Ik liep nooit weg.Had altijd een tas vol kleding bij me.Duurt te lang voor controle.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:23 schreef suzi1 het volgende:
toen wij in de rij stonden en na uren eindelijk doormochten zag je ook de zware controle
halve rijen liepen ineens weg om de boel goed te verstoppen
bij mijn broer werd alles overhoop gehaald. tent en al. die jongen was de enige van ons die niks bijhad en dus ook niks gebruiktequote:Op vrijdag 10 december 2021 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik liep nooit weg.Had altijd een tas vol kleding bij me.Duurt te lang voor controle.
Ik heb altijd wel geluk gehad.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij mijn broer werd alles overhoop gehaald. tent en al. die jongen was de enige van ons die niks bijhad en dus ook niks gebruikte
ooit een keer dat de tas open ging en ik de sealtjes in mijn schoen duidelijk zag.quote:
Gelukkig niet.Ben nooit gepakt met handel.quote:
Op sommige feesten werd ik verwacht.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:30 schreef engine het volgende:
Ik neem voor mezelf mee en niet voor het halve festivalterrein. Dat scheelt vaak ook al veel.
SBE maatje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |