abonnement Unibet Coolblue
pi_202543438
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Fijn en dun, check. :') Blonderen (maar IJs, je bent toch al blond? Ja, maar ik wilde wit. :+) heb ik ook niet héél lang volgehouden. Donkerder is an sich niet zo'n enorm probleem, hangt erg van de kwaliteit van de verf af. Maar naar de kapper gaan doe ik vooral sporadisch en zelf bijhouden is me teveel werk, dus "kale" uitgroei is dan nogal een risico. :')

Struggles, dat haar. |:) _O-
Die kale uitgroei herken ik :Y
Echt heel dun haar hier.
Ik ga nooit naar de kapper. Mijn man knipt en verft me :+
pi_202543478
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:

Struggles, dat haar. |:) _O-
Zeg dat wel. Ik roep denk ik 5x per jaar 'zal ik het maar afscheren?'. Maar dat is dan ook weer net te ver. _O-
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202550671
Zo. De doos van de kerstboom is beneden. Ik ben benieuwd of hij vandaag nog komt te staan of dat dat morgen na het weekend pas wordt.

Wat zijn jullie plannen vandaag?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202550816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 10:37 schreef Nanuke het volgende:
Zo. De doos van de kerstboom is beneden. Ik ben benieuwd of hij vandaag nog komt te staan of dat dat morgen na het weekend pas wordt.

Wat zijn jullie plannen vandaag?
Thuiswerkdagje wederom, met een flinke to-do-lijst ook. Tussendoor F1 kijken, en denk dat de rest van het weekend ook voornamelijk uit F1 kijken bestaat...als ik het aandurf.... :X :X

Ergens tussendoor ook nog inderdaad de kerstboom opzetten ~:)
pi_202551080
Ik heb echt zoveel bewondering voor thuiswerken. Ik vind mijn werk echt heel leuk en over het algemeen kan ik me goed concentreren, maar thuis heb ik echt te veel afleiding. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202551270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Zeg dat wel. Ik roep denk ik 5x per jaar 'zal ik het maar afscheren?'. Maar dat is dan ook weer net te ver. _O-
Check. _O-

En de hel van het uitgroeien wil ik niet nog een keer door. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202551284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 10:48 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Thuiswerkdagje wederom, met een flinke to-do-lijst ook. Tussendoor F1 kijken, en denk dat de rest van het weekend ook voornamelijk uit F1 kijken bestaat...als ik het aandurf.... :X :X

Ergens tussendoor ook nog inderdaad de kerstboom opzetten ~:)
Hier op kantoor, maar ik zit alleen, dus ik het de FP aanstaan in een hoekje van m'n scherm. *D

Rest van het weekend is een beetje huishouden, wat gamen en inderdaad meer F1. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202551437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hier op kantoor, maar ik zit alleen, dus ik het de FP aanstaan in een hoekje van m'n scherm. *D

Rest van het weekend is een beetje huishouden, wat gamen en inderdaad meer F1. :D
Ik vermoed dat als ik wel op kantoor was geweest, dat ik dan net als nu ook de ziggogo app op één van m'n schermen zou hebben staan, en er waarschijnlijk een paar collega's mee zouden kijken/luisteren :P O-) Normaal voor de FP niet zo, maar nu het zo tegen het eind loopt... :@
pi_202551493
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:33 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Ik vermoed dat als ik wel op kantoor was geweest, dat ik dan net als nu ook de ziggogo app op één van m'n schermen zou hebben staan, en er waarschijnlijk een paar collega's mee zouden kijken/luisteren :P O-) Normaal voor de FP niet zo, maar nu het zo tegen het eind loopt... :@
Oh, ik heb 'm eigenlijk altijd wel aan staan (als ik er aan denk, in ieder geval). Normaal is het zelfs zo dat we de tv aanzetten, iedereen kijkt eigenlijk wel. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202551523
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:33 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Ik vermoed dat als ik wel op kantoor was geweest, dat ik dan net als nu ook de ziggogo app op één van m'n schermen zou hebben staan, en er waarschijnlijk een paar collega's mee zouden kijken/luisteren :P O-) Normaal voor de FP niet zo, maar nu het zo tegen het eind loopt... :@
Gezellig toch :D

Ergens ben ik blij dat we dit weekend niet kunnen gaan bezorgen want nu kunnen we inderdaad gewoon elke minuut kijken O+

Over het bier gesproken:
Het lijkt er op dat we maandag kunnen bottelen, willen jullie allemaal duimen?
We hebben dan alleen een probleem met het vervoer van het bier maar dat zal ook wel weer goed komen.
pi_202551530
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gezellig toch :D

Ergens ben ik blij dat we dit weekend niet kunnen gaan bezorgen want nu kunnen we inderdaad gewoon elke minuut kijken O+

Over het bier gesproken:
Het lijkt er op dat we maandag kunnen bottelen, willen jullie allemaal duimen?
We hebben dan alleen een probleem met het vervoer van het bier maar dat zal ook wel weer goed komen.
Ik duim. :Y

En live kijken is altijd +1 O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202551972
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Over het bier gesproken:
Het lijkt er op dat we maandag kunnen bottelen, willen jullie allemaal duimen?
We hebben dan alleen een probleem met het vervoer van het bier maar dat zal ook wel weer goed komen.
Ik duim! :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202552031
Ik kijk sinds vorig jaar geen F1 meer. ;( Mijn oudste kan zich nooit zelf vermaken en heeft altijd wel iets van mij nodig. Voor mijn man kan letterlijk het huis in de fik staan en dan hoort/ziet/merkt hij het toch niet tijdens de F1. Ik was daar dus continu zo chagrijnig van dat ik maar niet meer kijk.

Helpt echter weinig niks, want nu word ik er chagrijnig van dat hij vervolgens wel allerlei dingen wil delen en ik er dus niks over wil horen want ik wil eigenlijk ook nog steeds alles kijken. }:|
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202552069
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef Nanuke het volgende:
Ik kijk sinds vorig jaar geen F1 meer. ;( Mijn oudste kan zich nooit zelf vermaken en heeft altijd wel iets van mij nodig. Voor mijn man kan letterlijk het huis in de fik staan en dan hoort/ziet/merkt hij het toch niet tijdens de F1. Ik was daar dus continu zo chagrijnig van dat ik maar niet meer kijk.

Helpt echter weinig niks, want nu word ik er chagrijnig van dat hij vervolgens wel allerlei dingen wil delen en ik er dus niks over wil horen want ik wil eigenlijk ook nog steeds alles kijken. }:|
Frustrerend. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202552090
Soms wel. Maar het is voor hem ook een van de weinige momenten voor hemzelf dus dan gun ik hem dat maar. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator vrijdag 10 december 2021 @ 13:38:12 #66
388664 crew  Dotteke
pi_202552812
Hoi hoi ff een bakkie koffie doen hier. pfff heb mijn breiwerk weer uit kunnen halen, sinds einde van de middag gisteren ben ik op zoek naar een foutje en steeds dacht ik het gevonden te hebben en bleek het toch niet zo. Net uit frustratie de hele boel maar weer uitgehaald.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202552818
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef Nanuke het volgende:
Ik kijk sinds vorig jaar geen F1 meer. ;( Mijn oudste kan zich nooit zelf vermaken en heeft altijd wel iets van mij nodig. Voor mijn man kan letterlijk het huis in de fik staan en dan hoort/ziet/merkt hij het toch niet tijdens de F1. Ik was daar dus continu zo chagrijnig van dat ik maar niet meer kijk.

Helpt echter weinig niks, want nu word ik er chagrijnig van dat hij vervolgens wel allerlei dingen wil delen en ik er dus niks over wil horen want ik wil eigenlijk ook nog steeds alles kijken. }:|
Mijn jongste vindt het ook maar niks dat papa en mama altijd maar die stomme race willen kijken :N Maar als we het voorbereiden/ op de kalender hebben staan, lukt het haar meestal wel iets te bedenken wat ze kan doen zonder ons (met vriendinnetjes afspreken ofzo) Ze is wel nu ook dolblij met de aanstaande winterstop ;)

En meh... zie net dat die ene videocall van vandaag waar ik niet onderuit kom precies tegelijk met FP2 is :6
  Moderator vrijdag 10 december 2021 @ 17:00:32 #68
388664 crew  Dotteke
pi_202555303
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef Nanuke het volgende:
Ik kijk sinds vorig jaar geen F1 meer. ;( Mijn oudste kan zich nooit zelf vermaken en heeft altijd wel iets van mij nodig. Voor mijn man kan letterlijk het huis in de fik staan en dan hoort/ziet/merkt hij het toch niet tijdens de F1. Ik was daar dus continu zo chagrijnig van dat ik maar niet meer kijk.

Helpt echter weinig niks, want nu word ik er chagrijnig van dat hij vervolgens wel allerlei dingen wil delen en ik er dus niks over wil horen want ik wil eigenlijk ook nog steeds alles kijken. }:|
O da tis balen dan. Hopelijk kan je dit keer wel kijken een spannende finale
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202555819
Ik kijk dus uit principe niet, Dotteke. Het is alles of niets. ;)

@Shandaly, hoe oud is jouw oudste? Dan maak ik vast toekomstplannen. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202555831
De kerstboom staat, trouwens. *O* geeft toch wel een leuke sfeer altijd.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202556365
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:45 schreef Nanuke het volgende:
Ik kijk dus uit principe niet, Dotteke. Het is alles of niets. ;)

@:Shandaly, hoe oud is jouw oudste? Dan maak ik vast toekomstplannen. :P
De oudste is 11 (en een half*) en die boeit het al helemaal niks wat wij doen ;) De jongste is 8 (en een half*), en sinds de pandemie een stuk zelfstandiger geworden O+

*) Die halve jaren vinden ze zelf héél belangrijk... want dichter bij 12 & 9, dus groot! *O*
  Moderator vrijdag 10 december 2021 @ 18:59:05 #72
388664 crew  Dotteke
pi_202556891
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:45 schreef Nanuke het volgende:
Ik kijk dus uit principe niet, Dotteke. Het is alles of niets. ;)

@:Shandaly, hoe oud is jouw oudste? Dan maak ik vast toekomstplannen. :P
Kan je de oudste niet een keer uit besteden 😉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202557224
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan je de oudste niet een keer uit besteden 😉
Een keer kan wel. Maar aan 1 race vind ik nog niks aan. Dan wil ik alles zien, en da's dan weer een beetje veel om m steeds uit logeren te doen. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:26 schreef Shandaly het volgende:

[..]
De oudste is 11 (en een half*) en die boeit het al helemaal niks wat wij doen ;) De jongste is 8 (en een half*), en sinds de pandemie een stuk zelfstandiger geworden O+

*) Die halve jaren vinden ze zelf héél belangrijk... want dichter bij 12 & 9, dus groot! *O*
Die halve jaren zíjn ook erg belangrijk natuurlijk. :Y

Dirk (zijn forumnaam op OUD) is nu 4 dus dan ben ik al een eind op weg naar weer kunnen kijken. Voor de jongste (10mnd) heb ik nog hoop dat ze zichzelf wel kan vermaken. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202563329
Morguh creabea's
NOg leuke plannen voor het weekend?
IK blijf thuis, vaak ga ik in het weekend wel even iets doen. Maar corona maakt dat ik toch liever thuis ben dan de drukte in ga
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202563511
Goedemorgne
Vandaag een beetje bbqen en verder ook het hele weekend binnen, F1 kijken.
pi_202564946
Hoi :)

Hier even een offday
Maar komt wel goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_202564974
Ik zit momenteel te borduren in een café-restaurant O+ terwijl mijn dochter hier dansles heeft in één van de zaaltjes. Heerlijk dat uurtje op zaterdagochtend!

Na de kwalificatie vanmiddag gaan we de kerstboom opzetten ~:)
pi_202565605
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi :)

Hier even een offday
Maar komt wel goed
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202565608
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:38 schreef Shandaly het volgende:
Ik zit momenteel te borduren in een café-restaurant O+ terwijl mijn dochter hier dansles heeft in één van de zaaltjes. Heerlijk dat uurtje op zaterdagochtend!

Na de kwalificatie vanmiddag gaan we de kerstboom opzetten ~:)
ff momentje voor je zelf :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202565806
Ik was voor mijn doen vroeg wakker, dus maar aan het huishouden geslagen (met een FP3-pauze). En nu zit ik me in te lezen in wat ik nodig heb om een terrarium te maken. Er zaten twee weckpotten (1L en 2L) in m'n kerstpakket en er iets in opbergen ga ik toch niet doen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202565952
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:38 schreef Shandaly het volgende:
Ik zit momenteel te borduren in een café-restaurant O+ terwijl mijn dochter hier dansles heeft in één van de zaaltjes. Heerlijk dat uurtje op zaterdagochtend!

Na de kwalificatie vanmiddag gaan we de kerstboom opzetten ~:)
Heerlijk O+

Mijn oren zitten dicht -O- wat een vervelend gevoel is dat, zeker tijdens het eten.
Verder niet verkouden ofzo dus hopelijk trekt het snel weg.
pi_202566445
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was voor mijn doen vroeg wakker, dus maar aan het huishouden geslagen (met een FP3-pauze). En nu zit ik me in te lezen in wat ik nodig heb om een terrarium te maken. Er zaten twee weckpotten (1L en 2L) in m'n kerstpakket en er iets in opbergen ga ik toch niet doen. :+
Wat is een FP3 ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202566515
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat is een FP3 ?
Onderdeel van het Formule 1-weekend, de derde vrije training (Free Practice). :P Met alle medekijkers hier stond ik er even niet bij stil dat niet iedereen kijkt. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202566527
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Onderdeel van het Formule 1-weekend, de derde vrije training (Free Practice). :P Met alle medekijkers hier stond ik er even niet bij stil dat niet iedereen kijkt. :D
O hahaha en ik kijk zelf ook nog wel de F1 alleen de race al die trainingen en zo niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202566611
Morgen wil m'n zoon kijken. Hij kent het eigenlijk alleen door het jeugdjournaal. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_202571681
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was voor mijn doen vroeg wakker, dus maar aan het huishouden geslagen (met een FP3-pauze). En nu zit ik me in te lezen in wat ik nodig heb om een terrarium te maken. Er zaten twee weckpotten (1L en 2L) in m'n kerstpakket en er iets in opbergen ga ik toch niet doen. :+
FP3 was precies tijdens die dansles, slechte WiFi daar dus niet gekeken...

Maar de kwalificatie wel!! *O* *O* *O* *O* Pole position voor Max! 🏎️

En de kerstboom staat inmiddels ook, met hele gezellige hulp van m'n dochter die bijna alle ballen een plekje in de boom heeft gegeven O+
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 07:02:30 #87
388664 crew  Dotteke
pi_202576663
Morguh, vandaag de big day, ik ben voor Hamilton dus val een beetje buiten de boot denk ik.

Dat de beste moge winnen vanmiddag.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202577671
Goedemorgen!

Ik ben voor niemand :P Of voor iedereen ;) Net hoe je het wil zien. Het is niet echt mijn hobby
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_202578889
Ik heb er ook niks mee.

De komende dagen moet ik een dieet volgen (woensdag colonoscopie) en daar hebben we niet zo goed over nagedacht.

De koelkast is afgeladen met zoveel lekkers, maar ik mag er niks van.
Vanavond rijst, broccoli en kipfilet zonder saus of wat ook. -O- Terwijl m'n man de kip had willen gebruiken voor heerlijk pittig eten met veel uien en knoflook. :9 Mag niet. Ook van al het fruit mag ik alleen geschilde peer en appel. Ik had net een lading mandarijnen gekocht. Vriendin van me die jaren op zo'n afdeling heeft gewerkt heeft me op het hart gedrukt geen kiwi's of druiven met pitjes te eten, omdat dan dat apparaat verstopt raakt en het over moet. Er zijn dus mensen die dat dieet niet zo goed volgen en dan toch uitgerekend kiwi eten?! :? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_202578907
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:03 schreef Sumppi het volgende:
Morgen wil m'n zoon kijken. Hij kent het eigenlijk alleen door het jeugdjournaal. :D
Leuk :D benieuwd of ie het de hele race volhoudt.

quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:53 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb er ook niks mee.

De komende dagen moet ik een dieet volgen (woensdag colonoscopie) en daar hebben we niet zo goed over nagedacht.

De koelkast is afgeladen met zoveel lekkers, maar ik mag er niks van.
Vanavond rijst, broccoli en kipfilet zonder saus of wat ook. -O- Terwijl m'n man de kip had willen gebruiken voor heerlijk pittig eten met veel uien en knoflook. :9 Mag niet. Ook van al het fruit mag ik alleen geschilde peer en appel. Ik had net een lading mandarijnen gekocht. Vriendin van me die jaren op zo'n afdeling heeft gewerkt heeft me op het hart gedrukt geen kiwi's of druiven met pitjes te eten, omdat dan dat apparaat verstopt raakt en het over moet. Er zijn dus mensen die dat dieet niet zo goed volgen en dan toch uitgerekend kiwi eten?! :? :D
Mensen zijn eigenwijs....

Wel vervelend trouwens, zeker als er zo veel lekkers in huis is.
pi_202578923
Ik hoop dat dit wel weer het afvallen kickstart. M'n gewicht hang al weken rond hetzelfde getal. |:)

M'n zoon komt om de haverklap kijken of het niet al 14.00 uur is. Ik moet nog even uitzoeken op welke zender het wordt uitgezonden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_202579000
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:56 schreef Sumppi het volgende:
Ik hoop dat dit wel weer het afvallen kickstart. M'n gewicht hang al weken rond hetzelfde getal. |:)

M'n zoon komt om de haverklap kijken of het niet al 14.00 uur is. Ik moet nog even uitzoeken op welke zender het wordt uitgezonden.
Ziggo staat open voor iedereen, bij ons op 271 maar geen idee of dat overal is.

En praat me niet over afvallen, ik ben volgens mij 10 kilo in 2 dagen aangekomen :')
pi_202579020
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 12:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ziggo staat open voor iedereen, bij ons op 271 maar geen idee of dat overal is.

En praat me niet over afvallen, ik ben volgens mij 10 kilo in 2 dagen aangekomen :')
Wat heb je gegeten of gedronken? :D

En hoe staat het met de reparatie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 12:19:57 #94
388664 crew  Dotteke
pi_202579290
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Ik ben voor niemand :P Of voor iedereen ;) Net hoe je het wil zien. Het is niet echt mijn hobby
Kan/ Gun ze het beide, zijn alle twee goede coureurs
Maar ik ben al jaren fan van Hami
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 12:20:40 #95
388664 crew  Dotteke
pi_202579302
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:53 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb er ook niks mee.

De komende dagen moet ik een dieet volgen (woensdag colonoscopie) en daar hebben we niet zo goed over nagedacht.

De koelkast is afgeladen met zoveel lekkers, maar ik mag er niks van.
Vanavond rijst, broccoli en kipfilet zonder saus of wat ook. -O- Terwijl m'n man de kip had willen gebruiken voor heerlijk pittig eten met veel uien en knoflook. :9 Mag niet. Ook van al het fruit mag ik alleen geschilde peer en appel. Ik had net een lading mandarijnen gekocht. Vriendin van me die jaren op zo'n afdeling heeft gewerkt heeft me op het hart gedrukt geen kiwi's of druiven met pitjes te eten, omdat dan dat apparaat verstopt raakt en het over moet. Er zijn dus mensen die dat dieet niet zo goed volgen en dan toch uitgerekend kiwi eten?! :? :D
Zie je er tegen op Sumppi
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202579364
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat heb je gegeten of gedronken? :D

En hoe staat het met de reparatie?
2 dagen bbq, verder veel biertjes en ook stokbrood en smeersels :9

Als het goed is kunnen we morgenmiddag bottelen.
pi_202579907
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 07:02 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, vandaag de big day, ik ben voor Hamilton dus val een beetje buiten de boot denk ik.

Dat de beste moge winnen vanmiddag.
Ik ben voor Norris, laat die andere twee elkaar er maar afrijden. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 12 december 2021 @ 13:09:43 #98
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_202580018
Is hier koffie?
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  zondag 12 december 2021 @ 13:10:05 #99
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_202580021
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik ben voor Norris, laat die andere twee elkaar er maar afrijden. |:)
Dan wint MAX *O*
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 13:15:08 #100
388664 crew  Dotteke
pi_202580089
quote:
4s.gif Op zondag 12 december 2021 13:09 schreef aloa het volgende:
Is hier koffie?
Voor jou altijd aloa c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')