SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Als je beweert dat je wat nuttigs ziet met die cam, ben je een leugenaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat je misselijk boven het toilet hangt
Het was wel eventjes vermaak.quote:
Ik hoorde je hier grinnikenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je beweert dat je wat nuttigs ziet met die cam, ben je een leugenaar.
[..]
Het was wel eventjes vermaak.
Als je slim bent neem je ook meteen eten voor morgen meequote:Op vrijdag 10 december 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ga maar nu gelijk want dan kan ik oz weer smurfen
Oh ja, dat vond je niet lekker of kon je daar niet tegen ?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Brrr, boerenkool.
Het is hier weer vrijdagpizzadag.
Dat vind ik gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat vond je niet lekker of kon je daar niet tegen ?
Vuige lapo-hunterquote:
Oh, ja dat bestaat ook nogquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon niet lekker.
Ja bah, stiekem gewoon lekker hunten en dan lekker klagenquote:
In Rotterdam zijn er toch vast ook van die berzorgdiensten die binnen 10 minuten je spul thuis hebben?quote:
'Spul.'quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn er toch vast ook van die berzorgdiensten die binnen 10 minuten je spul thuis hebben?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, wat ga ik vandaag eens eten?
Misschien boerenkool
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Brrr, boerenkool.
Het is hier weer vrijdagpizzadag.
Allemaal prima opties.quote:
Handel in verboden cavia'squote:
De goede leef.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:34 schreef Karzai het volgende:
Ik had woensdag shoarma
Gister pizza
Vandaag patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |