abonnement Unibet Coolblue
pi_202491530
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:29 schreef speknek het volgende:

[..]
Zoals bijvoorbeeld

[ twitter ]
Het blijkt wel, de islam; da's olie.

Ja, nee, dat was al duidelijk. :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 6 december 2021 @ 00:32:27 #52
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202491534
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:29 schreef speknek het volgende:

[..]
Zoals bijvoorbeeld

[ twitter ]
Maar vindt je het niet bijzonder dat er personen zijn die vanwege zo'n tweet iemand van het leven willen beroven?

Wat vindt jij nou erger dan? Die tweet of de consequentie die er door anderen aan verbonden wordt.
  maandag 6 december 2021 @ 00:32:52 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_202491536
quote:
4s.gif Op maandag 6 december 2021 00:30 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Jeetje wat erg. :')

Nog meer?
Ja. Dat is gewoon zijn M.O. beetje rellen op de Twitters, verder niks klaarspelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202491545
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:32 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja. Dat is gewoon zijn M.O. beetje rellen op de Twitters, verder niks klaarspelen.
Ja zeg.

Zullen we het eens anders over de M.O. van zijn bedreigers hebben?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 6 december 2021 @ 00:35:29 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_202491557
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:32 schreef Tengano het volgende:
Maar vindt je het niet bijzonder dat er personen zijn die vanwege zo'n tweet iemand van het leven willen beroven?
Ja zeer bijzonder.
quote:
Wat vindt jij nou erger dan? Die tweet of de consequentie die er door anderen aan verbonden wordt.
Dat is wel een beetje een kindertjes in Afrika vraag. Alleen maar omdat er altijd gewelddadigere mafklappers zijn maakt het racistische opmerkingen niet goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202491560
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:35 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja zeer bijzonder.
[..]
Dat is wel een beetje een kindertjes in Afrika vraag. Alleen maar omdat er altijd gewelddadigere mafklappers zijn maakt het racistische opmerkingen niet goed.
:')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 6 december 2021 @ 00:36:36 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_202491562
quote:
4s.gif Op maandag 6 december 2021 00:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ja zeg.

Zullen we het eens anders over de M.O. van zijn bedreigers hebben?
Waarom? Heb je zin om iemand te bombarderen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202491569
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:36 schreef speknek het volgende:

[..]
Waarom? Heb je zin om iemand te bombarderen?
:') :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_202491577
Heerlijk, alles wat met de islam te maken heeft mag van mij part beledigd en belachelijk gemaakt worden.
pi_202491599
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:38 schreef dexamfetamine het volgende:
Heerlijk, alles wat met de islam te maken heeft mag van mij part beledigd en belachelijk gemaakt worden.
Eens.

Maar zolang je het maar anoniem doet (en dit betreft de islam en de islam alleen), dan kraait er geen haan naar.

Doe je dit wel publiekelijk; cancel praktijken > doodsbedreigingen > barbaars vermoord worden.

But don't mention the islam.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_202491609
quote:
4s.gif Op maandag 6 december 2021 00:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Welk olie en wat houd maar niet op?
Het gaat mij meer om het feit dat hij al '17 jaar' moet 'onderduiken'. In de toekomst krijgen we te horen dat Wilders inmiddels al '40 jaar' is ondergedoken en niet normaal kan leven.

Tja, probeert hij actief om zijn situatie te verbeteren door geen olie meer op het vuur te gooien? Nee.

Zoals je hier kunt lezen, zijn de meeste bedreigingen uit het buitenland afkomstig:

twitter


En hier kun je lezen hoe hij een van de bronnen van zijn bedreigingen actief aan het trollen is en nog meer bedreigingen aan zijn adres uitlokt:

twitter


Olie op het vuur gooien en het vreemd vinden dat de bedreigingen niet stoppen. Gespeelde verontwaardiging.
  maandag 6 december 2021 @ 00:45:34 #62
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202491616
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:43 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]
Het gaat mij meer om het feit dat hij al '17 jaar' moet 'onderduiken'. In de toekomst krijgen we te horen dat Wilders inmiddels al '40 jaar' is ondergedoken en niet normaal kan leven.

Tja, probeert hij actief om zijn situatie te verbeteren door geen olie meer op het vuur te gooien? Nee.

Zoals je hier kunt lezen, zijn de meeste bedreigingen uit het buitenland afkomstig:

[ twitter ]

En hier kun je lezen hoe hij een van de bronnen van zijn bedreigingen actief aan het trollen is en nog meer bedreigingen aan zijn adres uitlokt:

[ twitter ]

Olie op het vuur gooien en het vreemd vinden dat de bedreigingen niet stoppen. Gespeelde verontwaardiging.
Jij vindt dat hij wat meer respect moet hebben voor de mensen die hem met de dood bedreigen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 06-12-2021 00:53:17 ]
pi_202491627
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:43 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]
Het gaat mij meer om het feit dat hij al '17 jaar' moet 'onderduiken'. In de toekomst krijgen we te horen dat Wilders inmiddels al '40 jaar' is ondergedoken en niet normaal kan leven.

