Machtig mooi plekje aan het waterquote:
Zo een heb ik ook eens gehad.quote:
Mijn stiefvader werkt in de kerstbomen deze tijd van het jaar, ik heb een gratis boomquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij tuinman heb jij al een mooie boom?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn stiefvader werkt in de kerstbomen deze tijd van het jaar, ik heb een gratis boom
Zelf uitgezocht en afgezaagd afgelopen zaterdagquote:
quote:
quote:
een mooie grotequote:Op vrijdag 10 december 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zelf uitgezocht en afgezaagd afgelopen zaterdag
Dit was een ander verhaal, het was een prachtige boom, maar de volgende dag begon hij ontzettend te stinken, echt smerig, niet te harden. Mijn man heeft hem toen ontmanteld (takken eraf geknipt) en toen hebben we hem over balkom gemieterd en afgevoerdquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook eens gehad.![]()
Als je ernaar keek lagen de naaldjes al op de grond. Die heb ik toen ook maar gesnoeid.
2 meter, staat in de voortuin, in huis wil ik niksquote:
ik hou er vanquote:
Oh, dat is ook bijzonder. Wat zou dat dan geweest zijn?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een ander verhaal, het was een prachtige boom, maar de volgende dag begon hij ontzettend te stinken, echt smerig, niet te harden. Mijn man heeft hem toen ontmanteld (takken eraf geknipt) en toen hebben we hem over balkom gemieterd en afgevoerd
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2 meter, staat in de voortuin, in huis wil ik niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |