SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks durft Buda geen nee te zeggen tegen één van de nieuwe banen. Dan is-ie mooi de sjaak!quote:Op woensdag 8 december 2021 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker 80 uur per week gaan werken
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 8 december 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, of ze zoveel duku’s voor Buda gaan neertellen
Dat gaat Buda-san niet doenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks durft Buda geen nee te zeggen tegen één van de nieuwe banen. Dan is-ie mooi de sjaak!
Lijkt me trouwens wel een typisch Japans verhaal, dat iemand dat overkomt.
Geloof niet dat ik wil klikken.quote:
You bring great shame to family!quote:Op woensdag 8 december 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat Buda-san niet doen
quote:Op woensdag 8 december 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed mag ik Wattenschijfje even lenen?
Geloof dat ik toe ben aan iets knuffelbaars
Gewoon een dure fles whisky wegtikken vanavond, kilo rood vlees eten, stevig en recalcitrant muziekje op, wild en dominant dansen en in elke hoek van de kamer pissen omdat je met je blote slagtanden een goedbetaalde baan hebt binnen gesleeptquote:Op woensdag 8 december 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed mag ik Wattenschijfje even lenen?
Geloof dat ik toe ben aan iets knuffelbaars
Denk dat die dan de avond op het toilet gaat doorbrengenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
een dure fles whisky wegtikken vanavond, kilo rood vlees eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Familie van Julio/Enrique? of is hij van een andere kerk?quote:
hahaha latino's zijn allemaal familiequote:Op woensdag 8 december 2021 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Familie van Julio/Enrique? of is hij van een andere kerk?
Okee.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahaha latino's zijn allemaal familiemaar dit is een Mexicaan
zo wakker ben ik nog nietquote:Op woensdag 8 december 2021 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee.![]()
Ik weet toevallig wat Iglesia(s) in het Spaans is, dus zat er ook een klein woordgrapje in mijn post...![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een tweede ronde en ik ben nog maar de enige kandidaat
O ja even kijken of ik maandag even naar de film kan. Heb nog een bon liggen..quote:Op woensdag 8 december 2021 17:00 schreef Karzai het volgende:
Goede film met de hele zaal in een deuk gelegen![]()
okay, ziet er goed uit dusquote:Op woensdag 8 december 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ikquote:Op woensdag 8 december 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet nog aan het idee wennen, geloof ik
Top manquote:Op woensdag 8 december 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan morgen nog een tweede gesprek voor een andere baan, waar ik volgens mij ook de enige kandidaat benquote:
Wanneer hoor je hetquote:Op woensdag 8 december 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee collega’s weten dat ik rond aan het kijken ben.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ikis er iemand op werk die er al van weet?
Is de handtekening gezet?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:49 schreef Karzai het volgende:
jeetje alweer zes uur neem eerst even een biertje om alles van deze dag te verwerken.
Dan zo maar eens eten maken
quote:Op woensdag 8 december 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ook in het nieuwe jaar aan de slag
quote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen rond de lunch heb ik een telefoontje. En dan maar eens over de knaken beginnen.
Ga je naar een ander bedrijf?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Karzai het volgende:
Nieuwe dingen, nieuwe mensen, ben hier uitgekeken
Leuk leuk leuk!quote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen rond de lunch heb ik een telefoontje. En dan maar eens over de knaken beginnen.
jaaaaa gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 december 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ander bedrijfquote:Op woensdag 8 december 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je naar een ander bedrijf?
Komt goed zo te zienquote:Op woensdag 8 december 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor soort werk ga je eigenlijk doen?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou dan per 1 februari overstappen.
ik gok dat ie pooier wordtquote:Op woensdag 8 december 2021 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor soort werk ga je eigenlijk doen?
Lekker griep seizoenquote:
Potloden door de slijper douwen toch?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, want ik heb nog niet gekozen uit de twee banenquote:Op woensdag 8 december 2021 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ongeveer wel maar dit is een winkel, dat is toch net even iets anders, ze hebben 3 kringloopwinkels in Amsterdamquote:
CAR-UWOquote:Op woensdag 8 december 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, want ik heb nog niet gekozen uit de twee banen
Maar in elk geval Rijksoverheid.
Proficiat!quote:Op woensdag 8 december 2021 17:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Komt goed zo te zien![]()
Ik ben er ook door ,interne sollicitatie gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Lekkerquote:Op woensdag 8 december 2021 18:00 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Jazeker en functie groep hoger en nog 2 groepen doorgroei mogelijkheden
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal nieuwe banen, nieuw avonturen, nieuwe mensen.![]()
Die spoiler zal wel meevallen, blijf bij zelfde leuke bedrijf met leuke mensen. Alleen upgrade en compleet andere functie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal nieuwe banen, nieuw avonturen, nieuwe mensen.![]()
Meer geld, meer vrije tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ontvluchten.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer geld, meer vrije tijd.
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreeg te horen dat ik een NS Business Card krijg. Maar dat is toch niet vrij reizen? Maar gewoon een kaart die je zakelijke treinreisjes direct bij de werkgever declareert?
quote:Nooit meer declareren: wij factureren maandelijks achteraf aan de werkgever (of aan uzelf, als zzp'er). Of het nou om één of om honderden kaarten gaat. Saldo laden is niet meer nodig met de NS-Business Card.
jij dacht gratis naar Lore-Morgane te mogen?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreeg te horen dat ik een NS Business Card krijg. Maar dat is toch niet vrij reizen? Maar gewoon een kaart die je zakelijke treinreisjes direct bij de werkgever declareert?
Nou ja, vroeger had je wel overheidsmedewerkers die zo’n vrij reizen-ding kregen.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij dacht gratis naar Lore-Morgane te mogen?
hoe is 't met je vlaamse vlam trouwens?
Wel 1e klasquote:Op woensdag 8 december 2021 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik niet zo spannend dan.
Beter een vergoeding afsprekenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik niet zo spannend dan.
Ja had ik als mini Frannie ook omdat mn pa in t OV werktequote:Op woensdag 8 december 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger had je wel overheidsmedewerkers die zo’n vrij reizen-ding kregen.
quote:Prima
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger had je wel overheidsmedewerkers die zo’n vrij reizen-ding kregen.
Prima
Klopt.quote:
Albert Heyn heeft het dan beter voor elkaar met hun verliefde cavia'squote:Op woensdag 8 december 2021 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
wat de fuck. die Aldi reclame
een liefdesfilm tussen een vrouw en een winkelwagen
hamstersquote:Op woensdag 8 december 2021 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Albert Heyn heeft het dan beter voor elkaar met hun verliefde cavia's
Amper tv kijken.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
wat de fuck. die Aldi reclame
een liefdesfilm tussen een vrouw en een winkelwagen
Die oma zegt Cavia's en ik geloof haarquote:
Ligt eraan hequote:Op woensdag 8 december 2021 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die oma zegt Cavia's en ik geloof haar![]()
![]()
Oma is een beetje dementquote:Op woensdag 8 december 2021 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Mijn oma noemde alles marmotten.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Ik adopteer dan ook wel één.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Die reclame van de AH is snoezig, maar ik hoop dat nu niet alle blagen een hamster willen. Kan ik er over een paar weken weer tig van marktplaats halen.
Kun je je eigen Hamster Hotel beginnenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Die reclame van de AH is snoezig, maar ik hoop dat nu niet alle blagen een hamster willen. Kan ik er over een paar weken weer tig van marktplaats halen.
Kunnen ze hampsterdancen.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je je eigen Hamster Hotel beginnen
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dus ook, wil je zeggen??
Ladadiedadiedadoquote:
Zoë Charlotte peuzelt ze wel opquote:Op woensdag 8 december 2021 18:22 schreef CherryLips het volgende:
whats up?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
Meh![]()
Tijd voor een glas chianti.
Wiequote:Op woensdag 8 december 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoë Charlotte peuzelt ze wel op
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoë Charlotte peuzelt ze wel op
Je eet lever en fava beans?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
Meh![]()
Tijd voor een glas chianti.
Ja dat risico loop je nu wel ja... Hamsters zijn wat dat betreft toch ook net konijnen. Je zet ze bij elkaar en een paar weken later heb je er een heel nestje bij of niet??quote:Op woensdag 8 december 2021 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja of ze vechten tot de dood.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat risico loop je nu wel ja... Hamsters zijn wat dat betreft toch ook net konijnen. Je zet ze bij elkaar en een paar weken later heb je er een heel nestje bij of niet??
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je eet lever en fava beans?
Hij wordt echt wel wereldkampioenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:25 schreef Ama het volgende:
Denk niet dat Max wereldkampioen gaat worden.
Nee, alleen die van Coca Cola van tig jaar geleden.quote:
Dit soort mensen dusquote:Op woensdag 8 december 2021 18:25 schreef Ama het volgende:
Denk niet dat Max wereldkampioen gaat worden.
Nou niet zondag iig.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wordt echt wel wereldkampioen
Alleen welk jaar weet ik niet...![]()
![]()
ditquote:Op woensdag 8 december 2021 18:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, alleen die van Coca Cola van tig jaar geleden.
RIPquote:Op woensdag 8 december 2021 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Zoggi box begint het te begeven geloof ik.
Honderd jaar dezelfde reclame.quote:
Even contact opnemen, dan fixen ze het in een uurtjequote:Op woensdag 8 december 2021 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb sinds kort een transgender collega. Ik weet totaal niet hoe ik hem/haar moet aanspreken. Iquote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Honderd jaar dezelfde reclame.
Hoop dat je genoeg minuten in je belbundel hebtquote:Op woensdag 8 december 2021 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Oh, als je diegene toevallig wel spreekt, gewoon vragen.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een transgender collega. Ik weet totaal niet hoe ik hem/haar moet aanspreken. I![]()
![]()
![]()
Maar ik spreek sowieso mijn collega's vaak niet aan, zeker niet van de Post.nl afdeling waar toe deze persoon behoort...
Is tv, kan als het goed is de kabel gewoon in de tv zelf frotten.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat je genoeg minuten in je belbundel hebt
Ditquote:Op woensdag 8 december 2021 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, als je diegene toevallig wel spreekt, gewoon vragen.
'mensgeval'quote:Op woensdag 8 december 2021 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een transgender collega. Ik weet totaal niet hoe ik hem/haar moet aanspreken. I![]()
![]()
![]()
Maar ik spreek sowieso mijn collega's vaak niet aan, zeker niet van de Post.nl afdeling waar toe deze persoon behoort...
Neen. Tenminste, ik neem aan dat je de songfestivalkandidaat bedoelt.quote:
Ja haha maar had nog nooit van haar gehoord.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen. Tenminste, ik neem aan dat je de songfestivalkandidaat bedoelt.
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:30 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal is stiekem vegetariër geworden:
[ twitter ]
Ik hoorde laatst dat het steendildo isquote:Op woensdag 8 december 2021 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze heeft de voorkeur verkregen boven Maan de Steenwinkel..![]()
![]()
Nou ja als diegene zich duidelijk als man of als vrouw uit dan gewoon als diegene dat uit.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja want volgens mij krijgt alleen ene Marco een Stijve van haar....quote:Op woensdag 8 december 2021 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat het steendildo is
Volgens mij wil deze als vrouw worden aangesproken. De voornaam is erg vrouwelijk. Maar kan natuurlijk ook dat ze nog in de ombouwfase zit en nog een mannennaam moet aannemen..quote:Op woensdag 8 december 2021 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja als diegene zich duidelijk als man of als vrouw uit dan gewoon als diegene dat uit.
Bij twijfel gewoon vragen.
OH MIJN GODquote:Op woensdag 8 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben chocoladebitterballen bij de AH
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)kante-chocoballetjes
Mja zou haar m’n bed niet uit schoppen. Maar ook niet in schoppenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja want volgens mij krijgt alleen ene Marco een Stijve van haar....
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even vragen dan als je een keer in gesprek raakt. Vind diegene heus niet erg.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij wil deze als vrouw worden aangesproken. De voornaam is erg vrouwelijk. Maar kan natuurlijk ook dat ze nog in de ombouwfase zit en nog een mannennaam moet aannemen..
Ja zo denkt mijn hoofd.....
Ik zou als je twijfelt en het niet zeker weet gewoon vragen.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij wil deze als vrouw worden aangesproken. De voornaam is erg vrouwelijk. Maar kan natuurlijk ook dat ze nog in de ombouwfase zit en nog een mannennaam moet aannemen..
Ja zo denkt mijn hoofd.....
oliebolquote:Op woensdag 8 december 2021 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja haha maar had nog nooit van haar gehoord.
Dit lijkt me helemaal niet lekker.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Het is chocolade in een deegje?quote:
RIP KSC!quote:Op woensdag 8 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien me rollen, ze haten.quote:
Warm ookquote:Op woensdag 8 december 2021 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is chocolade in een deegje?
Ik zie geen probleem.quote:
nee hoor... deze KSC kan niet zonder solide serpentenquote:
quote:
Sowieso dat je hier je klep aan verbrandquote:Op woensdag 8 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ruimtevaartorganisatie NASA heeft een missie aangekondigd naar een asteroïde (16 Psyche) die waarschijnlijk zoveel goud en platina bevat dat de opbrengst ervan, in theorie, iedere aardbewoner schathemeltjerijk kan maken. De totale waarde van de grondstoffen op 26 kilometer grote rots is namelijk een slordige 9.000.000.000.000.000.000 euro, oftewel 9 triljoen.
niet zo gulzig doen hequote:Op woensdag 8 december 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso dat je hier je klep aan verbrand
WORTH ITquote:Op woensdag 8 december 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso dat je hier je klep aan verbrand
Dat lijkt me goorquote:Op woensdag 8 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
En dat zeg jij ...quote:
Uit Nederland?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
Wie vinden jullie de meest irritante acteur/actrice?
Die lul van de Jumbo-reclames.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
Als er zoveel zou zijn dan is het niet meer schaars en keldert de marktwaardequote:
Nu al?quote:
Frank ❤️quote:Op woensdag 8 december 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die lul van de Jumbo-reclames.
Goede nominatie.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die lul van de Jumbo-reclames.
Gras, water etc.quote:
Oh ja, zo heette die kwal.quote:
Leugens! Dan hoeft niemand meer te werken.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er zoveel zou zijn dan is het niet meer schaars en keldert de marktwaarde
die verdomde lepels!!! Waar vind ik die?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is ook verboden sinds de lockdown... tenzij lepels
internet?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die verdomde lepels!!! Waar vind ik die?
etto's antiquariaatquote:Op woensdag 8 december 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die verdomde lepels!!! Waar vind ik die?
Die vind ik een hoop irritante rollen hebben, maar ook echt ijzersterke. Dus eh.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat Jim Carrey wel een hoge irritatiefactor heeft.
Ben Stiller is ook schijtirritantquote:Op woensdag 8 december 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
Kunnen we alle schulden van iedereen afbetalenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Leugens! Dan hoeft niemand meer te werken.
*ril*quote:Op woensdag 8 december 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
Verder Halina Reijn, maar vooral hoe ze off camera is.
mag ik meequote:Op woensdag 8 december 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Kom Etto we gaan die komeet opblazen.
Tonnen goud voor de hongerkindjes in Afrika!quote:Op woensdag 8 december 2021 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we alle schulden van iedereen afbetalen
Dan kunnen ze ook elke dag sushi laten thuisbezorgenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Tonnen goud voor de hongerkindjes in Afrika!
quote:Op woensdag 8 december 2021 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook elke dag sushi laten thuisbezorgen
What could possibly go wrong?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook elke dag sushi laten thuisbezorgen
Dat de zeeën straks leeg zijn en er geen sushi meer is voor ballie, dan krijgen we een wereldwijde rampquote:
Ze zien me rollen, ze haten.quote:
Ik wil ditquote:Op woensdag 8 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de zeeën straks leeg zijn en er geen sushi meer is voor ballie, dan krijgen we een wereldwijde ramp
O ja dat ene klinkt ook wel erg boers/bot...quote:Op woensdag 8 december 2021 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou als je twijfelt en het niet zeker weet gewoon vragen.
En doe dan ook maar 'in transitie' en niet 'in de ombouwfase'.
nee ga goud halenquote:Op woensdag 8 december 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de ruimte hebben ze geen sushi hè.
Een hongerige ballie is een soort apocalyps?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de zeeën straks leeg zijn en er geen sushi meer is voor ballie, dan krijgen we een wereldwijde ramp
Hoezo een soort.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Een hongerige ballie is een soort apocalyps?
Nog erger dan een apocalypsquote:Op woensdag 8 december 2021 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Een hongerige ballie is een soort apocalyps?
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]Dan moeten we Etto maar naar die asteroïde schieten. Dat lijkt me veiliger.
Feli!quote:Op woensdag 8 december 2021 19:07 schreef Recce het volgende:
Ik heb kans op sushi!Mijn vader is vandaag jarig en ik vertrek nu om daar te gaan eten.
Vreetsequote:Op woensdag 8 december 2021 19:07 schreef Recce het volgende:
Ik heb kans op sushi!Mijn vader is vandaag jarig en ik vertrek nu om daar te gaan eten.
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:07 schreef Recce het volgende:
Kutzooiquote:Op woensdag 8 december 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
er staat een schaap in de gang
Lamskoteletjesquote:Op woensdag 8 december 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
er staat een schaap in de gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |