Ben alleen maar bomen aan het zagen, dan krijg je het gelukkig snel warmquote:
We gaan er vanuit dat we groots kunnen vieren dat MaxGod kampioen wordtquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maandag, zodat ik mij zondag helemaal vol kan gieten met bier door vreugde of verdriet
nou in F1 waren ze anders lekker positiefquote:
dan hang ik de vlag uitquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat we groots kunnen vieren dat MaxGod kampioen wordt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou in F1 waren ze anders lekker positief
Valt nu ook wel mee. Weinig wind en droog...quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben alleen maar bomen aan het zagen, dan krijg je het gelukkig snel warm
Nou, in de ochtend is het echt wel koud hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt nu ook wel mee. Weinig wind en droog...
Kan toch zomaar zijn dat Hamilton zomaar geheel pardoes ineens 2x een .44 in z'n beide achterbanden krijgt?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren
Die kans is niet zo grootquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan toch zomaar zijn dat Hamilton zomaar geheel pardoes ineens 2x een .44 in z'n beide achterbanden krijgt?
2 x zichzelf in zijn achterbanden?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan toch zomaar zijn dat Hamilton zomaar geheel pardoes ineens 2x een .44 in z'n beide achterbanden krijgt?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 x zichzelf in zijn achterbanden?
3 FOK! klassiekers?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FOK!-klassieker!
Schijnt dat vele jaren later daar pas bekend werd dat ze hier zo'n hit was!
Max gaat een prima race rijden, die Mercedes is gewoon te snelquote:
ik denk dat autonr 44 moderner isquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had iets moderners in gedachten!
Mijn naam is geen maxquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |