abonnement Unibet Coolblue
pi_202561845
Hij begon te vragen van wanneer de opname was en of het voor 1 september was.. maar klonk niet heel overtuigend
pi_202561857
Qua 'uniek in haar repertoire' zou ik zeggen dat het wel DMNH is, maar ik durf er niet op te wedden.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202561867
Wende Snijders zit heel duidelijk in haar team, dat is haar Ilse de Lange :D
  vrijdag 10 december 2021 @ 23:49:53 #204
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202561875
Maar de versies van Arcade die op Youtube verschenen werden toch allemaal vrij snel geblokt vanaf het moment dat Duncan aangekondigd was als ESF-artiest? Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd met die live-opname van Dans mij naar huis.
pi_202561889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:49 schreef molloot200 het volgende:
Maar de versies van Arcade die op Youtube verschenen werden toch allemaal vrij snel geblokt vanaf het moment dat Duncan aangekondigd was als ESF-artiest? Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd met die live-opname van Dans mij naar huis.
Dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed.. slecht geheugen, maar volgens mij wel ja
pi_202561925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:49 schreef molloot200 het volgende:
Maar de versies van Arcade die op Youtube verschenen werden toch allemaal vrij snel geblokt vanaf het moment dat Duncan aangekondigd was als ESF-artiest? Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd met die live-opname van Dans mij naar huis.
Zoiets meende ik me wel te herinneren, daarom gelijk ook even de video gedownload :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  vrijdag 10 december 2021 @ 23:54:43 #207
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202561956
Cornald noemde het moment van nummer bekendmaking trouwens als eind februari/begin maart. Zoals we gewend zijn, maar bij dezen is dat dus bevestigd.
pi_202562029
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:43 schreef Momo het volgende:
Binnen haar eigen werk is het een uniek nummer
Dit vind ik wel echt interessant. Ik heb sowieso het gevoel dat S10 een beetje in een muzikale transitie zit dus ik ben heel benieuwd naar wat ze de komende tijd allemaal uit gaat brengen.
pi_202562048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:54 schreef molloot200 het volgende:
Cornald noemde het moment van nummer bekendmaking trouwens als eind februari/begin maart. Zoals we gewend zijn, maar bij dezen is dat dus bevestigd.
De selectiecommissie doet veel goed, maar ik zou wel graag willen weten wat hun beweegredenen zijn om het altijd een à twee weken voor de deadline pas uit te brengen. Is het omdat zoveel landen dat doen, of omdat ze echt denken dat "hoe later hoe beter" is? (Wat ik overigens onzin vind, een release eind januari of begin maart zou geen verschil moeten maken voor je uiteindelijke kansen in mei)
pi_202562218
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:42 schreef Momo het volgende:
Ze zijn geraakt door het nummer, diep in hun ziel.
Als ze termen als 'diep in hun ziel' gaan gebruiken denk ik niet als eerste aan Dans Me Naar Huis. Hoop eerlijk gezegd niet op een emo-fest.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 december 2021 @ 00:42:00 #211
163650 Greys
pi_202562567
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 00:00 schreef Jesper23 het volgende:

[..]
De selectiecommissie doet veel goed, maar ik zou wel graag willen weten wat hun beweegredenen zijn om het altijd een à twee weken voor de deadline pas uit te brengen. Is het omdat zoveel landen dat doen, of omdat ze echt denken dat "hoe later hoe beter" is? (Wat ik overigens onzin vind, een release eind januari of begin maart zou geen verschil moeten maken voor je uiteindelijke kansen in mei)
Ik denk hier ook weleens over na en verander elke keer van gedachten. :D Want het zóu niet moeten uitmaken, maar het kan ook zijn dat men anders tegen die tijd na maanden echt wel een beetje op je nummer zijn uitgekeken/geluisterd. Maar misschien is dat ook wel helemaal niet zo hoor, ik vind dat best lastig in te schatten.

Zouden de meesten het ook niet 'laat' doen omdat zelfs aan het eind van de deadline er nog behoorlijk wat tijd tot aan het Songfestival zit en anders de bookmakers de lijst al klaar hebben begin februari? Want die kloppen vaak toch wel aardig. Dan is de spanning er misschien al wel erg snel al een beetje af qua wie de toppers gaan worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202562746
Zei iemand hier laatst ook niet dat S10 afgelopen zomer een nieuw album op heeft genomen? Misschien staat de songfestival inzending daarop en is de release van het nummer afgestemd met de release van het album.
pi_202563019
Diep in hun ziel klinkt niet als Dans mij naar huis, de rest van hun beschrijvingen (uniek in repertoire etc.) allemaal wel :P

En diep in hun ziel klinkt als de tekst en zowat niemand verstaat dat..
pi_202563553
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 04:13 schreef Em31 het volgende:
Diep in hun ziel klinkt niet als Dans mij naar huis, de rest van hun beschrijvingen (uniek in repertoire etc.) allemaal wel :P

En diep in hun ziel klinkt als de tekst en zowat niemand verstaat dat..
Ze zeiden ook dat, zonder dat je het verhaal weet of haar kan begrijpen, je toch haar stem in je ziel kan laten raken (of iets dergelijks). Dat zou ook gewoon kunnen met een uptempo.

Ik vind het wel enigszins verdacht dat die uptempo zo wordt benadrukt vanuit Cornald (volgens mij nog voor hij met dat filmpje werd geconfronteerd?). Ik heb niet het idee dat hij dat zo zat te benadrukken bij Grow of Arcade.
pi_202563661
Volgens mij kun je die interviews met Cornald over het nummer elk jaar naast elkaar leggen, en volgens mij zegt hij elk jaar ongeveer hetzelfde :) Maar ja, wat wil je ook als je verder niks inhoudelijks over het nummer mag zeggen. Dat het ook uptempo kan zijn en je toch kan raken heeft hij ook wel vaker gezegd.

We hebben vaker een nummer dat uniek is in het oeuvre van de artiest, maar dan wel vaak in negatieve zin... al denk ik dat je bij S10 nu al ziet dat ze iets meer de alternatieve popkant op gaat en iets minder hiphop. Een reisje naar Stockholm zal daar ook wel bij helpen. Daar heeft ze dus blijkbaar ook met die Joel Sjöo gewerkt, die ook meeschreef aan Arcade.
pi_202564393
Ik weet niet meer of ze bij Arcade meteen gingen ontkennen :P volgens mij lag de focus meer op Wake up Love
pi_202565001
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 10:50 schreef Em31 het volgende:
Ik weet niet meer of ze bij Arcade meteen gingen ontkennen :P volgens mij lag de focus meer op Wake up Love
Oh ja inderdaad, Wake Up Love. Die was ik alweer vergeten
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 11:44:50 #218
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202565046
Adem je in zit nu echt al dagen in m'n hoofd. :D ! Hopen dat ze net zo iets grijpends heeft gemaakt. :B
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202565157
Ook wel interessant dat Cornald zegt dat Wende Snijders en Wouter Van Ransbeek haar creatieve team vormen. Die laatste is (nu nog) de creatief directeur van Toneelgroep Amsterdam (of ITA zoals dat nu heet). Zou toch leuk zijn als Ivo Van Hove straks de regie doet :)
pi_202565196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:49 schreef Mlita het volgende:
Wende Snijders zit heel duidelijk in haar team, dat is haar Ilse de Lange :D
Oh die vind ik zo vervelend hysterisch vermoeiend :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202565441
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh die vind ik zo vervelend hysterisch vermoeiend :')
Haar plaat Mens is wat mij betreft het beste wat er qua Nederlandstalig de afgelopen jaren is uitgekomen. En ze is een rasperformer die zich helemaal inleeft. Dat kun je ook als hysterisch beschouwen inderdaad.
pi_202565679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:51 schreef blackswangreen het volgende:
Ook wel interessant dat Cornald zegt dat Wende Snijders en Wouter Van Ransbeek haar creatieve team vormen. Die laatste is (nu nog) de creatief directeur van Toneelgroep Amsterdam (of ITA zoals dat nu heet). Zou toch leuk zijn als Ivo Van Hove straks de regie doet :)
Hoop het. _O_
  zaterdag 11 december 2021 @ 12:39:00 #223
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202565709
Het voelt artistiek. Alsof er iets aan zit te komen wat je gewoonlijk eerder van onze zuiderburen zou verwachten.
pi_202566961
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:51 schreef blackswangreen het volgende:
Ook wel interessant dat Cornald zegt dat Wende Snijders en Wouter Van Ransbeek haar creatieve team vormen. Die laatste is (nu nog) de creatief directeur van Toneelgroep Amsterdam (of ITA zoals dat nu heet). Zou toch leuk zijn als Ivo Van Hove straks de regie doet :)
Leeg wit podium met live video projectie incoming
pi_202567026
Ik heb er een heel goed gevoel over.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')