abonnement Unibet Coolblue
pi_202517733
Nou daarover is altijd te discussiëren. Daarvoor is dit topic niet waar.

Er zijn op dit forum nogal veel mensen die willen zeggen dat ik autistisch, narcistisch ben. Niet aardig ben, niet intelligent (dat is ook iets wat vaak terugkomt).

Nou dit topic gaat niet om mij. Het gaat erom dat we objectief gaan kijken naar wat mensen zeggen en daarop reageren zonder al te veel emotie. Dat laatste is nogal moeilijk.

Laat ik vertellen over mijzelf:
Een liefdevolle vader, 2 kleine kinderen, vriendin, baan met modaal inkomen maar met een visie. Eigen bedrijf (mijn vriendin ook). Niet te snel oordelen, laat dit topic vooral over openheid en respect gaan. Niet onnodig vals beschuldigen omdat je er zin in hebt. Maar gewoon vragen. Niet alles draaien tot iets wat het niet is maar gewoon bij de kern blijven.

Laten we dit topic aangrijpen als een kans om gewoon eerlijk te zijn over onszelf en niet onnodig venijnig te reageren vanuit eigen haat.
pi_202517802
Ik heb werkelijk waar nog geen idee wat je wilt met dit topic. Wat voor posts hoop je te krijgen waarna je zegt 'oeh dit was een goed topic'?
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
  dinsdag 7 december 2021 @ 21:49:31 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_202517931
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:40 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou daarover is altijd te discussiëren. Daarvoor is dit topic niet waar.

Er zijn op dit forum nogal veel mensen die willen zeggen dat ik autistisch, narcistisch ben. Niet aardig ben, niet intelligent (dat is ook iets wat vaak terugkomt).

Nou dit topic gaat niet om mij. Het gaat erom dat we objectief gaan kijken naar wat mensen zeggen en daarop reageren zonder al te veel emotie. Dat laatste is nogal moeilijk.

Laat ik vertellen over mijzelf:
Een liefdevolle vader, 2 kleine kinderen, vriendin, baan met modaal inkomen maar met een visie. Eigen bedrijf (mijn vriendin ook). Niet te snel oordelen, laat dit topic vooral over openheid en respect gaan. Niet onnodig vals beschuldigen omdat je er zin in hebt. Maar gewoon vragen. Niet alles draaien tot iets wat het niet is maar gewoon bij de kern blijven.

Laten we dit topic aangrijpen als een kans om gewoon eerlijk te zijn over onszelf en niet onnodig venijnig te reageren vanuit eigen haat.
Ik heb je altijd een prima kerel gevonden hoor. Maak je niet druk over wat fokkers over je denken. Ik krijg ook vaak negatieve oordelen en op nergens gebaseerde verwijtingen. Maar niks ervan klopt, ze denken dat ze mee kunnen beoordelen aan de hand van wat ik schrijf, maar al hun conclusies en ideeën over mij is gewoon fout. Zeker wat CoolGuy, Sigaartje, Bijdehand, enzovoorts denken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_202518021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:49 schreef Keep_Walking het volgende: ze denken dat ze mee kunnen beoordelen aan de hand van wat ik schrijf, maar al hun conclusies en ideeën over mij is gewoon fout. Zeker wat CoolGuy, Sigaartje, Bijdehand, enzovoorts denken.
Maar ben je dan niet zo handig in het overbrengen van je mening via tekst dat ze het verkeerde stempel op je plakken?
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202518206
*O* *O*

Narcist.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2021 22:02:57 ]
  dinsdag 7 december 2021 @ 22:34:32 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202518866
Ik was wel klaar met jou toen je me in dm begon uit te schelden.

Dus nee, er is niks mis met het stempel dat ik op jou plak. Ik vind jou (geheel terecht) een enorme flapdrol en dan druk ik mij nog zeer beschaafd uit vergeleken met hoe jij mij noemde. Je roept de haat over jezelf af, doordat je het zelf verspreidt. Als jij je volwassen gaat gedragen en je excuses aanbiedt, dan pas zal ik mijn mening over jou herzien.
Resistance is futile.
pi_202519081
Je voelt jezelf geweldig?
Oke en nu :?
pi_202519175
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb je altijd een prima kerel gevonden hoor. Maak je niet druk over wat fokkers over je denken. Ik krijg ook vaak negatieve oordelen en op nergens gebaseerde verwijtingen. Maar niks ervan klopt, ze denken dat ze mee kunnen beoordelen aan de hand van wat ik schrijf, maar al hun conclusies en ideeën over mij is gewoon fout. Zeker wat CoolGuy, Sigaartje, Bijdehand, enzovoorts denken.
Aldus een racist, stalker, crimineel, etc.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202519189
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 22:34 schreef Seven. het volgende:
Ik was wel klaar met jou toen je me in dm begon uit te schelden.

Dus nee, er is niks mis met het stempel dat ik op jou plak. Ik vind jou (geheel terecht) een enorme flapdrol en dan druk ik mij nog zeer beschaafd uit vergeleken met hoe jij mij noemde. Je roept de haat over jezelf af, doordat je het zelf verspreidt. Als jij je volwassen gaat gedragen en je excuses aanbiedt, dan pas zal ik mijn mening over jou herzien.
Via DM uitschelden :D dat is wel heel laag.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 7 december 2021 @ 22:59:09 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202519250
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 22:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Via DM uitschelden :D dat is wel heel laag.
Hij kon de openbare discussie op inhoud niet winnen. Inderdaad van bijzonder laag niveau.
Resistance is futile.
pi_202519305
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 22:59 schreef Seven. het volgende:

[..]
Hij kon de openbare discussie op inhoud niet winnen. Inderdaad van bijzonder laag niveau.
Dat hebben er meerdere. Blijf dan weg. In mijn tijd in wgr nog weleens uitgescholden via DM, wat een tijd :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 7 december 2021 @ 23:03:01 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_202519311
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 22:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Aldus een racist, stalker, crimineel, etc.
Dat valt allemaal wel mee dus. Ben niet echt racistisch, ook geen stalker, ook geen crimineel. :W
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_202519323
Ik vind phoenyx wel oké hoor. Iemand uitschelden via de dm verdiend geen schoonheidsprijs maar iedereen heeft wel wat op z'n kerfstok en bij interessante persoonlijkheden horen naast hoge pieken ook diepe dalen en users als phoenyx geven het forum een beetje smoel, wat je er ook van vindt. Je moet er vooral een beetje boven kunnen staan, wat je op het internet van een ander vindt.

Hoe dan ook, ik denk ook wel dat je bovengemiddeld intelligent bent, maar laten we wel wezen, het gemiddelde heb ik niet zo'n hoge pet van op, en andere users die ik ook als intelligent beschouw hebben jou weer niet zo hoog zitten. Geeft toch te denken, daar zit toch ergens iets wat moeilijk te duiden valt.

Ik vind het lastig, misschien kom ik er nog op terug.
-nee-
pi_202519458
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat valt allemaal wel mee dus. Ben niet echt racistisch, ook geen stalker, ook geen crimineel. :W
En een leugenaar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 7 december 2021 @ 23:21:49 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_202519599
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]
En een leugenaar.
Zijn we allemaal toch? ;)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 8 december 2021 @ 00:20:36 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_202520037
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:04 schreef Marsenal het volgende:
Hoe dan ook, ik denk ook wel dat je bovengemiddeld intelligent bent,
Lol.

Met deze hilarische post sluiten we de grote Phoenyx (en inmiddels Keep_Walking)-show maar weer
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')