Beste everquote:
Gokje: jij hebt de Top 2000 A GoGo quiz gekekenquote:
Nee. had hier gewoon zin in...quote:Op donderdag 9 december 2021 18:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gokje: jij hebt de Top 2000 A GoGo quiz gekeken
Kim!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Good evening all.
De kutboom staat!![]()
Hoooiii KillempieHoest kerel?
On topic
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Good evening all.
De kutboom staat!![]()
On topic
Jaaaah!! Je bent een lieverd!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor Puzziepie
Nooit boos op jou.
Die werd een maand geleden bij de uitvaart van m'n oom gedraaid, lekker hard, geweldigquote:
Oh wauw dat is ook niet de eerste ervaring die je verwacht op een uitvaartquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die werd een maand geleden bij de uitvaart van m'n oom gedraaid, lekker hard, geweldig
Met deze clip issie net iets tofferquote:
Klopt, m'n oom hield van die muziek, maar vooral van Iron Maiden, en ze draaiden The Number of the Beast op vol volumequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw dat is ook niet de eerste ervaring die je verwacht op een uitvaart
Respect! Altijd zo super om uitvaarten op die manier te houden. Mijn naaste ouderlijke familie zegt ook ten alle tijden, maak mijn afscheid tot een feestje, en eer het op die manier....Waarom treurige drama terwijl je terug kunt kijken op iets moois.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, m'n oom hield van die muziek, maar vooral van Iron Maiden, en ze draaiden The Number of the Beast op vol volume
Ik kon er helaas niet bij zijn, maar via de livestream kon ik alles toch volgen. Heel apart om tijdens zo'n moment meer te lachen om de anekdotes dan om te treuren om zijn verscheiden, èn om lekker te headbangen en mee te brullen, maar zo was hij nou eenmaalFeesten en daarna flink zuipen. Zijn leven werd geëerd
Mijn studentenmidlifecrisis crush....quote:
Als tiener had ik een enorme crush op haarquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mijn studentenmidlifecrisis crush....
YWquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mijn studentenmidlifecrisis crush....
You aim to please, tough to handle......Tijgerprint en allesquote:
Ik ben echt niet zo moeilijk, juist makkelijjk. Respect enzoquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
You aim to please, tough to handle......Tijgerprint en alles
* gaat aandachtig luisteren.quote:
GVDquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gaat aandachtig luisteren.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zo moeilijk, juist makkelijjk. Respect enzo
Wie is dat die Vanessa van die piano! Die is lekker!quote:
Kimmie!quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Good evening all.
De kutboom staat!![]()
On topic
quote:Op zaterdag 11 december 2021 01:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou, daar zul je 'm hebben!
Deze bewaard voor jou
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |