Tuurlijk Telenet heeft het kanaal al klaarquote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
De Belg doet ook weer mee zo te zien.. of er ook streams zijn zien we volgende week
https://www.goplay.be/big-brother
Ja als er weer zoveel weglopen kunnen ze maar beter wat in voorraad hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:54 schreef GayGuy het volgende:
Ok, het aanmeldformulier op de site is nog open
Ben benieuwd ... dat preutse gedoe moet sws afgelopen wezenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja als er weer zoveel weglopen kunnen ze maar beter wat in voorraad hebben
Alle Big Brothers in de wereld zijn nu preuts en té braaf geworden, waarschijnlijk door Endemol toegevoegd in het formatquote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd ... dat preutse gedoe moet sws afgelopen wezen
In Gran Fratello stonden ze nog wel eens te douchen in een open ruimte in kleine bikinis .....quote:Op donderdag 30 december 2021 01:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle Big Brothers in de wereld zijn nu preuts en té braaf geworden, waarschijnlijk door Endemol toegevoegd in het format
Er worden soms foutjes gemaakt bij de regie, die té laat ingrijpt.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In Gran Fratello stonden ze nog wel eens te douchen in een open ruimte in kleine bikinis .....
Oh ja de onderwatercam in het zwembad ....quote:Op donderdag 30 december 2021 02:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er worden soms foutjes gemaakt bij de regie, die té laat ingrijpt.
GF Vips 2021
[ afbeelding ]
Vind ik echt jammer. Zo mis je echt de onderlinge kennismakingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze gaan er 31 december in. Maar dat was bij eerdere edities ook het geval. Alleen seizoen 1 tot en met 3 waren de kickoff shows live
Bij mij gewoon niet .. ziggo daar lag het aan in combinatie met merk van tvquote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen de eerste weken niet
Eh deel je de beelden even?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:00 schreef Benny het volgende:
Het huis ziet er gaaf, maar wel donkerder uit. Duidelijk geïnspireerd op Australië
Dat brengt wel wat meer leven in de weekendenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:21 schreef Benny het volgende:
De liveshows zullen dit jaar op zaterdag 20.00 uur zijn
Eindelijk bewijsquote:Op donderdag 30 december 2021 10:21 schreef Benny het volgende:
De liveshows zullen dit jaar op zaterdag 20.00 uur zijn
Het zijn vaak kleurloze types die er in komen dus heft elkaar wel op.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:13 schreef Flory het volgende:
Met een mini supermarkt![]()
![]()
Ziet er fleurig uit, al weet ik niet of je niet knettergek wordt van al dat kleur
Espriquote:Op donderdag 30 december 2021 11:29 schreef espri het volgende:
[..]
Het zijn vaak kleurloze types die er in komen dus heft elkaar wel op.
Metooquote:Op donderdag 30 december 2021 11:32 schreef espri het volgende:
[..]En ach ik kijk toch wel hoor, zo ben ik dan ook wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |