Je hebt wel de moves.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé je zou die met met mij niet meer plaatsen.[ afbeelding ]
Jaa die was hetquote:
I believe I can fly.quote:
Gelijk opgeslagen.quote:
klinkt als een Adele nummerquote:
Blowing in the wind is beter.quote:
the answer my friendquote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blowing in the wind is beter.
Steve is dan ook, in tegenstelling tot DJ Jean, een eindbaasquote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
Steve deelde ook shirtjes uit met de tekst: Sletje van Darkraver.
ja 125 had ik op twitch, en 340 op youtube ofzo fresh?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:50 schreef engine het volgende:
Hoeveel kijkers kreeg dj jean gisteren? Iemand opgelet?
450 op yt, veel voor stevequote:
tis al uitquote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feli nog met je nieuwste verovering.
ja jij ook gefeliciteerd met je verjaardag he!quote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt.Niet echt veel.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja 125 had ik op twitch, en 340 op youtube ofzo fresh?
verovering?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:
alvast bedoel je. Maar dank je welquote:Op donderdag 9 december 2021 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja jij ook gefeliciteerd met je verjaardag he!
graag gedaanquote:Op donderdag 9 december 2021 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
alvast bedoel je. Maar dank je wel
ik ben echt reuze blij dat ik m'n geluid weer snel terug hadquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Dacht schakel deel shirtjes uit met sletje van Schakel
https://dagjeuitbreda.nl/activiteit/smash-room-breda/quote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb mijn laptop in een hoekje gegooid en nu mijn werklaptop aan het mishandelen
ze rennen allemaal gillend wegquote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoals al zijn verkerinkjes hield ook deze niet lang stand.
pleurt er dan gewoon verse windows opquote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
wat mis ikquote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Dacht schakel deel shirtjes uit met sletje van Schakel
One night maar?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoals al zijn verkerinkjes hield ook deze niet lang stand.
One hour.quote:
ja ergens dit weekend, maar ben stiekem bang dat die bij opnieuw opstarten vastzit, zoals nu het geval isquote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
pleurt er dan gewoon verse windows op
een keertje
Ben jij een kloon van mario?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
heeft hij een werklaptop dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van mario?
vast niet. beetje vertrouwen. you can do it hemaaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ergens dit weekend, maar ben stiekem bang dat die bij opnieuw opstarten vastzit, zoals nu het geval is
Hij was van hem zelf.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft hij een werklaptop dan?
kan je mijn handje vasthouden terwijl ik het doequote:Op donderdag 9 december 2021 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vast niet. beetje vertrouwen. you can do it hemaa
"hoe komt die barst in je scherm?"quote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
wij staan je digitaal bijquote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je mijn handje vasthouden terwijl ik het doe
Neequote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan ook naar de Coolsingel gaanquote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
https://dagjeuitbreda.nl/activiteit/smash-room-breda/
Ja nou, je schrijft ook niet helemaal goed Nederlands, zou best kunnen hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft hij een werklaptop dan?
Ik doe wat ik doe.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoi Koen.quote:
Mastertrack.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He pssssst, pass me de link ff ja?
wil je een opje offie?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij twijfel C of K weglaten.
Dat is niet liefdevoll.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij sommige auto's werken die niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Richtingaanwijzers aan het testen?
Lekker slipe.quote:
Die heb ik niet nodig. Ik doe alleen 180 linkerbaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Richtingaanwijzers aan het testen?
Ik laat de verantwoordelijke bestuurders mijn knokkels kussen, dan doen ze het opeens welquote:Op donderdag 9 december 2021 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij sommige auto's werken die niet.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik laat de verantwoordelijke bestuurders mijn knokkels kussen, dan doen ze het opeens wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |