Ik las discussievissen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Kempvissen en discusvissen hebben ook wel zo hun gebruiksaanwijzingen.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef Salina het volgende:
Waarom zijn jullie eigen hier gaan slow chatten? En waar komen jullie vandaan (welke SC)?![]()
DTS is Darts?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
We komen uit DTS; een hartstikke leuk spel maar de sfeer kon vaak plotseling nogal omslaan als het om hedendaagse onderwerpen in het nieuws ging.
Daarnaast hebben we nogal wat moeite met de moderatie daar.
We zijn hier naar toe gekomen omdat hier al een maand niet gepost is en we gewoon een leuke plek zochten om zonder gedoe verder te kunnen kletsen met elkaar!
Ik van KPD.Jij dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef Salina het volgende:
Waarom zijn jullie eigen hier gaan slow chatten? En waar komen jullie vandaan (welke SC)?![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
We komen uit DTS; een hartstikke leuk spel maar de sfeer kon vaak plotseling nogal omslaan als het om hedendaagse onderwerpen in het nieuws ging.
Daarnaast hebben we nogal wat moeite met de moderatie daar.
We zijn hier naar toe gekomen omdat hier al een maand niet gepost is en we gewoon een leuke plek zochten om zonder gedoe verder te kunnen kletsen met elkaar!
KPD ken ik niet. Is dat dat befaamde keldertje?quote:
10.000e zelfs?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:33 schreef Salina het volgende:
[..]
KPD ken ik niet. Is dat dat befaamde keldertje?
Ik ehm..."kom" van COR. Ofzo. Daar heb ik veel gepost en lees ik veel sinds corona, en nu post ik vaker in VBL, SPT, WLR met name. En CUL en F&F.
Vroegah zat ik ook wel op FOK maar meer als lezert. Nu mag ik binnenkort mijn 10.000e post vieren.
Welkom.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:33 schreef Salina het volgende:
[..]
KPD ken ik niet. Is dat dat befaamde keldertje?
Ik ehm..."kom" van COR. Ofzo. Daar heb ik veel gepost en lees ik veel sinds corona, en nu post ik vaker in VBL, SPT, WLR met name. En CUL en F&F.
Vroegah zat ik ook wel op FOK maar meer als lezert. Nu mag ik binnenkort mijn 10.000e post vieren.
Bohhhquote:
Hearlikquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:49 schreef engine het volgende:
Hachee wel een goed idee voor dit weekend
Victoria? Wie is dat? Wat is daarmee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |