Valt mee hoor. De patiënt heeft het veelal niet door.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
maar een ouder als kasplantje. dat lijkt me echt heel zwaar dus. je weet totaal niet wat er in hun hoofd omgaat. zo verdrietig
mijn ene tante had alzheimer en Parkinson tegelijk. dat liep wel snel afquote:Op donderdag 9 december 2021 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit jaar een tante verloren aan alzheimer.
Ik heb dat bij m'n oma gezien. Erg pijnlijk toen ze m'n moeder (en de rest van de familie) niet meer herkende. Ik ken haar ook alleen van dat ze in bed lag.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
maar een ouder als kasplantje. dat lijkt me echt heel zwaar dus. je weet totaal niet wat er in hun hoofd omgaat. zo verdrietig
Blijft een kutziektequote:Op donderdag 9 december 2021 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit jaar een tante verloren aan alzheimer.
Dat geloof ik zeker.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn ene tante had alzheimer en Parkinson tegelijk. dat liep wel snel af
dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt mee hoor. De patiënt heeft het veelal niet door.
Meestal de familie die de meeste zorgen heeft.
Haar zoon blijft zich inzetten voor de stichting.Ik koop elk jaar de sokken.quote:
Wel met respect.quote:
ik heb vrnmlk mensen meegemaakt die zwaar dementerend waren en of scholden of veel huildenquote:
Ik heb nog wel wat sokken te koop. Brengt ondergoed ook nog wat op?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar zoon blijft zich inzetten voor de stichting.Ik koop elk jaar de sokken.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [DFS] Het Dode Forumspel
![]()
![]()
Klopt, maar ze vergeten alles. En als je dan op bezoek komt vragen ze dus meerdere keren gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb vrnmlk mensen meegemaakt die zwaar dementerend waren en of scholden of veel huilden
maar dat waren geen kasplantjes dan.
dat is wel heel erg jaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar ze vergeten alles. En als je dan op bezoek komt vragen ze dus meerdere keren gewoon hetzelfde
Ja, maar ik kan daar niet postenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [DFS] Het Dode Forumspel
![]()
![]()
Je stringetjes?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat sokken te koop. Brengt ondergoed ook nog wat op?
Kan ook idd.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is wel heel erg ja
alleen is het rot als ze steeds om hun dode man vragen, waar die toch blijft :.
Heb je dat gehad.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:52 schreef suzi1 het volgende:
ach ik ben iig ergens blei dat ik niet meer bang hoef te zijn dat mn ouders komen te overlijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |