Ik ben door Huub gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
dgk ben ik pas gaan kijken toen t op een andere zender kwam. had dus flink wat gemist helaas
Ja same. In het begin ook wel wat gemist en deed toen ook nog niet aan cossen. Toch wel veel gekeken...zeker in de weekenden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
dgk ben ik pas gaan kijken toen t op een andere zender kwam. had dus flink wat gemist helaas
Ja dat was zo'n baasquote:
vertelquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
Weten jullie wie bij R-woud in het dorp woont?
quote:
Ken ze ook niet, dat zegt genoegquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hebben we hier ook een hekel aan
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk nu ff terug, ze komen dus van Vlieland, snel weer oprutte
Die woonde een dorp verderop, zijn oom was mijn buurman. Altijd ruzie met deze gozer in de kroeg.quote:
die anekdote kende ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die woonde een dorp verderop, zijn oom was mijn buurman. Altijd ruzie met deze gozer in de kroeg.
Tot zo ver deze anekdote
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zet het ook maar weer af, walgelijke kakkers
Ze proberen het, vooral de vrouw, maar lukt nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hebben ze de hete aardappel nog in de strot?
lekker man!quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Maar goed, als ik nog een yogales wil, kan ik er terecht
Heb je al een yogapakje en matje?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Maar goed, als ik nog een yogales wil, kan ik er terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |