abonnement Unibet Coolblue
pi_202514491
quote:
De Europese Unie stuurt aan op een boosterprik binnen negen maanden om de coronapas vanaf 1 februari nog geldig te laten zijn.

Volgens demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) zijn hij en zijn collega-ministers van andere lidstaten het daar dinsdag in Brussel over eens geworden. Het besluit moet de komende dagen alleen nog formeel worden aangenomen.
https://www.nu.nl/coronav(...)na-laatste-prik.html

Eens kijken hoeveel mensen dit maal weer als makke ruggegraatlozen naar de prikstraat zullen bewegen om weer op vakantie te mogen. Prikken voor vrijheid is een ilussie gebleken.

Besef dat ook jonge gezonde mensen om de 9 maanden moeten prikken. En voor wat? Een virus met een overlevingskans van 99%, ze belasten de zorg niet, een waardeloos vaccin wat verspreiding niet of nauwelijks remt en na 3 maanden alweer uitgewerkt is.

Binnenkort gaat dit ook binnen de landsgrenzen voor horeca, evenementen, winkels, school etc. gelden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202514668
Zelden zie ik zoveel onzin in een openingspost.

quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)na-laatste-prik.html

Eens kijken hoeveel mensen dit maal weer als makke ruggegraatlozen naar de prikstraat zullen bewegen om weer op vakantie te mogen.
Ik hoef niet op vakantie naar het buitenland, maar zal toch een booster halen als die beschikbaar is. Wat ben ik dan?

quote:
Besef dat ook jonge gezonde mensen om de 9 maanden moeten prikken. En voor wat?
Om naar het buitenland op vakantie te kunnen.

quote:
Een virus met een overlevingskans van 99%,
De meeste mensen overleven corona, dat is ondertussen bij iedereen bekend. Een groot deel wordt nauwelijks ziek, maar er is ook een aanzienlijk deel dat wel goed ziek wordt van corona. En dat is geen pretje.

quote:
ze belasten de zorg niet,
Ga eens rondkijken in het ziekenhuis of op de IC.

quote:
een waardeloos vaccin wat verspreiding niet of nauwelijks remt
Het vaccin voorkomt ook verspreiding van corona:

quote:
Het bleek dat mensen die beide prikken van hun vaccinatie hebben gehad na twee weken 90 procent minder kans hebben om het virus over te dragen. Als iemand één prik heeft gehad is de kans 80 procent lager. https://nos.nl/artikel/23(...)jks-nog-besmettelijk
quote:
en na 3 maanden alweer uitgewerkt is.
Ja?

Bescherming vaccins blijft hoog, wel meer (oudere) gevaccineerden in het ziekenhuis

quote:
Binnenkort gaat dit ook binnen de landsgrenzen voor horeca, evenementen, winkels, school etc. gelden.
Heb je daar ook een bron bij?
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:18:27 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_202514764
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
een ilussie
Een wat?

Verder heb ik geen enkele behoefte om op vakantie te gaan naar het buitenland, maar die booster gaat er echt wel in als ik aan de beurt ben
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_202514792
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:11 schreef luxerobots het volgende:
Zelden zie ik zoveel onzin in een openingspost.
[..]
Ik hoef niet op vakantie naar het buitenland, maar zal toch een booster halen als die beschikbaar is. Wat ben ik dan?
[..]
Om naar het buitenland op vakantie te kunnen.
[..]
De meeste mensen overleven corona, dat is ondertussen bij iedereen bekend. Een groot deel wordt nauwelijks ziek, maar er is ook een aanzienlijk deel dat wel goed ziek wordt van corona. En dat is geen pretje.
[..]
Ga eens rondkijken in het ziekenhuis of op de IC.
[..]
Het vaccin voorkomt ook verspreiding van corona:
[..]
[..]
Ja?

Bescherming vaccins blijft hoog, wel meer (oudere) gevaccineerden in het ziekenhuis
[..]
Heb je daar ook een bron bij?
Dan moet je de groepen die vatbaar zijn voor een ernstig verloop van corona laten boosteren en niet gezonde mensen hiermee opzadelen. Het heeft geen enkele meerwaarde.

En nee ik heb geen bron, durf eens vooruit te kijken waar dit allemaal heen beweegt. Er was eerst ook geen bron voor hetgeen in het nieuwsartikel besproken wordt, en het blijkt toch weer te gebeuren. Het is inmiddels 10-0 voor de wappies geworden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:37:24 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202515164
ok
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')