dat Belgen zich ook ergens aan vast willen houden
Ja natuurlijk, zelf hebben ze niemand, en Max in toch een klein beetje Belg.quote:
Dat doen ze maar ergens anders aan danquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is gewoon een Nederlander ja, maar kan mij voorstellen dat Belgen zich ook ergens aan vast willen houden
Dat maakt je niet Belgisch ineens.quote:
Urbanus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze maar ergens anders aan dan
Belgen zijn onze kleine broeders, altijd zeiken op Nederland maar toch kijken ze erg tegen ons opquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze maar ergens anders aan dan
Belastingtechnisch wel handig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat maakt je niet Belgisch ineens.
Ik zag vanmiddag een Hamilton-grapje op TikTok, moest lachen, maar het is te racistisch om te postenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zelf hebben ze niemand, en Max in toch een klein beetje Belg.
oh ja dat wel....zou ze allemaal knuffelen...lieve belgjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Belgen zijn onze kleine broeders, altijd zeiken op Nederland maar toch kijken ze erg tegen ons op
Ja, ik mag hier geen uitlatingen over doenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een Hamilton-grapje op TikTok, moest lachen, maar het is te racistisch om te posten
Sylvana leest mee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een Hamilton-grapje op TikTok, moest lachen, maar het is te racistisch om te posten
quote:
Je hebt er waarschijnlijk ook geen herinnering aanquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier geen uitlatingen over doen![]()
Vrouwens met Vlaams accentquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
oh ja dat wel....zou ze allemaal knuffelen...lieve belgjes
jij had hem gepost op TIKTOK?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier geen uitlatingen over doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |