Heer GG.quote:
Weet ik nog niet,ik wil Mario en Chufi eigenlijk niet storen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die FreshFruit. Vannacht weer punten?
Of ze drukken op een knop op het dashboard, de achterdeuren klikken op slot en ze rijden pijlsnel (zonder richting aan te geven) naar het dichtsbijzijnde politiebureau.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]de prijzen worden dan opeens opvallend laag
Echt wel, net nog ingewisseld voor een theedoekensetquote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar hier krijg je geen punten wat is er mis met jullie?
Je ging toch voor de pannenset van Appie?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt wel, net nog ingewisseld voor een theedoekenset
Bestekset momenteel. Jan Linders heeft pannen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je ging toch voor de pannenset van Appie?
Of wat was het, bestekset?
@Mrsloveable heeft nog bestekzegelsquote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Bestekset momenteel. Jan Linders heeft pannen.
Ohquote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt wel, net nog ingewisseld voor een theedoekenset
Speciaal voor kerst.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gebruik je die al of is die voor kerst?
Wel handig om een paar extra pannen hebben voor als er eentje in de hofvijver valtquote:Op donderdag 9 december 2021 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb gewoon al bestek, en pannen. dus ik spaar er nooit voor
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel handig om een paar extra pannen hebben voor als er eentje in de hofvijver valt
Het stond hier op een tafel speciaal uitgestald waar je dan voor zou sparen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
Lul.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel handig om een paar extra pannen hebben voor als er eentje in de hofvijver valt
En bijbetalen ....quote:Op donderdag 9 december 2021 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het stond hier op een tafel speciaal uitgestald waar je dan voor zou sparen.
Maar dan moet je voor honderden euro's bij Appie hebben gekocht, wil je dat halen.
ja ook dat nog inderdaad. ik heb toevallig laatst heel veel "nieuw" bestek gekregen. die hadden dubbel gekocht en gingen tijdje later samenwonen en toen hadden ze alles dubbel. heb ik er wat van gekregenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het stond hier op een tafel speciaal uitgestald waar je dan voor zou sparen.
Maar dan moet je voor honderden euro's bij Appie hebben gekocht, wil je dat halen.
Ik heb van de meeste dingen gewoon 1tje. één mes, één vork enz. En meer wil ik er ook niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |