SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet beterquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet? Heb ze nog niet eerder gezien
Gewoon van het leven genieten, je weet maar nooit wanneer het voorbij is.quote:
Ik zou voor een huisje met open haard en een bubbelbad gaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb toestemming van mr. Wattenschijfje om een hotelletje te boeken met kerst
Ja, dat is een heel goed idee, alleen had ik voor nu een ander idee in gedachtenquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou voor een huisje met open haard en een bubbelbad gaan
Vertel?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel goed idee, alleen had ik voor nu een ander idee in gedachten
https://www.wellnessspots.com/slapen-in-een-boomhut-met-jacuzzi/quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel goed idee, alleen had ik voor nu een ander idee in gedachten
Ja, niet zo heel spannend en Karzai's idee is eigenlijk leuker, maar ik kom echt al jaren bij een restaurantje in België (die mensen herkennen onsquote:
Ah okay, lijkt mij ook leuk hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet zo heel spannend en Karzai's idee is eigenlijk leuker, maar ik kom echt al jaren bij een restaurantje in België (die mensen herkennen ons) en ze hebben het daar ook zo leuk aangekleed met kerst
Klinkt wel heel tofquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet zo heel spannend en Karzai's idee is eigenlijk leuker, maar ik kom echt al jaren bij een restaurantje in België (die mensen herkennen ons) en ze hebben het daar ook zo leuk aangekleed met kerst
in het jaartal 2048 is het voorbij.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon van het leven genieten, je weet maar nooit wanneer het voorbij is.
4EBE, voor al uw motivatie in het leven.
Zodat hij rustig alleen thuis kan blijven?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb toestemming van mr. Wattenschijfje om een hotelletje te boeken met kerst
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zodat hij rustig alleen thuis kan blijven?
Oh, ik dacht agenda 2030quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
in het jaartal 2048 is het voorbij.
mass extinction event
is dat in Kenya of zo? Het is stervens koud manquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.wellnessspots.com/slapen-in-een-boomhut-met-jacuzzi/
nee die falen gewoon.quote:
Een jacuzzi zit meestal wel warm water in, weet je hoeveel lekkerderder je zit in een jacuzzi in de winter dan in de zomer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat in Kenya of zo? Het is stervens koud man
Het bad is verwarmd, zag laatst ook eentje in België op tv met een Hot tubquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat in Kenya of zo? Het is stervens koud man
Met 40 graden ben ik met geen 10 paarden in een jacuzzi in te krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een jacuzzi zit meestal wel warm water in, weet je hoeveel lekkerderder je zit in een jacuzzi in de winter dan in de zomer.
nodigt ze zichzelf niet eens zoals gergi z'n vader?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schoonloeder wilde eigenlijk ook mee naar België, maar ik weet dan zeker dat ik een hele hoge bloeddruk ga krijgen, dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |