quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heel mn wa is naar de verdoemenis.
heel de foon dus ook. ik kan nu sinds vandaag niet eens bellen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heel mn wa is naar de verdoemenis.
heel de foon dus ook. ik kan nu sinds vandaag niet eens bellen
quote:
En badeendjes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen zou ik wel missen IRL en FOK
ik had Much Betterquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:06 schreef suzi1 het volgende:
dat was ook de enige tt die ik kon bedenken, dus ik opende maar niet
Had ik eerst.quote:
je komt ook gewoon kletsenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joa en anders heb je genoeg lui om mee te babbelen in BB toch
Ik las dat ze BB suforum willen sluiten wegens te weinig animo en dat ze meer dataruimte voor VIV willen vrijmaken omdat het onverwachts hier drukker isquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joa en anders heb je genoeg lui om mee te babbelen in BB toch
Ik heb vorig jaar echt het begin gevolgd, maar toen vond ik er niks meer aan toen die kale er uit ging weet effe niet meer hoe die heetquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las dat ze BB suforum willen sluiten wegens te weinig animo en dat ze meer dataruimte voor VIV willen vrijmaken omdat het onverwachts hier drukker is
Puur genot ditquote:
Danny Roodbol. Maar je mag hem ook gewoon die kale noemen hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:11 schreef suzi1 het volgende:
o wat erg, ik weet die kale ze naam ook niet meer. theo?
ik weet het ook even niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar echt het begin gevolgd, maar toen vond ik er niks meer aan toen die kale er uit ging weet effe niet meer hoe die heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |