quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat is enkel als de dating show begint in viva!
Nou .. dacht de laatste van het seizoen..quote:
Dat niet, maar meer uit voorzorg volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het wel handig als er 1 van ons Mod is
om meteen rotzooi weg te halen
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou .. dacht de laatste van het seizoen..
Jij bent er wel
Tof! Lof is in the Rquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat is enkel als de dating show begint in viva!
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
Mijn vader vertelde ook niet veel over de oorlog, maar van zijn broers en zus hoorde ik dat hij een Duitse officier wilde aanvliegen toen die hun vader (mijn opa) aan het afranselen was omdat die niet al hun voedsel aan de Duitsers wilde afstaan.
Als ze niet bovenop hem waren gedoken, was hij ter plekke gefusilleerd geweest.
Dat waren ook geen lekkere luiquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een oom van mij was in Indonesië.
Het enige wat hij er over kwijt wilde waren dat hij een keer achterom keek en zag dat een japanner hem met een zwaard wilde aanvallen en hij die vent van dichtbij heeft moeten doodschieten, en hij was daar bevriend met iemand die een leuk aapje had.
Verder wilde hij er geen WOORD over kwijt.
Ik wacht vol spanningquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
greysie gaat dat organiseren heb ik gehoord!
Op goed geluk?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Samen met Dev en MrsLquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
True.quote:
Maandag, zodat ik mij zondag helemaal vol kan gieten met bier door vreugde of verdrietquote:
we gaan voorquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maandag, zodat ik mij zondag helemaal vol kan gieten met bier door vreugde of verdriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |