One night maar?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoals al zijn verkerinkjes hield ook deze niet lang stand.
One hour.quote:
ja ergens dit weekend, maar ben stiekem bang dat die bij opnieuw opstarten vastzit, zoals nu het geval isquote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
pleurt er dan gewoon verse windows op
een keertje
Ben jij een kloon van mario?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb mijn laptop in een hoekje gegooid en nu mijn werklaptop aan het mishandelen
heeft hij een werklaptop dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van mario?
vast niet. beetje vertrouwen. you can do it hemaaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ergens dit weekend, maar ben stiekem bang dat die bij opnieuw opstarten vastzit, zoals nu het geval is
Hij was van hem zelf.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft hij een werklaptop dan?
kan je mijn handje vasthouden terwijl ik het doequote:Op donderdag 9 december 2021 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vast niet. beetje vertrouwen. you can do it hemaa
"hoe komt die barst in je scherm?"quote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb mijn laptop in een hoekje gegooid en nu mijn werklaptop aan het mishandelen
wij staan je digitaal bijquote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je mijn handje vasthouden terwijl ik het doe
Neequote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan ook naar de Coolsingel gaanquote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
https://dagjeuitbreda.nl/activiteit/smash-room-breda/
Ja nou, je schrijft ook niet helemaal goed Nederlands, zou best kunnen hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft hij een werklaptop dan?
Ik doe wat ik doe.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |