abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker vrijdag 10 december 2021 @ 18:38:39 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202556570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:28 schreef Tengano het volgende:
Al met al een situatie waardoor de Meilandjes even lekker uit de wind zitten en weer nieuwe verdienmodellen kunnen opbouwen :s)

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al zo'n glow in the dark eetkamer :X
pi_202556587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wie?
Imca Marina.
LEEF!
pi_202556592
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:28 schreef Tengano het volgende:
Al met al een situatie waardoor de Meilandjes even lekker uit de wind zitten en weer nieuwe verdienmodellen kunnen opbouwen :s)

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke kerstkaarten met pinguïns.
pi_202556612
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:28 schreef Tengano het volgende:
Al met al een situatie waardoor de Meilandjes even lekker uit de wind zitten en weer nieuwe verdienmodellen kunnen opbouwen :s)

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou die zijn behoorlijk gecanceld. De dochter nam notabene nog afstand van haar moeder vanwege verloren sponsor deals :D

Kijk dit zijn bn-ers die eigenlijk buiten bekend zijn helemaal niks kunnen.
pi_202556674
Jammer overigens dat Marielle c_/ gestopt is met het boulevard werk.
pi_202556700
Toch wel mooi dat ze blijven lullen zonder dat er uberhaupt informatie is.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:49:21 #282
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202556746
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:46 schreef Duiveltja het volgende:
Toch wel mooi dat ze blijven lullen zonder dat er uberhaupt informatie is.
Daar kunnen ze hier ook wel wat van :@
pi_202556749
Wat een enorme bullshit dit. Mensen roepen iets, er is geen aangifte. Laat die man gewoon met rust. Als er nou een aangifte en veroordeling is oké, walgelijk en boycotten die handel en dan krijgt hij wel een straf. Maar er is nog niks duidelijk en die man wordt nu al beoordeeld en veroordeeld door half Nederland. Plus roddelpers die hem blijkbaar overal volgt om te zien wat hij doet en of hij Leontien ziet. Echt walgelijk dit. En we speculeren allemaal maar mee.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:02:33 #284
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202556930
Marco zal wel 2 weken ondergedoken blijven in de hoop dat de storm weer een beetje is gaan liggen. Planning zal toch wel zijn dat ze samen met het gezin en Leontine dus kerst willen vieren. Maar waar dan? Alkmaar lijkt me dan toch minder chil op dit moment. Wat een chaos voor die mensen. Onderduiken en op de vlucht; een soort nieuwe joden.
pi_202556982
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:36 schreef Traytje-Hzus het volgende:

[..]
Ok Martijn.
:D :X
pi_202556998
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:49 schreef GerryDV het volgende:
Wat een enorme bullshit dit. Mensen roepen iets, er is geen aangifte. Laat die man gewoon met rust. Als er nou een aangifte en veroordeling is oké, walgelijk en boycotten die handel en dan krijgt hij wel een straf. Maar er is nog niks duidelijk en die man wordt nu al beoordeeld en veroordeeld door half Nederland. Plus roddelpers die hem blijkbaar overal volgt om te zien wat hij doet en of hij Leontien ziet. Echt walgelijk dit. En we speculeren allemaal maar mee.
Ja, c_/
pi_202557011
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:02 schreef Tengano het volgende:
Marco zal wel 2 weken ondergedoken blijven in de hoop dat de storm weer een beetje is gaan liggen. Planning zal toch wel zijn dat ze samen met het gezin en Leontine dus kerst willen vieren. Maar waar dan? Alkmaar lijkt me dan toch minder chil op dit moment. Wat een chaos voor die mensen. Onderduiken en op de vlucht; een soort nieuwe joden.
Leontine was vandaag gewoon bij Marco in Alkmaar, volgens de juice.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:12:23 #288
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202557053
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Leontine was vandaag gewoon bij Marco in Alkmaar, volgens de juice.
In Spanje volgens de meer officiële bronnen. Die moest even tot zichzelf komen.

En Marco schijnt dus in Italië te zitten. En anders wordt hij binnenkort wel weer gespot in Alkmaar.



[ Bericht 9% gewijzigd door Tengano op 10-12-2021 19:20:46 ]
pi_202557057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Even over BOOS van Tim Hofman.

Volgens mij heeft hij naar aanleiding van dit artikel uit Nieuwe Revu bedacht er een item van te maken, want deze verhalen spelen al langer.
https://revu.nl/artikel/1(...)esten-denken-van-wel

https://www.linda.nl/meid(...)seizoen-grote-namen/

Tim is/was niet bezig met Marco maar over misstanden bij talentenshows.
Is al tig keer gezegd hier maar bepaalde personen hier opperen steeds dat het over Marco zou gaan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202557098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Even over BOOS van Tim Hofman.

Volgens mij heeft hij naar aanleiding van dit artikel uit Nieuwe Revu bedacht er een item van te maken, want deze verhalen spelen al langer.
https://revu.nl/artikel/1(...)esten-denken-van-wel

https://www.linda.nl/meid(...)seizoen-grote-namen/

Tim is/was niet bezig met Marco maar over misstanden bij talentenshows.
Klopt. En ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit correct is (dat je als deelnemer bepaalde ronde toegezegd wordt etc).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202557331
Is deze al geplaatst?

Ai, ai, ai… Dat is wat ik denk, als ik alle, tot nu toe, ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van Marco Borsato verneem. Laten we wel wezen: die zijn niet mals. Maar vooral: er ligt officieel niets dat hem werkelijk tot pleger van misbruik van, naar verluidt, twee meisjes van 13 en 15 maakt. En dan rijst bij mij de vraag: is het niet de taak van de journalistiek om aan waarheidsvinding te doen, in plaats van de vuilbekkerij door juicers ‘wit te wassen’ door er gewag van te maken?


Dit hele geval kent een lange aanloop. Ik herinner me hoe een paar maanden geleden de heren van Roddelpraat, Dennis Schouten en Jan Roos, degenen waren die het aandurfden om als eerste melding te maken van wat hen er ore was gekomen. Een moeder van een meisje dat mee had gedaan aan The Voice Kids zou in het dagboek van haar dochter hebben gelezen dat Borsato zich onbehoorlijk tegen haar zou hebben gedragen.

In het achterhoofd hadden Roos en Schouten duidelijk zitten dat journalist Tim Hoffman, bekend om zijn uitstekend getoetste televisieproducties, onderzoek deed naar een beerputaffaire die zich zou afspelen bij The Voice Kids. Hoffman deed zelfs een oproep aan het publiek om hem te benaderen met informatie over de talentenjacht voor kinderen.

Tot op heden is het stil gebleven uit de hoek van Hoffman. Wat kan betekenen dat hij is gestrand in zijn zoektocht om misstanden bij The Voice Kids op de kaart te zetten. Maar Schouten en Roos zijn doorgegaan met het ongebreideld bespreken van Borsato en zijn benadering van kinderen.

Inmiddels is ook Yvonne ‘Alberta Verlinde’ Coldeweijer zich gaan roeren. Ook zij gooit olie op het vuur door alles wat nuttig is voor haar Popcornshow doodleuk de wereld in te smijten.

Niet voor niets bleven showbizzjournalisten langere tijd weg bij dit onderwerp. Het voldoet namelijk op geen enkele manier aan toetsstenen die normaal gesproken (ja, óók in deze tak van journalistieke sport) worden gehanteerd. Op z’n minst zou er een aangifte bij de politie moeten liggen voordat er überhaupt een verhaal in een krant of blad, of een tv-item over gemaakt zou worden. Maar die is in de verste verten nog niet te bekennen.

Ondertussen heeft Marco Borsato zélf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie gevraagd. Een zeer ongebruikelijke stap, waar hij advocaat Geert-Jan Knoops heeft ingeschakeld.

Hebben betrokken partijen eigenlijk wel in de gaten wat hier gebeurt? Een bekende zanger, vader van drie kinderen, wordt gemanoeuvreerd in de positie van dader zonder dat er werkelijk aangifte tegen hem is gedaan.

Ik hoop dat ouders, juicers en journalisten zoals Angela de Jong, die er in het Algemeen Dagblad een column aan wijdde waarin de rode draad eigenlijk is ‘waar rook is, is vuur’, beseffen wat hier nu staat te gebeuren. Als het OM inderdaad overgaat tot onderzoek naar de beschuldigingen, zullen ze allemaal met bewijs moeten komen. Mensen gaan worden opgeroepen om onder ede verklaringen af te gaan leggen.

Ik kan me niet voorstellen dat een moeder, die nota bene uit het dagboek (doorgaans de plek waar je in alle discretie je gevoelens, gedachten en gebeurtenissen mag beschrijven) van haar dochter deze ontwikkelingen werkelijk overzag.

Hoe het er binnen de gezinnen van de twee vermeende slachtoffers nu aan toe gaat, durf ik me niet eens voor te stellen. Om over het gezin-Borsato nog maar te zwijgen. Marco Borsato zal nooit meer loskomen van deze zaak. Zijn naam is, zelfs als het OM niets tegen hem vindt, besmeurd. En dat omdat in mijn beleving media zich voor het karretje hebben laten spannen van juicers en zo eigenlijk Borsato hebben gedreven om deze stap te zetten.

Begrijp me goed: als Borsato schuldig is, moet hij boeten. Maar tot nu toe is bovenstaande gang van zaken voor mij pure chantage. Kwalijk.
https://www.ditjesendatje(...)o-wordt-gechanteerd/
LEEF!
pi_202557396
OK

[ Bericht 97% gewijzigd door Traytje-Hzus op 10-12-2021 19:50:32 (Even opnieuw) ]
LEEF!
pi_202557443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:40 schreef Traytje-Hzus het volgende:
[poll=3227]
Ik zou het woord "is" vervangen door "ik denk". Dan zou je van mij een stem krijgen...
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2021 @ 19:46:53 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_202557502
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:15 schreef RipCity het volgende:

[..]
Klopt. En ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit correct is (dat je als deelnemer bepaalde ronde toegezegd wordt etc).
ik ken het ook van iemand die het toegezegd was bij dat programma van Giel. En in een verleden bij Mppentoppers. Dat soort programma's zijn gewoon doorgestoken kaart
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_202557540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]
ik ken het ook van iemand die het toegezegd was bij dat programma van Giel. En in een verleden bij Mppentoppers. Dat soort programma's zijn gewoon doorgestoken kaart
Is puur om bepaald deelnemers te trekken. Sommige willen niet ‘afgaan’ in een eerste auditie dus die worden overgehaald om mee te doen met bepaalde beloftes idd. Mensen denken dat er duizenden mensen willen meedoen maar vooral bij the voice en got talent is het heel lastig (goede) kandidaten te vinden dus moeten er veel mensen zelf gescout en benaderd worden. Tot bepaalde hoogte kan je dus onderhandelen over je deelname idd. 95% van publiek is toch onwetend hoe alles werkt achter de schermen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202557660
POLL
LEEF!
pi_202557811
https://www.rtlboulevard.(...)t-gesprek-van-de-dag

https://www.ditjesendatje(...)agen-voor-onderzoek/

Advocaat: goede zet van Borsato om OM te vragen voor onderzoek
quote:
Volgens media-advocaat Radboud Ribbert, van advocatenkantoor Greenberg Traurig in Amsterdam, is het “een goede zet” van Marco Borsato om via zijn advocaten het Openbaar Ministerie te vragen een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de insinuaties. Dat verzoek aan het OM werd donderdag meegedeeld door het advocatenkantoor van Borsato.
Knoops’ Advocaten bracht een verklaring naar buiten waarin staat dat het kantoor justitie hiervoor heeft benaderd. Daarmee reageerde Borsato voor het eerst op de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag.

“Mocht het onderzoek plaatsvinden en zou worden achterhaald wie de roddel in het verkeer heeft gebracht, dan kan Borsato actie ondernemen tegen deze persoon”, zegt Ribbert, die niet bij de zaak betrokken is. Borsato kan ervoor kiezen om zowel strafrechtelijke als civiele stappen te ondernemen.

Sanctie

“Zoekt hij het op via de strafrechter vanwege smaad en laster, dan legt de rechter diegene die de roddel in het verkeer heeft gebracht een sanctie op, een gevangenisstraf of een boete.” Maar ook kan hij zich richten op de civiele kant, waarbij een rechter degene die het verhaal in de wereld heeft gebracht kan veroordelen het bericht te rectificeren en een schadevergoeding te betalen. “Die rechter maakt een afweging tussen de goede naam van iemand en de vrijheid van meningsuiting.”

De pers heeft het recht om nieuwsberichten te verspreiden, legt Ribbert uit, dat is belangrijk in een democratische samenleving. “Maar er zit een grens aan, bijvoorbeeld wanneer je een persoon ten onrechte beschuldigt.”

Reputatie

Een voordeel van een civiele procedure is dat de rechter ook in kort geding een oordeel kan geven. “Begin je een gewone procedure, dan duurt dat al snel een jaar. Dat is natuurlijk schadelijk voor de reputatie van Borsato. In een kort geding heb je binnen een paar weken al een voorlopige uitspraak. Die kan verstrekkend zijn.”

Zo kan deze rechter bepalen dat de roddel gerectificeerd moet worden en er een voorschot op een schadevergoeding moet worden betaald. Het lastige is wel, zegt hij, dat “het kwaad al is geschied; de schade is al toegebracht”. Want de roddels zijn al verspreid. Eigenlijk staat Borsato al met 1-0 achter, zegt hij.

Het verzoek moet nog door het OM worden beoordeeld, heeft een woordvoerster aan het ANP laten weten, omdat dit verzoek donderdagavond pas is binnengekomen.
pi_202557882
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:49 schreef RipCity het volgende:

[..]
Is puur om bepaald deelnemers te trekken. Sommige willen niet ‘afgaan’ in een eerste auditie dus die worden overgehaald om mee te doen met bepaalde beloftes idd. Mensen denken dat er duizenden mensen willen meedoen maar vooral bij the voice en got talent is het heel lastig (goede) kandidaten te vinden dus moeten er veel mensen zelf gescout en benaderd worden. Tot bepaalde hoogte kan je dus onderhandelen over je deelname idd. 95% van publiek is toch onwetend hoe alles werkt achter de schermen.
Veel kandidaten worden ook hergebruikt in andere programma's waarin winnen met zingen het doel is, heb ik gemerkt. Is dat een vereiste voor afvallers als je een contract ondertekent?
LEEF!
pi_202559324
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:06 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Allemaal superleuk en aardig. Yvonne heeft echter (naast haar succesvolle gekopieerde sieraden)
een verdienmodel gevonden in het opzettelijk zwartmaken van een specifieke BN-ers en hun partners.

Dat begon met Andrë Hazes en Sarah van Soelen en toen daar niets meer uit te persen viel,
waren Marco Borsato en Leontine de perfecte volgende slachtoffers (Anna Nooshin beet wijselijk niet en Jaimie en Jorik waren ook niet geschikt).

Ze werkt volgens een patroon en wordt overduidelijk gedreven door (financieel) eigenbelang.
Ergens keert de wal het schip, uitingen zijn op een bepaald moment gewoon onrechtmatig als ze zo (stelselmatig) gericht zijn op het beschadigen/vernietigen van een reputatie.
Eerlijk gezegd snap ik wel waarom Andre Hazes Jr, zo wordt aangepakt. Wanneer het goed gaat wordt de media constant opgezocht om te vertellen “hoe gelukkig ze zijn” en dat ze “elkaar aanvullen”. En wanneer het slecht gaat moet de media opeens terug deinzen ? Zo werkt het natuurlijk niet.

En Yvonne had zelf aangegeven dat ze niet meer over Sarah zou posten omdat ze haar niet relevant wil maken.

Wat betreft Marco Borsato had ze alleen nog over het vreemdgaan vertelt. Omdat Jan en Dennis het misbruik onderwerp ging bespreken besloot ze daarop in te gaan in haar vorige video.


Tja reputatie beschadigen doen deze BN’ers immers zelf. Wij praten er alleen over.
pi_202559357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 21:17 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd snap ik wel waarom Andre Hazes Jr, zo wordt aangepakt. Wanneer het goed gaat wordt de media constant opgezocht om te vertellen “hoe gelukkig ze zijn” en dat ze “elkaar aanvullen”. En wanneer het slecht gaat moet de media opeens terug deinzen ? Zo werkt het natuurlijk niet.

En Yvonne had zelf aangegeven dat ze niet meer over Sarah zou posten omdat ze haar niet relevant wil maken.

Wat betreft Marco Borsato had ze alleen nog over het vreemdgaan vertelt. Omdat Jan en Dennis het misbruik onderwerp ging bespreken besloot ze daarop in te gaan in haar vorige video.

Tja reputatie beschadigen doen deze BN’ers immers zelf. Wij praten er alleen over.
Yvonne is een loser die het niet kan hebben dat andere succesvol zijn. Dat is het
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')