SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks durft Buda geen nee te zeggen tegen één van de nieuwe banen. Dan is-ie mooi de sjaak!quote:Op woensdag 8 december 2021 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker 80 uur per week gaan werken
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 8 december 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, of ze zoveel duku’s voor Buda gaan neertellen
Dat gaat Buda-san niet doenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks durft Buda geen nee te zeggen tegen één van de nieuwe banen. Dan is-ie mooi de sjaak!
Lijkt me trouwens wel een typisch Japans verhaal, dat iemand dat overkomt.
Geloof niet dat ik wil klikken.quote:
You bring great shame to family!quote:Op woensdag 8 december 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat Buda-san niet doen
quote:Op woensdag 8 december 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed mag ik Wattenschijfje even lenen?
Geloof dat ik toe ben aan iets knuffelbaars
Gewoon een dure fles whisky wegtikken vanavond, kilo rood vlees eten, stevig en recalcitrant muziekje op, wild en dominant dansen en in elke hoek van de kamer pissen omdat je met je blote slagtanden een goedbetaalde baan hebt binnen gesleeptquote:Op woensdag 8 december 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed mag ik Wattenschijfje even lenen?
Geloof dat ik toe ben aan iets knuffelbaars
Denk dat die dan de avond op het toilet gaat doorbrengenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
een dure fles whisky wegtikken vanavond, kilo rood vlees eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |