abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 8 december 2021 @ 20:49:41 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_202530921
Oud-voetballer en vliegramp-overlevende Radjin de Haan verdachte in drugszaak

Oud-profvoetballer en overlevende van de SLM-vliegramp Radjin de Haan is verdachte in een omvangrijke drugszaak. Dat bevestigt zijn advocaat Esther Vroegh desgevraagd.

De Haan zit momenteel in voorlopige hechtenis. De 52-jarige oud-voetballer is trainer in Haarlem van een amateurclub. Hij kwam tevoorschijn in een groot onderzoek naar het verzenden van pakketjes drugs over de hele wereld. Ook enkele mensen waar De Haan mee werkt zijn betrokken. De Haans advocaat Esther Vroegh bevestigt zijn aanhouding, maar geeft verder inhoudelijk geen commentaar.

Zelf heeft De Haan verklaard ‘dat hij wel eens geholpen heeft een pakketje ergens af te gooien, maar niet wist waar het over ging’. De zaak komt volgende week vrijdag voor de rechter in Den Bosch. De Haan is dan een van meerdere verdachten die voor de rechter staan. De zaak wordt dan nog niet inhoudelijk behandeld.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-drugszaak~ae431cd3/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202531845
Verstandige jongen, die ver gaat komen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 20:59:30 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_202670536
Oud-profvoetballer Radjin de Haan mag van de rechtbank in Den Bosch op 12 januari de cel uit. Hij werd in september opgepakt op verdenking van de handel in onder meer ketamine, MDMA en cocaïne.



De Haan zou andere mannen hebben geholpen bij het versturen van drugs in postpakketten. Ook werden drugs in zijn woning opgeslagen. Officieel gaat het om het voorbereiden, bezitten en verkopen van drugs en de overtreding van de geneesmiddelenwet.

Zelf zei hij bij de rechtbank: ,,Ik hoop dat dit de laatste keer is dat ik hier zit.” Volgens zijn advocaat Esther Vroegh was hij vooral ‘naïef’ geweest en zou De Haan niet veel meer hebben gedaan dat wat ‘hand- en spandiensten’.

Na de winterstop
Een van de redenen om De H. vrij te laten is zijn aanstelling als trainer bij voetbalclub Geel Wit uit Haarlem. ,,De doorslag is de brief van de voorzitter dat u nuttig en nodig bent bij de club en dat uw baan wordt opgezegd als u na de winterstop nog langer blijft vastzitten.”

De Haan werd bekend als profvoetballer bij onder meer Telstar. Hij was een van de elf mensen die in 1989 de SLM-vliegtuigramp in Suriname overleefde. Hij zat in het toestel samen met andere voetballers van het Kleurrijk Elftal dat in Suriname zou gaan voetballen.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ainerschap~af823dae/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')