abonnement Unibet Coolblue
pi_202506074
Ik weet dat ik nare reacties zal krijgen op mijn topic... Toch post ik hier mijn verhaal. Ik heb niet echt iemand om mee te praten hierover. Hopelijk krijg ik meer inzicht in mijn situatie en kan ik een keuze maken. Het is een beetje een lang verhaal. Sorry daarvoor alvast.

Om te beginnen... Ik ben een vrouw van 33 en heb een dochter en een vriend. 3 jaar geleden wilde mijn dochter op internet een spelletje spelen. (Roblox). Dit is een groot platform met games die je kan spelen en je kan er ook chatten met andere speler. Mijn dochter was toen 6 en het leek me onverstandig om haar bloot te stellen aan de gevaren van internet... Dus ik besloot om met haar samen te spelen en een oogje in het zeil te houden. Nu 3 jaar verder... En we spelen het nog steeds. Ik ben zelf autistisch en ik kom erg weinig buiten en onder de mensen... voor mij is online met mensen praten veel makkelijker. Het spelen op Roblox begon veel tijd in beslag te nemen... Ik was er uren per dag... (nog steeds)

Op een dag ontmoete ik een jongen in het spel... Jullie voelen het misschien al aankomen... We werden verliefd:< Nooit gedacht dat zoiets mogelijk was op die manier... Ik kan wel zeggen dat het gewoon een rollenspel was in het begin... Maar dan zou ik liegen. De connectie is echt heel sterk... Het probleem is, hij is natuurlijk veel te jong :< en hij heeft geen idee dat hij met een oudere vrouw aan het chatten is... Ik heb wel altijd mijn eigen foto's gestuurd.... (ik zie er jonger uit)... En soms lijkt het net of hij ook 'ouder' is dan hij zich voordoet... Maar zeker weten doe ik het niet.... Het probleem is... Hij zegt niet zonder mij te kunnen leven :< Ik voel me gevangen in een weg van leugens nu... Ook al is de connectie echt... Het is onmogelijk om voor hem te gaan (ik ben bijna dubbel zo oud) maar zijn hart breken voelt ook niet goed :<

Ondertussen heb ik hier mijn vriend... de vader van mijn dochter... Die geen aandacht meer krijgt van mij... Omdat het voor mij voelt alsof ik vreemdga :< met mijn eigen partner.

Ja het is een grote chaos in mijn leven nu... En ik verwacht geen medelijden :< Sterker nog... Ik weet dat ik afgebrand ga worden. Maar beter dat dan helemaal met niemand erover praten... Want ik ga kapot vanbinnen. Wetende dat ik nooit met de liefde van mijn leven ga kunnen zijn :<

Bedankt voor het lezen.
  dinsdag 7 december 2021 @ 05:34:17 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202506093
Hij was en is nog steeds minderjarig, hij weet niet wie jij echt bent, hij doet ongezonde uitingen als niet zonder jou kunnen leven, jij bent enorm veel ouder.

Zet dit eens op een rijtje en kijk eens goed naar de situatie.
Dat behoeft toch geen uitleg meer?

Neem even afstand ervan en ga andere dingen doen dan in een online spel gevangen zitten. Klinkt niet gezond op veel vlakken maat snap ook wel dat je dat anders voelt nu, nu je er zo hormonig in zit qua gevoel

Week dat even los en kijk er dan rationeel naar
Nog steeds zo'n goed idee dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202506096
Stop even met dat spel, lost zichzelf wel op.
Cindy De Vuyst
pi_202506113
  dinsdag 7 december 2021 @ 06:11:06 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202506144
Praten we over een jongen van 17 of van 12? Daarnaast is het ongezond en dat weet je zelf ook wel. Probeer te achterhalen wat het is dat je zo naar hem doet toe trekken, want zoals je het nu opschrijft ben je verliefd op een ideaal figuur (terwijl je hem waarschijnlijk nog nooit gezien hebt)

Kan het zijn dat je een uitvlucht zoekt voor je thuis situatie?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 7 december 2021 @ 07:09:51 #6
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_202506296
Je zegt dat je bijna 2 keer zo oud bent, dus ik ga er even vanuit dat het gewoon legaal is om de betreffende liefde te consumeren. Weet je precies hoe oud hij is en hoe oud denkt hij dat jij bent?

Ik zou me in de basis niet te druk maken over de leeftijd (tenzij hij dus echt minderjarig is, maar dat valt volgens mij mee). Echter besef jezelf dat jij verliefd bent op een ideaalbeeld en hij ook. Jullie chatten met elkaar en dat kan heel intiem zijn, maar het is vooral heel nieuw en spannend. Hij is niet de man waarmee jij de dagelijkse beslommeringen deelt, de stress van de opvoeding mee beleeft of wiens rondslingerende kleding je soms moet opruimen. Voor hem ben jij één van of mogelijk zijn eerste liefde, wat sowieso heel intens aanvoelt en daarin meegaan kan ook voor jou de intensiteit opschroeven. Het is echter een illusie. Iets dat bestaat bij gratie van jullie fantasie, niet jullie daadwerkelijke aantrekkingskracht. Jullie hebben elkaar zelfs nooit ontmoet. Weet je hoeveel liefdes, waar niet eens taboes meespelen in één keer uitdoven bij de eerste ontmoeting?

Afstand nemen lijkt me in jouw geval de beste optie. Laat het rusten, focus je op de liefde tussen jou en je vriend. Wakker de spanning in jullie eigen relatie weer eens aan. Geef de dochter eens af bij de oppas en besteed jullie tijd even helemaal aan elkaar, zonder dat het over de dagelijkse ditjes en datjes gaat. Leer je man opnieuw kennen en stel je opnieuw aan hem voor. Mocht de liefde tussen jullie echt uitdoven, dan zij dat zo, maar dan is die jongen waarschijnlijk ook niet de persoon bij wie je zijn moet. Hij is niet de liefde van je leven, hij is een projectie van de spanning die je mist.
pi_202506314
Hahaha, dit bestaat dus gewoon alleen digitaal? Dan is het dus niks. Digitale liefde bestaat niet.
pi_202506419
Als volwassen vrouw heb je toch niets te zoeken bij een puber die iedere dag spelletjes op de pc speelt
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  dinsdag 7 december 2021 @ 07:47:37 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202506433
18+ is gewoon ok. Als 16-17 jarige droomde ik altijd van vrouwen begin 30. Vooral als ze al een man hadden en ik daar thuis kwam als die man aan het werk was. Is exact zo ook een keer gebeurd. Geen last van gehad.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 7 december 2021 @ 07:48:05 #10
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_202506437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 07:43 schreef Filosoofert het volgende:
Als puber heb je toch niets te zoeken bij een schijnbaar werkloze moeder die haar tijd verdoet dagelijks doordat ze iedere dag spelletjes op de pc speelt
pi_202506459
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 07:47 schreef LXIV het volgende:
18+ is gewoon ok. Als 16-17 jarige droomde ik altijd van vrouwen begin 30. Vooral als ze al een man hadden en ik daar thuis kwam als die man aan het werk was. Is exact zo ook een keer gebeurd. Geen last van gehad.
Was zij ook autistisch?
pi_202506620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 07:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Was zij ook autistisch?
Boeiend als je het aan de buitenkant niet ziet.
pi_202506712
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 08:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Boeiend als je het aan de buitenkant niet ziet.
Ik ben gewoon nieuwsgierig
  dinsdag 7 december 2021 @ 08:49:56 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_202506917
quote:
Het probleem is... Hij zegt niet zonder mij te kunnen leven
Je hebt dus een labiele tiener aan de haak geslagen die emotionele chantage gebruikt. Kan alleen maar goed gaan dit.
  dinsdag 7 december 2021 @ 09:09:47 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_202507071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 07:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Was zij ook autistisch?
Of had op haar minst een FOK! Account :') :D
pi_202507229
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:09 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Of had op haar minst een FOK! Account :') :D
Is dat niet een beetje het zelfde?
  dinsdag 7 december 2021 @ 09:44:26 #17
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_202507385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:28 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Is dat niet een beetje het zelfde?
})

Autisme kun je nog ontkennen maar als ze wel een account heeft weet je hoe de vork wel in de steel zit
pi_202507431
Volgens mij kun je hier best makkelijk ingrijpen, je weet dat het met je verboden/onmogelijke liefde in ieder geval niets gaat worden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202507579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 04:43 schreef Lost_Spirit het volgende:
Ik weet dat ik nare reacties zal krijgen op mijn topic...
Waarom denk je dat. Niet dat ik dat hoef te weten maar ga bij jezelf eens na waarom je dat denkt.

En ja, er staan wat vervelende reacties in twee categorieën. De flauwe reacties kan je overslaan maar de confronterende zou ik toch lezen.

Sterkte met je keuze.
  dinsdag 7 december 2021 @ 10:14:10 #20
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202507682
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2021 08:49 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Je hebt dus een labiele tiener aan de haak geslagen die emotionele chantage gebruikt. Kan alleen maar goed gaan dit.
Nou ja, dat hoeft natuurlijk niet, het kan ook een catfish zijn:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 04:43 schreef Lost_Spirit het volgende:
... En soms lijkt het net of hij ook 'ouder' is dan hij zich voordoet... Maar zeker weten doe ik het niet....
TS, ik denk ook dat je beter afstand kan nemen en je focussen op de man die je al hebt en proberen uit te zoeken waarom je verliefd geworden bent op iemand anders. Ik denk dat je dit teveel romantiseert en het lijkt meer een vlucht uit de werkelijkheid. Lijkt me sterk dat dit echt de liefde van je leven is.

En voor de zekerheid: pas op als hij om geld gaat vragen, je zal de eerste niet zijn die online verliefd wordt en vervolgens grote bedragen naar een oplichter over maakt.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Spellchecker dinsdag 7 december 2021 @ 10:35:55 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202507877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Nou ja, dat hoeft natuurlijk niet, het kan ook een catfish zijn:
[..]
TS, ik denk ook dat je beter afstand kan nemen en je focussen op de man die je al hebt en proberen uit te zoeken waarom je verliefd geworden bent op iemand anders. Ik denk dat je dit teveel romantiseert en het lijkt meer een vlucht uit de werkelijkheid. Lijkt me sterk dat dit echt de liefde van je leven is.

En voor de zekerheid: pas op als hij om geld gaat vragen, je zal de eerste niet zijn die online verliefd wordt en vervolgens grote bedragen naar een oplichter over maakt.
Dit.
pi_202507893
Overdag gamen, ik zou er bijna jaloers van worden, heb je geen werk?

Stoppen met roblox, stoppen met die digitale verhouding met iemand waarvan je niet eens zeker kan zijn wat er achter het profiel schuil gaat.

Verder wel badplaats in Frankrijk natuurlijk.
-nee-
pi_202507912
Ik weet nou niet zeker of dit een troll is over serieus bedoeld is geweest.
pi_202507948
Tijdverspilling. Richt je op je vriend en verneuk je leven niet door iets illegaals te doen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  dinsdag 7 december 2021 @ 10:47:54 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_202507993
Probeer je je dochter van 6 te beschermen heb je zelf bescherming nodig als volwassen vrouw :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')