Leuk hè? We gaan er hier met zijn allen weer wat leuks van maken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:00 schreef Ireth het volgende:
He, dit voelt toch wel weer lekker vertrouwd!een COS in MyAT
Ja, dat laatste heb ik ook wel een beetje. Nu kan en mag je niet alles meer zeggen wat eerder nog wel kon.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vond het principe, dat ik op tv kon streamen geweldig, maar er was maar 1 stream, moest iedere keer terug om naar een andere te gaan. tegen die tijd was het gesprek alweer klaar.
Soms mis ik uto 1
Loveball heeft gelijk hoor Yquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou, ik ga het proberen, omdat jij het zegt
Ook, maar desondanks hadden we het hier ook vaak hartstikke leuk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouuuuuuu ik kan me herinneren dat het altijd kift was hier
Hoezo mag je niet alles meer zeggen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik ook wel een beetje. Nu kan en mag je niet alles meer zeggen wat eerder nog wel kon.
Het gezellige en leuke is bij mij iig blijven hangenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook, maar desondanks hadden we het hier ook vaak hartstikke leuk.
Irethquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het gezellige en leuke is bij mij iig blijven hangenvan de fitties totaal niets
jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:06 schreef spapaars het volgende:
Zie dat je nu Videoland kan zien op je TV.
Met KPN is het nu een tv kanaal, je krijgt een nummer te zien die je op Videoland online moet invoeren, en je ziet hetzelfde als op je laptop.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar het is nog wel de vraag of BB wel werkt op videoland op tv
was vorig jaar hier niet zo
Dat was in het begin. Dan moest je eerst die hele tijdlijn doorspoelen om weer live te kijken. Als ik het goed herinner is dat later veranderd en was het gewoon 2x klikken en zat je op de andere stream.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vond het principe, dat ik op tv kon streamen geweldig, maar er was maar 1 stream, moest iedere keer terug om naar een andere te gaan. tegen die tijd was het gesprek alweer klaar.
had vorig jaar ook al videoland op tv (via ziggo)quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met KPN is het nu een tv kanaal, je ziet een nummer die je op Videoland online moet invoeren, en je ziet hetzelfde als op je laptop.
Werkt alleen niet met een basisabboquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met KPN is het nu een tv kanaal, je krijgt een nummer te zien die je op Videoland online moet invoeren, en je ziet hetzelfde als op je laptop.
heeft kpn geen mogelijkheid om online te kijken?quote:
Afwachten dus.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
had vorig jaar ook al videoland op tv (via ziggo)
maar kon BB niet livestreamen
wel de afleveringen
maar niet de livestream
kloptquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten dus.
Maar op je laptop kon je de 2 streams tegelijkertijd zien, en dat zal waarschijnlijk niet op tv kunnen.
Oh...geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was in het begin. Dan moest je eerst die hele tijdlijn doorspoelen om weer live te kijken. Als ik het goed herinner is dat later veranderd en was het gewoon 2x klikken en zat je op de andere stream.
quote:
Weinig geduldquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, we gaan het maar weer een kans geven.![]()
De vorige was ik na een halve dag alweer klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |