We hebben ons toch afgelopen jaar best vermaaktquote:Op woensdag 8 december 2021 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh dat was de sport toch ook, de knip en plakwerk uit hun studio vergelijken met de streams, zover ze alle "actie" dag en snachts() toelaten op stream
Je hoeft niet te kijken...quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef Rozevla het volgende:
Kut programma
Hopelijk flopt het snel !
Doei!quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef Rozevla het volgende:
Kut programma
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 8 december 2021 09:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom zou een kijker mailen of bellen?
Ik blijf gewoon hopen. Zou wel een lichtpuntje zijn in deze letterlijk donkere dagen voor Kerst.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Dotje..![]()
Ik denk niet dat het zal verbeteren, ze willen natuurlijk op spannende momenten net als altijd de kijkers zo veel mogelijk naar de zwaar gesponsorde TV uitzeningen hebben, waar de kijkcijfers belangrijk zijn..
Dat wel, maar toch.. Heb er wel weer zin in hoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben ons toch afgelopen jaar best vermaakt
Waarom? Er beleven zoveel mensen plezier aanquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:36 schreef Rozevla het volgende:
Kut programma
ik ook heerlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch.. Heb er wel weer zin in hoor.
Ik zit al klaar wachtende op de eerste uitgelekte bewoners die dit keer mee gaan doen.quote:
Was er vorig jaar al een bewoner gelekt voor de eerste uitzending?quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar wachtende op de eerste uitgelekte bewoners die dit keer mee gaan doen.
Daar moet ik even over nadenken hoor. Staat me wel wat bij..quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Was er vorig jaar al een bewoner gelekt voor de eerste uitzending?
Toch knap om in deze tijden van supersnelle media zoiets als dit geheim te kunnen houden, vind je ook niet?.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar wachtende op de eerste uitgelekte bewoners die dit keer mee gaan doen.
ik zit nu al een half uur te denkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken hoor. Staat me wel wat bij..
Kan gebeuren hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sorry ik weet nu al niet meer waar ik het over had
Dan wachten we maar weer even. Ben reuze benieuwd wie ze hebben weten te strikken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
28 december zijn de eerste namen bekend gemaakt
ik hoop geen oud gediendenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wachten we maar weer even. Ben reuze benieuwd wie ze hebben weten te strikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |