quote:Op zondag 26 december 2021 18:06 schreef Li0nHeart het volgende:
*zwai*
Vooruit ... ik doe ook dit jaar weer meeMet Fok! dan he.
zolang ik het maar niet benquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
Er staat alweer een user in m'n blocklijstje. Best knap nog voordat de bewoners in het huis zijn.
oh ja. Oudjaarsavond.. kloptquote:Op maandag 27 december 2021 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Nee ze gingen oudjaarsavond het huis in, dit jaar vermoedelijk weer. Ik denk dat er elk moment, tussen vandaag en woensdag, uiterlijk donderdag wel een persbericht naar buiten komt met alle details en bekendmaking van de deelnemers. Waarschijnlijk heeft RTL Boulevard weer de primeur, vorig jaar ook.
Deze werd 28 dec 2020 vrijgegeven.quote:Op maandag 27 december 2021 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Nee ze gingen oudjaarsavond het huis in, dit jaar vermoedelijk weer. Ik denk dat er elk moment, tussen vandaag en woensdag, uiterlijk donderdag wel een persbericht naar buiten komt met alle details en bekendmaking van de deelnemers. Waarschijnlijk heeft RTL Boulevard weer de primeur, vorig jaar ook.
In de finale zaten er een pak meer Belgen dan Nederlanders. Ook waren de opgevers alleen maar Nederlandersquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:07 schreef 5thencounter het volgende:
Die belachelijke Phoeha titel "Wie Overleeft De Storm.." Oehhhh nauwnauwnauw.... moeten we bang worden dat de Bewoners dit keer echt waar gemangeld gaan worden...
Met Belgen.... jahoor
Zit Els nog in die hottub? Die zat er aardig aan vast geplakt joh🤣quote:Op maandag 27 december 2021 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Die hottub mag wel blijven hoor, maar misschien pakken ze door en is de hottub vervangen voor een zwembad....
Heel verstandig van ze geweest.. de Belgen waren op het eind niet meer om aan te zien/horenquote:Op maandag 27 december 2021 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In de finale zaten er een pak meer Belgen dan Nederlanders. Ook waren de opgevers alleen maar Nederlanders
Helaas gewoon thuis werken, maar op langzame momenten de livestream aanzetten heb ik toch ook weer zin in (op de 9euro per maand na)quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:15 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik kan niet wachten tot het begint! Zeker nu met die lockdown heb ik gewoon geen leven 🙈
Germ tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:15 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik kan niet wachten tot het begint! Zeker nu met die lockdown heb ik gewoon geen leven 🙈
Bedankt voor de morele steun. Ik overleef die paar dagen vast wel inderdaad. Hoop ik dan;)quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Germ toch![]()
Nog een paar daagjes en dan heb je weer een leven
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:58 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Bedankt voor de morele steun. Ik overleef die paar dagen vast wel inderdaad. Hoop ik dan;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |