Twee streams is al weinigquote:Op woensdag 15 december 2021 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoop idd niet dat er maar 1 stream is, want anders zie je gewoon veel té weinig..
Ben benieuwd of ze al weer binnen zitten als ze starten. Dat vond ik een domper de vorige keer.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Er is nog zoveel niet duidelijk... Komt weer lekker langzaam op gang allemaal
Deze is van 2019, dus niet echt up to datequote:Op donderdag 16 december 2021 07:42 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Google maps geeft nu deze afbeelding van het huis in aanbouw, maar dat zal wel van vorig jaar zijn.
Toen zaten ze al sinds oudjaarsavond in het huis. Dus gingen de streams pas live toen ze er al een heel weekend in zaten dacht ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze al weer binnen zitten als ze starten. Dat vond ik een domper de vorige keer.
Ja, dat was voor mij een tegenvaller, ben daardoor eigenlijk al vrij snel afgehaaktquote:Op donderdag 16 december 2021 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toen zaten ze al sinds oudjaarsavond in het huis. Dus gingen de streams pas live toen ze er al een heel weekend in zaten dacht ik.
ik denk dat ze sowieso niet meteen live gaanquote:Op donderdag 16 december 2021 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet niet of dat er iets mee te maken had, maar er was ook nog een dart toernooi op RTL 7 en Videoland te zien waar ook streams van waren. Dat dart toernooi was afgelopen op de dag dat BB begon of het had iets van overlap, dat weet ik niet meer. Blijkbaar hadden ze bij Videoland pas ruimte om streams aan te bieden nadat het toernooi was afgelopen....en guess what, dat dart toernooi is er dit jaar weer en duurt t/m 3 januari...dus ik vrees met grote vrezen dat het niet eerder dan 3 januari live gaat...
Sterker nog, vorig jaar was de eerste tv-uitzending op 4 januari en gingen de streams pas de ochtend daarna (5-1) live.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze sowieso niet meteen live gaan
net als vorige keer 2 januari pas
ik k reeg al berichtquote:Op donderdag 16 december 2021 14:18 schreef spapaars het volgende:
Na BB Videoland meteen weer opzeggen.
Videoland (1 miljoen betalende leden) doet het zo goed dat ze hebben besloten het abonnement met 1 euro pm te verhogen.
Dat zou een dag voor de eerste show zijn, dat zou al beter zijn dan een dag er na. Maar dan nog blijft de vraag wanneer ze echt het huis betreden, en dat is nog even de vraag.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze sowieso niet meteen live gaan
net als vorige keer 2 januari pas
Yep.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zijn het weer Belgen en Nederlanders? Nog niet bekend wie er ingaan?
Hier abbo afgesloten met black friday, kost me nu 2,50 pm voor 6 maandenquote:Op donderdag 16 december 2021 14:18 schreef spapaars het volgende:
Na BB Videoland meteen weer opzeggen.
Videoland (1 miljoen betalende leden) doet het zo goed dat ze hebben besloten het abonnement met 1 euro pm te verhogen.
Oh dat is minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |