GATVER!
(dit hoort in lifestyle?)
Thnx voor tips!
uhmm..lijkt me een mooi moment om ff over je nek te gaan
quote:Willik net zeggen, knoflook
Op zaterdag 1 februari 2003 18:20 schreef Aernout het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om langs de shoarmaboer te gaan. Vooral veel knoflooksaus
Benzine
Niet laten braken
Water laten drinken
Eén glaasje. Bij bewusteloosheid nooit laten drinken. Indien noodzakelijk wordt melk drinken apart aangegeven
En ik neem aan een arts waarschuwen!!!!
En over nieuwsgierigen: het smaakt inderdaad ZEKER niet zo lekker als 't ruikt. Probeer 't desnoods zelf een keer.
Ik wacht effe af, om nou voor 1 slokje benzine de dokter te bellen. Zoals al gezegd: dood zal ik er hopelijk niet van gaan. Hooguit kotsmisselijk.
quote:Omdat dan je slokdarm 2 keer aangetast wordt door het goedje terwijl het niet dodelijk is op zich. (zolang je maar niet rookt).
Op zaterdag 1 februari 2003 20:20 schreef JeOma het volgende:en inderdaad: braken schijnt niet te mogen (geen idee waarom niet).
quote:iemand die ik ken die had ook een keer p.o. een flijnke slok benzine op
Op zaterdag 1 februari 2003 18:04 schreef JeOma het volgende:
Howdy,
Ik heb net (echt legaal hoor) een verkochte auto "leeg gezogen" via een tuinslang de benzine naar een andere auto overgepompt. Dit ging niet helemaal goed, waardoor ik een goeie slok benzine (euro loodvrij) naar binnen kreeg. WAT ontzettend smerig! Maar hoe krijg ik die smaak weg? Iemand tips? Ik heb al een paar bekers karnemelk naar binnen getikt, maar als ik een boer laat proef ik alleen benzine.GATVER!
(dit hoort in lifestyle?)
Thnx voor tips!
quote:Ik zou uitkijken met roken
Op zaterdag 1 februari 2003 18:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou een mentholsigaretje roken.
Hij geeft aan dat tie bij het boeren benzine proeft dus dampen zijn er ook denk ik
quote:HA "meneer wilt u even blazen" meter op tilt
Op zondag 2 februari 2003 13:22 schreef Goofup het volgende:
kun je wel lekker rijen vanavond
quote:Hehe, ja thnx. Het is nu iets minder, maar zelfs na 3 maaltijden en meer dan gemiddeld drinken van water/melk/karnemelk blijf je de benzine proeven. En na 2 keer douchen ruik je er inderdaad ook nog steeds naar. Ik kan dit NIEMAND aanbevelen, maar kan nu wel de ervaring delen...
Op zondag 2 februari 2003 11:10 schreef Koen.Sadza het volgende:
Und, Leef je nog?!
quote:tuurlijk, zonde om uit te spugen, is veels te duur tegenwoordig!!
Op zondag 2 februari 2003 21:46 schreef rooierooie het volgende:
Maar had je het ook doorgeslikt dan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |