Ook geen meubels?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2 meter, staat in de voortuin, in huis wil ik niks
Merry Christmas hohohoquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een ander verhaal, het was een prachtige boom, maar de volgende dag begon hij ontzettend te stinken, echt smerig, niet te harden. Mijn man heeft hem toen ontmanteld (takken eraf geknipt) en toen hebben we hem over balkom gemieterd en afgevoerd
Die zet ik naast de boom dit weekendquote:
We hadden ooit 2 hamsters, Karel en Hammesquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou er van
Tom, Jaap, Harry als huisdieren namen
is het zo ergquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zet ik naast de boom dit weekend
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden ooit 2 hamsters, Karel en Hammes
We hebben er zelf een verhaal van gemaakt dat een rendier er tegenaan gepiest heeft, maar het zou zomaar iets anders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh, dat is ook bijzonder. Wat zou dat dan geweest zijn?
Nee, waar moet ik anders mijn yoga doen?quote:
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, waar moet ik anders mijn yoga doen?
Nee wij vinden het te veel werk, dus die echte boom in de tuin zitten lichtjes in en gaat met oudjaar in de brandtonquote:
Yo chem.quote:
lekker fikkie stokenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee wij vinden het te veel werk, dus die echte boom in de tuin zitten lichtjes in en gaat met oudjaar in de brandton
heerlijk knetter vuurquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dennenbomen fikken ook het mooist![]()
@:haags
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk knetter vuur![]()
en het ruikt ook nog eens lekker
Verzonnen door mijn zoon, afgeleid van hamster, jesnaptumwel.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verzonnen door mijn zoon, afgeleid van hamster, jesnaptumwel.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Ik kan daar altijd van genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |