Toe maar weer.quote:
Ik zat een tt te verzinnen, tik hem in klikte op invoeren en verwachtte mootie in 10, 9, 8 .....quote:
Maar dan heb je een ander kleurtje.quote:
Klein beetje misschien welquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan heb je een ander kleurtje.
Wel blauw blijven hoor.quote:
Ik was op nieuwe posts aan het wachten, vond het al zo stil ineensquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
was je door het slotje aan het posten
Nou zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mooi de tijd om dat te overdenken
Als je niet meer wil kan je mij nog altijd nomineren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gebeurt mij nu nooitquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was op nieuwe posts aan het wachten, vond het al zo stil ineens![]()
gaat D. weer gast modden?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je niet meer wil kan je mij nog altijd nomineren.
Meh ik doe nu gewoon een beetje interessant.quote:
Wil je een eerlijk of sociaal gewenst antwoord?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Twijfel je daaraan? [ afbeelding ]
Ik denk wel dat D. 40+ en MEN gaat doen, SHO heft nog een mod en hier zijn nog 3 andere modsquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat D. weer gast modden?
en wie let er hier op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |