abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 december 2021 @ 14:07:30 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202497099
twitter

quote:
Goedemiddag. Hallo, daar zijn we weer met de vrolijkwekelijkse weekrapportage over De Teloorgang van Dit Gave Land. We hebben de opvangplekken niet. We hebben de huizen niet, we hebben de ruimte niet, en we hebben de infrastructuur niet. Het geld heeft de overheid ook niet, maar u wel, en u dokt dit jaar 24 miljard voor Miele's, linnenpakketten, bijstandsuitkeringen en inrichtingskredieten. Weet u eigenlijk wel hoeveel 100.000 is? Dat is zeg maar Venlo. Koekoek.
https://www.geenstijl.nl/(...)eg-ongeveer-100-000/

Via GS want in andere media hoor ik niks.

Deze migratie van circa 2000 personen per week is allesbepalend voor hoe ons land er in de nabije toekomst uit gaat zien. Per gemeente zijn dat iedere week ca 6 personen, 3 sociale huurwoningen. Dat is alles wat er ter beschikking komt.
Veel en veel bepalender dan CO2, corona of deze kabinetsformatie. Toch wordt dit als een natuurgegeven gezien waaraan nu eenmaal weinig te doen valt. Dat dit niet waar is bewijzen Denemarken en Australie. Het is een keuze of tenminste een feit waarvan geaccepteerd is dat men er niks aan wil doen.
Waarom wordt de massa-migratie niet ingepast in een nationaal debat hierover en waarom zwijgen praktisch alle media? Dit bepaalt de toekomst van onze kinderen!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 6 december 2021 @ 14:10:19 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_202497132
Als je ook maar een kritische noot durft uit te spreken wordt je door de boze Twitter wereld en linkse talkshows voor racistische blanke harteloze klootzak gezien :')
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 december 2021 @ 14:11:08 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202497146
Niets mis mee! We kunnen mensen niet aan hun lot overlaten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 6 december 2021 @ 14:12:27 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202497162
quote:
16s.gif Op maandag 6 december 2021 14:11 schreef Starhopper het volgende:
Niets mis mee! We kunnen mensen niet aan hun lot overlaten.
We laten miljoenen mensen die ook in Nederland willen komen wonen aan hun lot over. Het blijft altijd maar een miniem deel wat we hier aan het staatsinfuus leggen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202497180
Goed nieuws ivm de toenemende vergrijzing in dit land ^O^
pi_202497223
quote:
16s.gif Op maandag 6 december 2021 14:11 schreef Starhopper het volgende:
Niets mis mee! We kunnen mensen niet aan hun lot overlaten.
Tot ze gaan concurreren met jou om je uitkering en die omlaag moet om het allemaal nog te kunnen betalen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_202497244
Ik vrees dat dit met de bewindvoerder te maken heeft, want logisch is het inderdaad allerminst. Overigens komt dat benodigde bedrag ook niet uit mijn portemonnee dus daar maak ik me dan weer weinig zorgen over.
Annyong
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 6 december 2021 @ 14:22:40 #8
74056 crew  ToT
pi_202497307
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 14:10 schreef RedFever007 het volgende:
Als je ook maar een kritische noot durft uit te spreken wordt je door de boze Twitter wereld en linkse talkshows voor racistische blanke boze witte cis-gendered heteroseksuele harteloze klootzak gezien :')
  maandag 6 december 2021 @ 14:46:35 #9
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202497688
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
We laten miljoenen mensen die ook in Nederland willen komen wonen aan hun lot over. Het blijft altijd maar een miniem deel wat we hier aan het staatsinfuus leggen.
Het is wat dat betreft ook wel vergelijkbaar met het klimaatprobleem. Al deden we tien keer meer dan we nu doen, dan nog had Nederland eigenlijk bijna geen invloed op het wereldwijde probleem.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 6 december 2021 @ 14:48:48 #10
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_202497725
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:46 schreef nixxx het volgende:

[..]
Het is wat dat betreft ook wel vergelijkbaar met het klimaatprobleem. Al deden we tien keer meer dan we nu doen, dan nog had Nederland eigenlijk bijna geen invloed op het wereldwijde probleem.
Wat is het probleem hier überhaupt? Dat er mensen leven onder het Nederlandse welvaartsniveau? Dat kunnen wij niet oplossen. Misschien over 100 jaar maar nu niet.
  maandag 6 december 2021 @ 14:59:52 #11
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202497920
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 14:48 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Wat is het probleem hier überhaupt? Dat er mensen leven onder het Nederlandse welvaartsniveau? Dat kunnen wij niet oplossen. Misschien over 100 jaar maar nu niet.
Dat er tientallen miljoenen mensen op de vlucht zijn voor het een of ander.
En dat kunnen we over 100 jaar ook niet oplossen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_202497934
Laat maar komen plek zat!
blablablabla
pi_202498023
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:07 schreef LXIV het volgende:

Deze migratie van circa 2000 personen per week is allesbepalend ...
migratiesaldo ... dat betekent dus de migranten minus de emigranten....

in feite komen er per jaar iets van 220.000 tot 265.000 migranten naar nederland (de afgelopen 5 jaar schommelde de migratie altijd tussen dit aantal).

Dus niet 2K, maar eerder 5000 migranten per week :)


Overigens vertrekt ook 71% binnen 10 jaar weer.
mensen verhuizen nu eenmaal .... net zo goed als zij kunnen kiezen om te verhuizen, zelfs naare en ander land ben jij vrij te te vestigen waar je maar wil, mits je aan de voorwaarden voor een verblijfsvergunning voldoet

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)omen-naar-nederland-

Wat mij betreft wordt er juist een beleid gevoert om geschikte mensen die goed kunnen werken juist te motiveren naar nederland te migreren... dus makkelijk en snel een werkvergunning geven aan mensen met een aantoonbaar hoger diploma en capaciteiten, ook voorrang geven aan mensen die al enige nederlandse taalkennis kunnen aantonen.

Liever dat dan als voorwaarde voor opname enkel aanhouden dat ze zo 'zielig' moeten zijn ('zielige vluchtelingen' zie ikzelf liever in de regios zelf veilig opgevangen kunnen worden).
Liever een migratiebeleid gericht op het binnenhalen van capabele en geschikte mensen, dan enkel mensen opvang geven die zo zielig mogelijk moeten zijn (en die ok eerst jarenlang martelen in opvangkampen waar ze geen flikker mogen uitvoeren en vaak zich doodvervelen en extra trauma's opdoen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202498026
Ach we kunnen wel plek maken door wappies te deporteren. Dan zijn we ook gelijk dat dat probleem af.
pi_202498089
Fantastisch. Als bijvoorbeeld de woningmarkt hier niet al te best zou zijn, zou ik anders oordelen. Maar in de situatie waarin wij ons begeven, kan het dubbele er nog wel bij.
pi_202498094
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:08 schreef GeneralRadek het volgende:
Ach we kunnen wel plek maken door wappies te deporteren. Dan zijn we ook gelijk dat dat probleem af.
Nou, tot ziens dan maar. Al enig idee waar je heen gedeporteerd wordt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_202498108
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:08 schreef GeneralRadek het volgende:
Ach we kunnen wel plek maken door wappies te deporteren. Dan zijn we ook gelijk dat dat probleem af.
Ergens wel, andere kant heb ik ook zoiets van laat die beesten toch.
pi_202498109
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]
migratiesaldo ... dat betekent dus de migranten minus de emigranten....

in feite komen er per jaar iets van 220.000 tot 265.000 migranten naar nederland (de afgelopen 5 jaar schommelde de migratie altijd tussen dit aantal).

Dus niet 2K, maar eerder 5000 migranten per week :)

Overigens vertrekt ook 71% binnen 10 jaar weer.
mensen verhuizen nu eenmaal .... net zo goed als zij kunnen kiezen om te verhuizen, zelfs naare en ander land ben jij vrij te te vestigen waar je maar wil, mits je aan de voorwaarden voor een verblijfsvergunning voldoet

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)omen-naar-nederland-

Wat mij betreft wordt er juist een beleid gevoert om geschikte mensen die goed kunnen werken juist te motiveren naar nederland te migreren... dus makkelijk en snel een werkvergunning geven aan mensen met een aantoonbaar hoger diploma en capaciteiten, ook voorrang geven aan mensen die al enige nederlandse taalkennis kunnen aantonen.

Liever dat dan als voorwaarde voor opname enkel aanhouden dat ze zo 'zielig' moeten zijn ('zielige vluchtelingen' zie ikzelf liever in de regios zelf veilig opgevangen kunnen worden).
Liever een migratiebeleid gericht op het binnenhalen van capabele en geschikte mensen, dan enkel mensen opvang geven die zo zielig mogelijk moeten zijn (en die ok eerst jarenlang martelen in opvangkampen waar ze geen flikker mogen uitvoeren en vaak zich doodvervelen en extra trauma's opdoen)
Maar laten we nou niet doen alsof er migratiesaldo moet zijn. Als veel Nederlanders emigreren doe je als overheid iets verkeerd. En dat doet deze overheid zeker. De arbeidsproductiviteit en de geletterdheid hollen achteruit en stijging BNP moet komen van simpelweg meer mensen. De welvaart en het welzijn gaan daardoor alleen maar achteruit.

Leuk dat die mensen wel wat kunnen en geen miljoen per stuk kosten, maar ze hebben allemaal wel een woning, parkeerplek en infrastructuur nodig terwijl ze ook de sociale cohesie ondermijnen, terwijl bijvoorbeeld elke leerkracht wordt geacht een stukje harder te lopen voor weer zo eentje met culturele en taalachterstand.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202498155
Er kunnen niet genoeg moslims in dit land komen. Dat zijn tenminste mensen met principes
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202498345
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:10 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Bij jou op zolder bijvoorbeeld? Wat heb jij bijgedragen aan de opvang van gelukszoekers asielzoekers?
Ik heb er belasting voor betaald
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 6 december 2021 @ 15:41:32 #21
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202498500
Zolang de gemiddelde goudvis stemt met z'n korte termijn "hoe beïnvloedt dit mijn portemonnee" mindset zal dit niet veranderen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 6 december 2021 @ 15:47:03 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_202498577
ik ga vast een plek reserveren in een sporthal in Apeldoorn.
Ik wil vooraan staan om ze welkom te heten *O*
Ik ben inmiddels overleden
pi_202498637
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 14:10 schreef RedFever007 het volgende:
Als je ook maar een kritische noot durft uit te spreken wordt je door de boze Twitter wereld en linkse talkshows voor racistische blanke harteloze klootzak gezien :')
Dit hoeft niet geroepen te worden, want voor die tijd is er altijd iemand die zich al in de slachtofferrol heeft gewenteld door te claimen dat dit geroepen gaat worden.
pi_202498725
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:50 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Dit hoeft niet geroepen te worden, want voor die tijd is er altijd iemand die zich al in de slachtofferrol heeft gewenteld door te claimen dat dit geroepen gaat worden.
En toch wordt het wel geroepen. Staat je ook vrij in dit land overigens. Gelukkig krijg ik er buiten de ophef rondom dat mens van Meiland weinig van mee.
  maandag 6 december 2021 @ 15:57:42 #25
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_202498729
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Zolang de gemiddelde goudvis stemt met z'n korte termijn "hoe beïnvloedt dit mijn portemonnee" mindset zal dit niet veranderen.
Dit is vreemd genoeg het punt. Een hele industrie is ontstaan.

Een goede vriendin van mij (kinderpsycholoog) klaagt steen en been over de zorg, en het gebrek eraan.

Stemt vervolgens VVD, "want duur huis".
pi_202498816
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar laten we nou niet doen alsof er migratiesaldo moet zijn.
niks _moet_ ... het _is_ er gewoon

mensen verhuizen en 'landen' zijn ook maar kunstmatrig bedachte instanties, ooit een lijntje op een kaart getrokken en 'plots' zou het een ander land zijn.

Het is gewoon een feit dat mensen zich niet door deze bedachte grenzen laten stoppen..... of wil jij beweren dat jij nog nooit naar het buitenland geweest bent en je je hele leven enkel verplicht in nederland gaat verbregen?

volgens mij is het enige land waar dat voor inwoners geld Noord-Korea en dat is nu niet bepaald het meest positieve voorbeeld.

Juist voor welvaart en ook vrijheid is het des te beter dat mensen gewoon verder vrij zijn zich te vestigen waar ze willen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202498901
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 16:00 schreef Nober het volgende:

[..]
De meerderheid. Zoals VVD, D66, CDA, SP, PvdA, GroenLinks, ChristenUnie.
Als zoveel partijen meedoen kan het niet anders dan dat er sprake is van een kwaadaardig complot dat bedoeld is om Nederland te vernietigen.
  maandag 6 december 2021 @ 16:16:26 #28
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202498932
Goed nieuws voor de huizenbezitters wederom!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_202499039
quote:
16s.gif Op maandag 6 december 2021 14:11 schreef Starhopper het volgende:
Niets mis mee! We kunnen mensen niet aan hun lot overlaten.
De taal van die mensen mag men echter niet eigen maken, want dan zou iedereen horen dat zij de Nederlandstaligen uitlachen om het geven van zoveel humanitaire hulp.
pi_202499057
pi_202499403
quote:
16s.gif Op maandag 6 december 2021 14:11 schreef Starhopper het volgende:
Niets mis mee! We kunnen mensen niet aan hun lot overlaten.
Starhopper neemt wel 2 Syriërs op! :Y
pi_202499463
Ben zeer benieuwd wat de komende regering van VVD, D66, CDA en CU anders gaat doen dan de vorige van VVD, D66, CDA en CU op het gebied van migratie. Hebben jullie ook zulke hoge verwachtingen?
pi_202499482
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:03 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ben zeer benieuwd wat de komende regering van VVD, D66, CDA en CU anders gaat doen dan de vorige van VVD, D66, CDA en CU op het gebied van migratie. Hebben jullie ook zulke hoge verwachtingen?
:Y
pi_202499512
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 14:13 schreef maghreb het volgende:
Goed nieuws ivm de toenemende vergrijzing in dit land ^O^
:')
Als het nou allemaal mensen uit de zorg zijn...
pi_202499622
En dan zijn er nog steeds mensen die omvolking ontkennen of een complottheorie noemen :'). Hoe kunnen deze cijfers je niet duizelig voor je ogen maken? 100 fucking 1000 per jaar, en ze willen nog veel meer.

Dit land is over een aantal decennia zo onherkenbaar veranderd, daar gaan de gutmenschen ook van schrikken en dan is het te laat en onleefbaar. Dan is het niet alleen een kwestie van de randstad, maar iedere middelgrote stad en plattelandsdorp is omgevolkt.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202499650
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:03 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ben zeer benieuwd wat de komende regering van VVD, D66, CDA en CU anders gaat doen dan de vorige van VVD, D66, CDA en CU op het gebied van migratie. Hebben jullie ook zulke hoge verwachtingen?
Het treindocument van Segers voorspelt niet veel goeds. Het moeten er namelijk nog veel meer worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Beste debater 2022 maandag 6 december 2021 @ 17:21:32 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202499678
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2021 17:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
En dan zijn er nog steeds mensen die omvolking ontkennen of een complottheorie noemen :'). Hoe kunnen deze cijfers je niet duizelig voor je ogen maken? 100 fucking 1000 per jaar, en ze willen nog veel meer.

Dit land is over een aantal decennia zo onherkenbaar veranderd, daar gaan de gutmenschen ook van schrikken en dan is het te laat en onleefbaar. Dan is het niet alleen een kwestie van de randstad, maar iedere middelgrote stad en plattelandsdorp is omgevolkt.
Het eigen volk interesseert je ook geen reet; hoeveel miljoenen Nederlanders mochten ook weer creperen als jij maar naar de kroeg kon?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202499770
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het eigen volk interesseert je ook geen reet; hoeveel miljoenen Nederlanders mochten ook weer creperen als jij maar naar de kroeg kon?
Wat heeft dit met migratie te maken?

En alsof er miljoenen Nederlanders gaan creperen door een verkoudheidsvirus waar 99% van de mensen die het krijgt geen last heeft :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Beste debater 2022 maandag 6 december 2021 @ 17:30:20 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202499779
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 17:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Wat heeft dit met migratie te maken?

En alsof er miljoenen Nederlanders gaan creperen door een verkoudheidsvirus waar 99% van de mensen die het krijgt geen last heeft :')
Niets, net als je geveinsde liefde voor dit land en haar bewoners.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202499890
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niets, net als je geveinsde liefde voor dit land en haar bewoners.
Niet zozeer. Alles mag van mij blijven zoals het was, met een dominante blanke cultuur zonder allerlei import van achterlijke culturen, gebruiken en onderdrukking uit Afrika en Midden-Oosten. Het liefst ook bevolkingskrimp zodat het land niet zo dichtslibt en leefbaarder wordt. Mensen noemen het beleid wat hier uitgevoerd wordt progressief, ik noem het degradatie en zelfkastijding. Bovendien ben jij aardig links geörienteerd volgens mij, en jij zou ook wel moeten zien dat immigratie funest is voor onze verzorgingsstaat, leefbaarheid en veiligheid.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Beste debater 2022 maandag 6 december 2021 @ 17:41:04 #41
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202499914
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Niet zozeer. Alles mag van mij blijven zoals het was, met een dominante blanke cultuur zonder allerlei import van achterlijke culturen, gebruiken en onderdrukking uit Afrika en Midden-Oosten. Het liefst ook bevolkingskrimp zodat het land niet zo dichtslibt en leefbaarder wordt. Mensen noemen het beleid wat hier uitgevoerd wordt progressief, ik noem het degradatie en zelfkastijding. Bovendien ben jij aardig links geörienteerd volgens mij, en jij zou ook wel moeten zien dat immigratie funest is voor onze verzorgingsstaat, leefbaarheid en veiligheid.
Inderdaad, en , heel vreemd, ik ben wegens mijn immigratie-kritiek nog nooit een nazi genoemd. Misschien omdat het ook precies draait om het in stand houden van de verzorgingsstaat, niet een of ander minerva-verhaal over culturele verdunning.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202499936
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 16:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]
niks _moet_ ... het _is_ er gewoon

mensen verhuizen en 'landen' zijn ook maar kunstmatrig bedachte instanties, ooit een lijntje op een kaart getrokken en 'plots' zou het een ander land zijn.

Het is gewoon een feit dat mensen zich niet door deze bedachte grenzen laten stoppen..... of wil jij beweren dat jij nog nooit naar het buitenland geweest bent en je je hele leven enkel verplicht in nederland gaat verbregen?

volgens mij is het enige land waar dat voor inwoners geld Noord-Korea en dat is nu niet bepaald het meest positieve voorbeeld.

Juist voor welvaart en ook vrijheid is het des te beter dat mensen gewoon verder vrij zijn zich te vestigen waar ze willen.
En waar men wil dat diegene zich komt vestigen. Maar symmetrische migratie is het probleem niet. Het probleem is dat er vrij veel Nederlanders weg willen uit Nederland, bijvoorbeeld omdat ze geen woning kunnen kopen. Een ander probleem is dat er nog veel meer mensen naar Nederland willen.

Dat laatste betekent gewoon heel concreet achteruitgang voor Nederlanders die in Nederland wonen en er zou juist vooruitgang moeten zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202500241
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Het probleem is dat er vrij veel Nederlanders weg willen uit Nederland, bijvoorbeeld omdat ze geen woning kunnen kopen. Een ander probleem is dat er nog veel meer mensen naar Nederland willen.

Dat laatste betekent gewoon heel concreet achteruitgang voor Nederlanders die in Nederland wonen en er zou juist vooruitgang moeten zijn.
Dat trekt toch ook het algehele niveau naar beneden? Nederland in de top van veel lijstjes zal wel minder worden....
Of zit ik er nou helemaal naast? Expats zijn misschien wel snuggere mensen...
pi_202500416
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Inderdaad, en , heel vreemd, ik ben wegens mijn immigratie-kritiek nog nooit een nazi genoemd. Misschien omdat het ook precies draait om het in stand houden van de verzorgingsstaat, niet een of ander minerva-verhaal over culturele verdunning.
Kun jij beargumenteren dat het ieder jaar toelaten van 100.000 mensen met totaal andere culturen, normen en waarden plus gezinshereniging en grote gezinnen in samenhang met een vergrijzende bevolking en lage geboortecijfers van etnische Nederlanders niet gaat leiden tot culturele verdunning dan? Dat lijkt me een behoorlijke open deur en een gegeven.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 6 december 2021 @ 18:22:28 #45
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_202500510
Ziek.
  maandag 6 december 2021 @ 18:24:47 #46
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202500542
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Inderdaad, en , heel vreemd, ik ben wegens mijn immigratie-kritiek nog nooit een nazi genoemd. Misschien omdat het ook precies draait om het in stand houden van de verzorgingsstaat, niet een of ander minerva-verhaal over culturele verdunning.
Je hebt altijd wel een goed genuanceerd verhaal inderdaad.

De verzorgingsstaat, wat mij betreft bestaat die ook bij de gratie van solidariteit en eensgezindheid.

Ik denk dat er nu in Nederland door alle ontwikkelingen die er zijn geweest hele groepen zijn die zich niet meer in elkaar herkennen. Ik heb dat zelf ook wel eens, dat ik voel dat ik meer gemeen heb met bijv een autochtone Duitser of Spanjaard, dan met de meeste allochtone Nederlanders. Dat is dan een stukje op afkomst dat door de immigratie komt.

Dan heb je daarnaast ook nog breuklijnen in de samenleving op grond van sociaal economische verschillen, afbraak van de verzorgingsstaat, zelfredzaamheid van de burger, succes is een keuze.

Nu met de coronacrisis weer nieuwe breuken tussen verstandige mensen en wat minder verstandige mensen..

En ik zie in de politiek bijna geen enkele partij die daar verandering in gaat brengen. Die die breuklijnen kan overbruggen en het land bij elkaar kan houden. Ik zie het eerder nog erger worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_202500729
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 16:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]
niks _moet_ ... het _is_ er gewoon
Juist voor welvaart en ook vrijheid is het des te beter dat mensen gewoon verder vrij zijn zich te vestigen waar ze willen.
Precies, ik wil me vestigen in een plaats waar veel knappe hoeren zijn. Wil jij voor mij dan het volk-de hoge piefen- weg jagen dat zegt " nee, daar mag jij niet gaan wonen".
  maandag 6 december 2021 @ 19:11:41 #48
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_202501127
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:04 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Dat trekt toch ook het algehele niveau naar beneden? Nederland in de top van veel lijstjes zal wel minder worden....
Of zit ik er nou helemaal naast? Expats zijn misschien wel snuggere mensen...
Nee dat zie je goed :)
Echt getalenteerde mensen gaan weg en de beloofde chirurgen en architecten blijken toch meer uitbaters van een supermarktje of avondwinkel te zijn. Tel uit je winst
pi_202501191
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:38 schreef torentje het volgende:

[..]
Precies, ik wil me vestigen in een plaats waar veel knappe hoeren zijn. Wil jij voor mij dan het volk-de hoge piefen- weg jagen dat zegt " nee, daar mag jij niet gaan wonen".
Ik heb geen enkel probleem ermee dat jij je daar wil vestigen en vind het een prima streven, ga je gang!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 6 december 2021 @ 19:54:46 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202501933
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Inderdaad, en , heel vreemd, ik ben wegens mijn immigratie-kritiek nog nooit een nazi genoemd. Misschien omdat het ook precies draait om het in stand houden van de verzorgingsstaat, niet een of ander minerva-verhaal over culturele verdunning.
Migratie houdt de verzorgingsstaat niet in stand. Dat zou alleen maar zijn als migranten over hun levensduur meer opleveren dan dat ze aan sociale voorzieningen, zorg, huisvesting etc meer zouden opleveren dan kosten.
En dan nog: zelfs bij een positief saldo zou ik tegen zijn omdat onze hele identiteit en bevolkingssamenstelling volledig verandert en Nederland over 20 jaar volstrekt onherkenbaar gaat worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202502114
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Misschien omdat het ook precies draait om het in stand houden van de verzorgingsstaat.
Wat met alle respect ook niet erg "eerlijk" is. In de zin dat je als rijke westen mensen uit hun eigen land weghaalt alleen maar omdat je dat kunt betalen en zij niet. Geen eerlijk principe. Dat eigen land lijdt dan weer schade. En dat enkel om een soort piramidespel in stand te houden. Want een echte oplossing die goed is voor iedereen bestaat niet. Zo wordt het toch een spelletje van de hoogste bieder. Ethisch en esthetisch gezien niet lekker.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_202502555
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 19:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik heb geen enkel probleem ermee dat jij je daar wil vestigen en vind het een prima streven, ga je gang!
De hoge piefen met hun aanhangers houden me tegen.
  maandag 6 december 2021 @ 20:52:50 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_202503022
quote:
16s.gif Op maandag 6 december 2021 14:11 schreef Starhopper het volgende:
Niets mis mee! We kunnen mensen niet aan hun lot overlaten.
Juisr, daarnaast spelen er nog een stuk of 5 factoren mee..
De economische divergentie die in het voordeel van het noorden // Germaanse landen van de EU is
De klimaatcrisis die de landen ten zuiden van de evenaar treft
De expat import ook door de Euro voordeel
De status als California van de EU
De goede infrastuctuur

persoonlijk heb ik er geen bezwaar tegen , erger is het aantal illegalen die in drugshandel( moet( gaan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 6 december 2021 @ 20:57:55 #54
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202503107
Wel bijzonder dat die 100.000 mensen uitgerekend nederland kunnen vinden ipv 1 van die andere 25 veilige landen op hun pad
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 6 december 2021 @ 20:59:29 #55
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202503129
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202503205
quote:
6s.gif Op maandag 6 december 2021 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Wel bijzonder dat die 100.000 mensen uitgerekend nederland kunnen vinden ipv 1 van die andere 25 veilige landen op hun pad
Een groot deel van de migranten zijn arbeidsmigranten voor de BV Nederland uit India, Polen. Bulgarije etc. Het zijn lang niet allemaal asielzoekers.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_202503244
God allemachtig. Denemarken heeft ongeveer hetzelfde oppervlakte en daar wonen 6 miljoen inwoners. Waarom doen we dat ook hier niet? Ik zeg niet dat je 12 miljoen mensen over de kling moet jagen maar grenzen dicht en remigratie zou een prima 1e stap zijn.
pi_202503258
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:04 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Een groot deel van de migranten zijn arbeidsmigranten voor de BV Nederland uit India, Polen. Bulgarije etc. Het zijn lang niet allemaal asielzoekers.
Klopt. Vergeet ook de buitenlandse studenten niet. Wordt gewoon veel te vol hier.
  maandag 6 december 2021 @ 21:35:14 #59
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202503752
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:59 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat er tientallen miljoenen mensen op de vlucht zijn voor het een of ander.
En dat kunnen we over 100 jaar ook niet oplossen.
En dat worden er in de komende 30 jaar alleen maar meer.
  maandag 6 december 2021 @ 21:36:04 #60
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202503768
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:06 schreef Alpha0 het volgende:
God allemachtig. Denemarken heeft ongeveer hetzelfde oppervlakte en daar wonen 6 miljoen inwoners. Waarom doen we dat ook hier niet? Ik zeg niet dat je 12 miljoen mensen over de kling moet jagen maar grenzen dicht en remigratie zou een prima 1e stap zijn.
Wie gaat jouw ouders dan precies verzorgen? En de nimmer eindigende economische groei bewerkstelligen?
pi_202503834
quote:
6s.gif Op maandag 6 december 2021 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Wel bijzonder dat die 100.000 mensen uitgerekend nederland kunnen vinden ipv 1 van die andere 25 veilige landen op hun pad
Hoe kom je er bij dat dit alleen asielzoekers betreft?
pi_202504011
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 14:10 schreef RedFever007 het volgende:
Als je ook maar een kritische noot durft uit te spreken wordt je door de boze Twitter wereld en linkse talkshows voor racistische blanke harteloze klootzak gezien :')
Hier is het gelukkig andersom. Iemand die durft te zeggen dat het merendeel van de asielzoekers afgewezen wordt krijgt genoeg reacties van boze fokkers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2021 21:51:55 ]
pi_202504131
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:07 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Klopt. Vergeet ook de buitenlandse studenten niet. Wordt gewoon veel te vol hier.
Het is maar wat je gewend bent. In New York, New Yersey is het veel voller. Nederstad(Nethercity) kan circa 180 miljoen inwoners aan met enige moeite, dat is ook de visie van de corporaat&gouvernementele elite volgens mij.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_202504260
quote:
16s.gif Op maandag 6 december 2021 14:11 schreef Starhopper het volgende:
Niets mis mee! We kunnen mensen niet aan hun lot overlaten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:22 schreef Starhopper het volgende:

Mooiste is dat ze dankzij deze idioterie FvD groot maken!

2021 THIERRY 4 PRESIDENT!!!!!!!!!

[ afbeelding ]
:')
  maandag 6 december 2021 @ 22:07:57 #65
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202504316
De politici die dit aanmoedigen dienen verbannen te worden vanwege genocide + toekomstige genocide (stijging zeespiegel). Antidemocraten

Nederland moet terug gaan naar circa 10/12 miljoen inwoners.
  maandag 6 december 2021 @ 22:08:34 #66
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_202504330
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:56 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Het is maar wat je gewend bent. In New York, New Yersey is het veel voller. Nederstad(Nethercity) kan circa 180 miljoen inwoners aan met enige moeite, dat is ook de visie van de corporaat&gouvernementele elite volgens mij.
New Jersey (389 inw./km²)
New York (159 inw./km²)

Nederland (416/km²)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_202504338
Tijd voor een SP/PVV-volksgemeenschapspartij welke het lands- en volksbelang dient.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  maandag 6 december 2021 @ 22:09:32 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202504342
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:03 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ben zeer benieuwd wat de komende regering van VVD, D66, CDA en CU anders gaat doen dan de vorige van VVD, D66, CDA en CU op het gebied van migratie. Hebben jullie ook zulke hoge verwachtingen?
Waarom zouden ze?

Al die partijen zijn het grotendeels eens met het huidige migratiebeleid. En mensen die een hekel aan buitenlanders hebben stemmen er toch niet op.
pi_202504365
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef Ciclon het volgende:
De politici die dit aanmoedigen dienen verbannen te worden vanwege genocide + toekomstige genocide (stijging zeespiegel). Antidemocraten

Nederland moet terug gaan naar circa 10/12 miljoen inwoners.
Ga je gang
pi_202504369
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]
New Jersey (389 inw./km²)
New York (159 inw./km²)

Nederland (416/km²)
We gaan hier dus records breken tenzij de bevolking werkelijk democratisch wordt en zich niet langer continu voor andermans karretje laat spannen maar in dergelijke sprookjes geloof ik niet.

quote:
https://www.worldometers.(...)ingapore-population/
The population density in Singapore is 8358 per Km2
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 6 december 2021 @ 22:11:56 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202504372
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom zouden ze?

Al die partijen zijn het grotendeels eens met het huidige migratiebeleid. En mensen die een hekel aan buitenlanders hebben stemmen er toch niet op.
Wat een zwaktebod om het op een ‘hekel aan buitenlanders “ te gooien als je niet wil dat Nederland naar 20 miljoen inwoners groeit door migratie
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202504421
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat een zwaktebod om het op een ‘hekel aan buitenlanders “ te gooien als je niet wil dat Nederland naar 20 miljoen inwoners groeit door migratie
Inhoudelijke argumenten om massa's mensen naar Nederland te halen waarvan de meesten volstrekt kansloos zijn op de Nederlandse arbeidsmarkt zijn er al lange tijd niet meer. De draagkracht in de Nederlandse samenleving is er ook niet meer. We zien dat arme wijken in de grotere steden compleet verzadigd zijn en in verval raken.
  maandag 6 december 2021 @ 22:18:49 #73
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202504448
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat een zwaktebod om het op een ‘hekel aan buitenlanders “ te gooien als je niet wil dat Nederland naar 20 miljoen inwoners groeit door migratie
Het gaat om het soort Nederland dat je wilt. 20 miljoen zou wel te doen moeten zijn. Maar dan moet er wel een visie liggen. En op de juiste manier geïnvesteerd worden in Nederland, niet om Nederland nog aantrekkelijker te maken voor allerlei soorten misbruik.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_202504477
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:12 schreef theunderdog het volgende:
Fantastisch. Als bijvoorbeeld de woningmarkt hier niet al te best zou zijn, zou ik anders oordelen. Maar in de situatie waarin wij ons begeven, kan het dubbele er nog wel bij.
Ik heb nog wel plek voor een paar seksslaven in de schuur.
pi_202504529
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef Ciclon het volgende:
De politici die dit aanmoedigen dienen verbannen te worden vanwege genocide + toekomstige genocide (stijging zeespiegel). Antidemocraten

Nederland moet terug gaan naar circa 10/12 miljoen inwoners.
EU (lees: Duitsland) zegt dat we er nog wel 10 miljoen bij kunnen plaatsen, dus dan gebeurt dat! Wir schaffen das!
  maandag 6 december 2021 @ 22:25:11 #76
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202504547
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
EU (lees: Duitsland) zegt dat we er nog wel 10 miljoen bij kunnen plaatsen, dus dan gebeurt dat! Wir schaffen das!
Duitsland gaat 10m etnische Duitsers verliezen de aankomende 10 jaar.
pi_202504550
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:15 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Inhoudelijke argumenten om massa's mensen naar Nederland te halen waarvan de meesten volstrekt kansloos zijn op de Nederlandse arbeidsmarkt zijn er al lange tijd niet meer. De draagkracht in de Nederlandse samenleving is er ook niet meer. We zien dat arme wijken in de grotere steden compleet verzadigd zijn en in verval raken.
Er komen al vijfhonderd jaar immigranten. Zonder immigranten hadden we niet eens een gouden eeuw gekend, hadden we nauwelijks mannen gehad om de boten te bevaren.

Na al die jaren is het hier niet eens heel heel.kut. Toch?
  maandag 6 december 2021 @ 22:27:54 #78
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_202504579
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
EU (lees: Duitsland) zegt dat we er nog wel 10 miljoen bij kunnen plaatsen, dus dan gebeurt dat! Wir schaffen das!
In de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen (telt 18 miljoen inwoners) heeft al meer dan 30% een migratieachtergrond. (bron wikipedia) En dat stijgt ongeveer met 1,5% per jaar.

In Nederland heeft 25% een migratieachtergrond, en dat stijgt met ongeveer 1% per jaar. Dus over 5 jaar zijn we al op het niveau van NRW (voornamelijk Roergebied) nu. :')
  maandag 6 december 2021 @ 22:28:08 #79
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202504584
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 22:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Er komen al vijfhonderd jaar immigranten. Zonder immigranten hadden we niet eens een gouden eeuw gekend, hadden we nauwelijks mannen gehad om de boten te bevaren.

Na al die jaren is het hier niet eens heel heel.kut. Toch?
Buiten Amsterdam en de hanzesteden hadden we amper te maken met migratie, dus allemaal verzonnen flauwekul wat je uitkraamt. Onwetend ben je dus zeker.

Landen als Turkije hadden relatief veel migratie, voornamelijk rond 1900 (toen dus nog Ottomaanse RIjk). Zelf Hongarije kent weinig migratie in haar bestaan, buiten wat elitairen uit de Oeral, die hun taal meenamen, zijn Hongaren native aan de grond waar zij nu op bivakkeren.
pi_202504589
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 22:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Er komen al vijfhonderd jaar immigranten. Zonder immigranten hadden we niet eens een gouden eeuw gekend, hadden we nauwelijks mannen gehad om de boten te bevaren.
Het is wat, en wat heeft dat precies met de massa import van kansloos volk met ideologieën die niet zelden haaks staan op de onze?
quote:
Na al die jaren is het hier niet eens heel heel.kut. Toch?
In sommige delen van Nederland, en steeds meer is het ontzettend kut wonen. Dat is niet opeens gebeurd, dat is een proces wat langzaam maar zeker meer naar de oppervlakte komt.
  maandag 6 december 2021 @ 22:29:19 #81
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202504603
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:27 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
In de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen (telt 18 miljoen inwoners) heeft al meer dan 30% een migratieachtergrond. (bron wikipedia) En dat stijgt ongeveer met 1,5% per jaar.

In Nederland heeft 25% een migratieachtergrond, en dat stijgt met ongeveer 1% per jaar. Dus over 5 jaar zijn we al op het niveau van NRW nu. :')
2050 op 50% migratie achterond, en de 3e generatie Marokkanen telt dan al als volbloed Nederlander. Donderstraal op allemaal. kut politici
  maandag 6 december 2021 @ 22:30:05 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202504620
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:15 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Inhoudelijke argumenten om massa's mensen naar Nederland te halen waarvan de meesten volstrekt kansloos zijn op de Nederlandse arbeidsmarkt zijn er al lange tijd niet meer. De draagkracht in de Nederlandse samenleving is er ook niet meer. We zien dat arme wijken in de grotere steden compleet verzadigd zijn en in verval raken.
De meeste immigranten komen hier juist omdat ze werk vinden, De door jou zo geliefde boeren nemen een groot deel van de immigranten voor hun rekening.
  maandag 6 december 2021 @ 22:30:08 #83
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202504621
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:28 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het is wat, en wat heeft dat precies met de massa import van kansloos volk met ideologieën die niet zelden haaks staan op de onze?
[..]
In sommige delen van Nederland, en steeds meer is het ontzettend kut wonen. Dat is niet opeens gebeurd, dat is een proces wat langzaam maar zeker meer naar de oppervlakte komt.
Overal waar het 99+ blank is , is het prima wonen. Hoe lager dat getal, hoe meer ellende/troep/kk zooi
pi_202504623
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 22:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Er komen al vijfhonderd jaar immigranten. Zonder immigranten hadden we niet eens een gouden eeuw gekend, hadden we nauwelijks mannen gehad om de boten te bevaren.

Na al die jaren is het hier niet eens heel heel.kut. Toch?
Goede vergelijking man. Dat de groei in mensenaantallen sindsdien exponentieel is toegenomen vergeten we maar voor het gemak. Als je dan toch de Gouden Eeuw wil naspelen, ga dan ook met z'n achten in een huis van 50m2 meter wonen.
pi_202504647
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De meeste immigranten komen hier juist omdat ze werk vinden, De door jou zo geliefde boeren nemen een groot deel van de immigranten voor hun rekening.
Je snapt dat er een groot verschil zit in arbeidsmigranten uit het oosten van de EU en de migranten die hier genoemd worden?
Hoeveel % van de Somaliërs die hier als immigrant gekomen zijn hebben al werk? En hun kinderen? En hoe gaat het met de integratie van deze grote groep?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2021 22:36:54 ]
  maandag 6 december 2021 @ 22:32:04 #86
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202504648
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Goede vergelijking man. Dat de groei in mensenaantallen sindsdien exponentieel is toegenomen vergeten we maar voor het gemak. Als je dan toch de Gouden Eeuw wil naspelen, ga dan ook met z'n achten in een huis van 50m2 meter wonen.
Gouden eeuw heeft alleen betrekking op Amsterdam. + meeste migranten, Serfardim uit Iberie, Vlamingen uit hedendaags Belgie, Hugenoten uit voornamelijk Zuid- Frankrijk/Occitanie, Scandinaviers en Duitsers.
pi_202504696
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Goede vergelijking man. Dat de groei in mensenaantallen sindsdien exponentieel is toegenomen vergeten we maar voor het gemak. Als je dan toch de Gouden Eeuw wil naspelen, ga dan ook met z'n achten in een huis van 50m2 meter wonen.
We zijn toch trots op die tijd :?
pi_202504714
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik heb nog wel plek voor een paar seksslaven in de schuur.
Wat...
pi_202504741
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat...
Jezelf nuttig maken als migrant noem ik dat.
  maandag 6 december 2021 @ 22:39:53 #90
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202504750
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 22:35 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
We zijn toch trots op die tijd :?
Hopeloos geromantiseerd. Happy few back then. Dat weet iedereen, behalve ontwetende sukkels zoals jij
  maandag 6 december 2021 @ 22:43:29 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202504790
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:31 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Je snapt dat er een groot verschil zit in arbeidsmigranten uit het oosten van de EU en de migranten die hier genoemd worden?
Hoeveel % van de Somaliërs die hier als immigrant gekomen zijn hebben al werk? En hun kinderen? En hoe gaat het met de integratie van deze grote groep?
Dat snap ik. Maar dat type migranten is maar een heel klein deel van het migratiesaldo.
pi_202504804
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:39 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Hopeloos geromantiseerd. Happy few back then. Dat weet iedereen, behalve ontwetende sukkels zoals jij
Ah dus het is niet onze geschiedenis, maar een parallelle wereld. Duidelijk en ik zie dat je hoog opgeleid bent. Scheld je moeder morgen uit
pi_202504844
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Jezelf nuttig maken als migrant noem ik dat.
Rustig maar. Het is niet erg om nog maagd te zijn
pi_202504867
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 14:10 schreef RedFever007 het volgende:
Als je ook maar een kritische noot durft uit te spreken wordt je door de boze Twitter wereld en linkse talkshows voor racistische blanke harteloze klootzak gezien :')
Ja prima, maar we kunnen niet ieder jaar een complete middelgrote stad aan mensen binnen halen. Dat gaat vroeg of laat mis.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202504897
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]
New Jersey (389 inw./km²)
New York (159 inw./km²)

Nederland (416/km²)
Niet liegen nou he (zal wel een foutje zijn, ik vergeef het je).

NY is 10.194 per km2

Hoe je bij 159 komt is me een raadsel.

Wel is het Nederlandse aantal inderdaad zo'n 6x hoger dan het EU gemiddelde (70/km2).
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 6 december 2021 @ 22:53:50 #96
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_202504928
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2021 22:49 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja prima, maar we kunnen niet ieder jaar een complete middelgrote stad aan mensen binnen halen. Dat gaat vroeg of laat mis.
Eens! Ik denk echt dat de ongebreidelde immigratie binnen de gehele EU een voedingsbodem voor burgeroorlogen/etnische conflicten zijn op langere termijn. Misschien niet voor ons, maar de kinderen en hun kinderen zullen geen vrede kennen :{ ;(

Vooral degenen die wel hier komen maar niet conform Westerse maatstaven willen participeren. Gastarbeiders uit Polen of goed geïntegreerde mensen uit Congo, Maleisië of waar dan ook vandaan green probleem! Wees welkom! :) Zeikers en problemen veroorzaken als de veiligelanders? Direct linea recta opzouten
  maandag 6 december 2021 @ 23:10:06 #97
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202505147
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 22:53 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Eens! Ik denk echt dat de ongebreidelde immigratie binnen de gehele EU een voedingsbodem voor burgeroorlogen/etnische conflicten zijn op langere termijn. Misschien niet voor ons, maar de kinderen en hun kinderen zullen geen vrede kennen :{ ;(

Vooral degenen die wel hier komen maar niet conform Westerse maatstaven willen participeren. Gastarbeiders uit Polen of goed geïntegreerde mensen uit Congo, Maleisië of waar dan ook vandaan green probleem! Wees welkom! :) Zeikers en problemen veroorzaken als de veiligelanders? Direct linea recta opzouten
De migranten zijn van diverse komaf, dus dat zal wel loslopen. Je moet meer rekening houden met religieuze scheiding (islam, met de instroom Afghanen, Irakezen en Syriers) en sociaal maatschappelijke scheiding (westers en rijk aan de ene kant, en de migranten uit 3e wereld landen aan de andere kant). Zwarte Piet is hier al een mooi voorbeeld van, maar nietig met hetgeen wat zou kunnen komen. Van menging is nochtans, 3e generatie ondertussen, amper sprake.
  maandag 6 december 2021 @ 23:11:13 #98
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202505162
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 22:53 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Eens! Ik denk echt dat de ongebreidelde immigratie binnen de gehele EU een voedingsbodem voor burgeroorlogen/etnische conflicten zijn op langere termijn. Misschien niet voor ons, maar de kinderen en hun kinderen zullen geen vrede kennen :{ ;(

Vooral degenen die wel hier komen maar niet conform Westerse maatstaven willen participeren. Gastarbeiders uit Polen of goed geïntegreerde mensen uit Congo, Maleisië of waar dan ook vandaan green probleem! Wees welkom! :) Zeikers en problemen veroorzaken als de veiligelanders? Direct linea recta opzouten
De migranten zijn van diverse komaf, dus dat zal wel loslopen. Je moet meer rekening houden met religieuze scheiding (islam, met de instroom Afghanen, Irakezen en Syriers) en sociaal maatschappelijke scheiding (westers en rijk aan de ene kant, en de migranten uit 3e wereld landen aan de andere kant). Zwarte Piet is hier al een mooi voorbeeld van, maar nietig met hetgeen wat zou kunnen komen. Van menging is nochtans, 3e generatie ondertussen, amper sprake.
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 22:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ah dus het is niet onze geschiedenis, maar een parallelle wereld. Duidelijk en ik zie dat je hoog opgeleid bent. Scheld je moeder morgen uit
Sukkel is geen scheldwoord.
pi_202505214
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Rustig maar. Het is niet erg om nog maagd te zijn
Is dat hoe je jezelf in slaap huilt vannacht?
  maandag 6 december 2021 @ 23:18:59 #100
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_202505255
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:51 schreef probeer het volgende:

[..]
Niet liegen nou he (zal wel een foutje zijn, ik vergeef het je).

NY is 10.194 per km2

Hoe je bij 159 komt is me een raadsel.

Wel is het Nederlandse aantal inderdaad zo'n 6x hoger dan het EU gemiddelde (70/km2).
Staat vs stad.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')