quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:29 schreef devzero het volgende:
De vraag is met wie @:freshfruit een 15-jarige dochter heeft
Gevoelige vraag....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
breien is heel hip hoor tegenwoordig
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Gevoelige vraag....maar schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je deze problemen hebt,.. mag je het ook gewoon zeggen hoor
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Gevoelige vraag....Net zo oud als ik dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik heb geen 30-jaar jongere vrouw, laat staan een vrouwquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar schat
als je deze problemen hebt,.. mag je het ook gewoon zeggen hoor
Geeft niet joh, heren onderling kan tegenwoordig wel hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen 30-jaar jongere vrouw, laat staan een vrouw
Volgens mij hadden we het er ooit over. Maar na vele jaren DTS ben ik sommige gespreken alweer vergetenquote:
we kunnen ook een datings subje maken in Vivaquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen 30-jaar jongere vrouw, laat staan een vrouw
Goed ideequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen ook een datings subje maken in Viva![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |