abonnement Unibet Coolblue
pi_202512538

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepot is, is een punt. Er moetenx dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgendxe post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Iedereen doet mee aan de puntentelling

i De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor


.
SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.


Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.

SPOILER: In Memoriam: Markdeajaxfan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS Regels
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar november
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_202512539
Omnom!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_202512546
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:36 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Mongolen denken daar onders over. Die vinden het geen scheldwoord
Mijn zus weet niet wat het woord betekend, maar ze voelt wel de negatieviteit aan. Dat is bij de meeste mensen met een verstandelijke beperking dus die kan je er echt mee kwetsen.

Maar goed als mensen het nodig vinden om ermee te schelden is het hun goed recht. Ik zeg alleen dat ik het een naar scheldwoord vind.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb dat nooit begrepen. Al komt dat vooral doordat ik totaal geen associatie heb tussen die benoeming en mensen met het downsyndroom.
Ik wel.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:39:51 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_202512556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Mijn zus weet niet wat het woord betekend, maar ze voelt wel de negatieviteit aan. Dat is bij de meeste mensen met een verstandelijke beperking dus die kan je er echt mee kwetsen.

Maar goed als mensen het nodig vinden om ermee te schelden is het hun goed recht. Ik zeg alleen dat ik het een naar scheldwoord vind.
[..]
Ik wel.
pics van je zusje!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_202512565
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Mijn zus weet niet wat het woord betekend, maar ze voelt wel de negatieviteit aan. Dat is bij de meeste mensen met een verstandelijke beperking dus die kan je er echt mee kwetsen.

Maar goed als mensen het nodig vinden om ermee te schelden is het hun goed recht. Ik zeg alleen dat ik het een naar scheldwoord vind.
[..]
Ik wel.
Ik ben een nederlander. Als iemand "HEY NEDERLANDER!" naar mij roept, dan voel ik mijn niet beledigd.
Als je "HEY MONGOOL" tegen een Mongool roept, voelt die zich vast ook niet beledigd.

Denk wel dat je het in het Mongools moet roepen, anders snapt 'ie er geen fuck van denk ik.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_202512572
Wie waren er naar de Viva verhuisd?
pi_202512573
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]
pics van je zusje!
Giz heeft een hele mooie zus.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:42:04 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_202512576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:40 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ik ben een nederlander. Als iemand "HEY NEDERLANDER!" naar mij roept, dan voel ik mijn niet beledigd.
Als je "HEY MONGOOL" tegen een Mongool roept, voelt die zich vast ook niet beledigd.

Denk wel dat je het in het Mongools moet roepen, anders snapt 'ie er geen fuck van denk ik.
Ik vroeg me nou af he
Of degene tegen wie geroepen werd "Kijk uit Malloot, een kokosnoot"
of die beledigd was dat je hem een Malloot noemde? Of dat ie dankbaar was dat je hem waarschuwde voor de kokosnoot?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_202512578
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:40 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ik ben een nederlander. Als iemand "HEY NEDERLANDER!" naar mij roept, dan voel ik mijn niet beledigd.
Als je "HEY MONGOOL" tegen een Mongool roept, voelt die zich vast ook niet beledigd.

Denk wel dat je het in het Mongools moet roepen, anders snapt 'ie er geen fuck van denk ik.
Dat is niet waar het scheldwoord voor bedoeld is.
pi_202512584
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:40 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Ik ben een nederlander. Als iemand "HEY NEDERLANDER!" naar mij roept, dan voel ik mijn niet beledigd.
Als je "HEY MONGOOL" tegen een Mongool roept, voelt die zich vast ook niet beledigd.

Denk wel dat je het in het Mongools moet roepen, anders snapt 'ie er geen fuck van denk ik.
En in welke taal moeten we tegen jou praten?
pi_202512594
En nu is het klaar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:43:38 #12
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_202512597
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat is niet waar het scheldwoord voor bedoeld is.
Als de dokter iemand met kanker een kankerpatient noemt... is dat dan waar het scheldwoord voor bedoeld is? Of is het eigenlijk geen scheldwoord :?

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Ik vroeg me nou af he
Of degene tegen wie geroepen werd "Kijk uit Malloot, een kokosnoot"
of die beledigd was dat je hem een Malloot noemde? Of dat ie dankbaar was dat je hem waarschuwde voor de kokosnoot?
Het één sluit het ander niet uit :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 december 2021 @ 16:44:03 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202512604
Ik kan dat volk ook gewoon zwakzinnigen noemen als jullie dat graag willen, dekt voor mij de lading even goed.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202512606
Context.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:44:11 #15
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_202512607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:42 schreef Charz het volgende:

[..]
En in welke taal moeten we tegen jou praten?
Brabants! :P
Want geilste.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:44:47 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_202512612
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat is niet waar het scheldwoord voor bedoeld is.
toch ook niet voor je zusje dnek ik
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_202512614
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Brabants! :P
Want geilste.
Domme kut.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:45:12 #18
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_202512616
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Domme kut.
~O>
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_202512619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Brabants! :P
Want geilste.
Alleen als je normaal doet
pi_202512621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:45 schreef Whuzz het volgende:

[..]
~O>
_O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2021 @ 16:45:39 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202512622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Domme kut.
Je riep me?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202512625
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:43 schreef Whuzz het volgende:
Als de dokter iemand met kanker een kankerpatient noemt... is dat dan waar het scheldwoord voor bedoeld is? Of is het eigenlijk geen scheldwoord
Context.

Maar jij zit ook te trollen denk ik. :P
pi_202512626
Bakkes jonguh
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:46:02 #24
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_202512627
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:45 schreef Charz het volgende:

[..]
Alleen als je normaal doet
Ik doe normaal. Maar bats wel met je moeder.
Copyright MasterMovies.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_202512631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:45 schreef DJMO het volgende:

[..]
Je riep me?
Chucky zit vol.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')