Tja, probeert hij actief om zijn situatie te verbeteren door geen olie meer op het vuur te gooien? Nee.

Zoals je hier kunt lezen, zijn de meeste bedreigingen uit het buitenland afkomstig:

[ twitter ]

En hier kun je lezen hoe hij een van de bronnen van zijn bedreigingen actief aan het trollen is en nog meer bedreigingen aan zijn adres uitlokt:

[ twitter ]

Olie op het vuur gooien en het vreemd vinden dat de bedreigingen niet stoppen. Gespeelde verontwaardiging.
Doodsbedreigingen zijn hier nooit goed te praten.
Maar als het om de islam gaat, is het weer een heel ander verhaal.
Dat snappen we inmiddels wel.

Maar waarom we dan dan de islam hier blijven tolereren; dat is iets wat niemand aan mij uit kan leggen.

Jij?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_202491681
quote:
4s.gif Op maandag 6 december 2021 00:50 schreef SpaceOddity het volgende:
Doodsbedreigingen zijn hier nooit goed te praten.
Maar als het om de islam gaat, is het weer een heel ander verhaal.
Dat snappen we inmiddels wel.

Maar waarom we dan dan de islam hier blijven tolereren; dat is iets wat niemand aan mij uit kan leggen.

Jij?
Doodsbedreigingen zijn niet beperkt tot 'islamitische hoek'. Hieronder kun je in de reacties op Wilders een doodsbedreiging van wappies zien aan het adres van Rutte/De Jonge:

twitter


Daarnaast kun je hier lezen dat degenen die Wilders bedreigen meestal zeer jong zijn of mentaal beperkt:



Islam wordt getolereerd vanwege godsdienstvrijheid. Wat stel je voor? Een verbod?
  maandag 6 december 2021 @ 01:16:00 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202491723
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 01:01 schreef Billy-jazz het volgende:
Islam wordt getolereerd vanwege godsdienstvrijheid. Wat stel je voor? Een verbod?
Het punt is dat je in Nederland idd vrij bent om te kiezen voor je eigen goddienst.

In de Islam is diezelfde vrijheid eigenlijk een no go want er is volgens de islam maar 1 ware religie. De in Nederland geboden tolerantie wordt door de islam dus wel ontvangen maar daar wordt geen wederzijdse tolerantie tegenover gesteld.

Niet moslim zijn betekent vanuit de islam dat je behoort tot de ongelovigen, de joden, de christenen en dat heeft consequenties in de islam. De gastvrijheid die Nederland dus biedt aan de islam is daarmee dus niet wederzijds en wat dat betreft zijn de verhoudingen in die zin geenszins gelijkwaardig.
pi_202491735
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 01:16 schreef Tengano het volgende:

Het punt is dat je in Nederland idd vrij bent om te kiezen voor je eigen goddienst.

In de Islam is diezelfde vrijheid eigenlijk een no go want er is volgens de islam maar 1 ware religie. De in Nederland geboden tolerantie wordt door de islam dus wel ontvangen maar daar wordt geen wederzijdse tolerantie tegenover gesteld.

Niet moslim zijn betekent vanuit de islam dat je behoort tot de ongelovigen, de joden, de christenen en dat heeft consequenties in de islam. De gastvrijheid die Nederland dus biedt aan de islam is daarmee dus niet wederzijds en wat dat betreft zijn de verhoudingen in die zin geenszins gelijkwaardig.
Iedere religie ziet zichzelf als de ware religie en niet-leden van hun groep als ongelovigen.
pi_202491786
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 01:01 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]
Doodsbedreigingen zijn niet beperkt tot 'islamitische hoek'. Hieronder kun je in de reacties op Wilders een doodsbedreiging van wappies zien aan het adres van Rutte/De Jonge:

[ twitter ]

Daarnaast kun je hier lezen dat degenen die Wilders bedreigen meestal zeer jong zijn of mentaal beperkt:

[ afbeelding ]

Islam wordt getolereerd vanwege godsdienstvrijheid. Wat stel je voor? Een verbod?
Nee. Meer en meer mensen die zich openlijk uitspreken tegen dit soort bedreigingen. Dat stel ik voor. Jij niet?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_202491821
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat je hier van alles mag roepen zolang het maar niet over de olifant gaat.
Is de olifant in kwestie hier Geert Wilders waar je niks over mag zeggen omdat je hem anders demoniseert?
pi_202491880
Moslims en terrorisme blijft een dingetje he.
pi_202491927
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:35 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja zeer bijzonder.
[..]
Dat is wel een beetje een kindertjes in Afrika vraag. Alleen maar omdat er altijd gewelddadigere mafklappers zijn maakt het racistische opmerkingen niet goed.
Het is sowieso niet racisme natuurlijk.

Hij valt haar achterlijke geloof aan hoogstens.
Niet de afkomst.

Of je wil nu gaan beweren dat moslims een ras is?
  maandag 6 december 2021 @ 06:59:51 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_202492046
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 04:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het is sowieso niet racisme natuurlijk.

Hij valt haar achterlijke geloof aan hoogstens.
Niet de afkomst.

Of je wil nu gaan beweren dat moslims een ras is?
De term racisme gaat al lang niet meer alleen om ras.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202492048
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 20:31 schreef AchJa het volgende:
Toch vind ik het bijzonder raar dat je voor elke lullige functie in Nederland een VOG moet organiseren en je bij vertrouwensfuncties een VGB moet hebben waarbij je hele familie ook doorgelicht wordt. En bij bijzonderheden binnen je familie kan het maar zo zijn dat je geen VGB of niet de vereiste hoogte krijgt... Maar in de tweede kamer schijnt alles maar te kunnen...
Is dat niet de verantwoordelijkheid van de partij? Het lijkt mij dat het samenstellen van de verkiezingslijsten niet de verantwoordelijkheid van de tweede kamer is.
pi_202492061
quote:
16s.gif Op zondag 5 december 2021 22:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze is vrijgesproken.
Nee, ze is veroordeeld.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_202492077
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:43 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]
Het gaat mij meer om het feit dat hij al '17 jaar' moet 'onderduiken'. In de toekomst krijgen we te horen dat Wilders inmiddels al '40 jaar' is ondergedoken en niet normaal kan leven.

Tja, probeert hij actief om zijn situatie te verbeteren door geen olie meer op het vuur te gooien? Nee.

Zoals je hier kunt lezen, zijn de meeste bedreigingen uit het buitenland afkomstig:

[ twitter ]

En hier kun je lezen hoe hij een van de bronnen van zijn bedreigingen actief aan het trollen is en nog meer bedreigingen aan zijn adres uitlokt:

[ twitter ]

Olie op het vuur gooien en het vreemd vinden dat de bedreigingen niet stoppen. Gespeelde verontwaardiging.
Hou toch op, met dat gedrag waar jij niet tegen kan trekt hij de beerput open waar jij je ogen voor sluit.

Stap 1 is wel onderkennen dat er een probleem is. Daar ben jij nog niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202492079
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 06:59 schreef speknek het volgende:

[..]
De term racisme gaat al lang niet meer alleen om ras.
In juridische context via EVRM, zonder direct mandaat van NL volk dus, etc etc etc. Een van de redenen dat dat EU een gedrocht is van een instantie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 6 december 2021 @ 07:22:14 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_202492092
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 07:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
In juridische context via EVRM, zonder direct mandaat van NL volk dus, etc etc etc. Een van de redenen dat dat EU een gedrocht is van een instantie.
Je bedoelt de VN denk ik.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202492173
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 06:59 schreef speknek het volgende:

[..]
De term racisme gaat al lang niet meer alleen om ras.
Oh wat komt dat goed uit dan zeg.

Vind je het goed als de rest van de wereld daar niet aan mee doet?
  maandag 6 december 2021 @ 07:55:46 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_202492197
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Oh wat komt dat goed uit dan zeg.

Vind je het goed als de rest van de wereld daar niet aan mee doet?
Prima maar dat is dus niet het geval, omdat dit het officiële standpunt van de Verenigde Naties is. Niet je eigen ongeinformeerdheid met de wereld verwarren. Het zou ook wat zijn, omdat rassen helemaal niet bestaan, en de meeste etnische discriminatie ook niet op huidskleur gebaseerd is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202492203
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Oh wat komt dat goed uit dan zeg.

Vind je het goed als de rest van de wereld daar niet aan mee doet?
Als ik het goed begrijp hebben bijvoorbeeld Youp van 't Hek vele andere cabaretiers en vele D66 politici decennialang keihard de christenen racistisch bejegend.
Waarom is het dan nu plots een probleem, schijnbaar past het prima binnen de Nederlandse cultuur.
pi_202492330
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 07:22 schreef speknek het volgende:

[..]
Je bedoelt de VN denk ik.
Nee, EVRM. Lees het wilders proces maar na.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202492353
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 07:55 schreef speknek het volgende:

[..]
Prima maar dat is dus niet het geval, omdat dit het officiële standpunt van de Verenigde Naties is. Niet je eigen ongeinformeerdheid met de wereld verwarren. Het zou ook wat zijn, omdat rassen helemaal niet bestaan, en de meeste etnische discriminatie ook niet op huidskleur gebaseerd is.
.. Met deze idioterie moet het VN maar instorten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 6 december 2021 @ 08:25:35 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_202492382
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
.. Met deze idioterie moet het VN maar instorten.
:'), ja als je zo decadent als jij bent valt daar geen beschaving tegenop te bouwen, gelukkig is jouw mate van decadentie nog niet zo heel wijdverspreid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202492425
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:25 schreef speknek het volgende:

[..]
:'), ja als je zo decadent als jij bent valt daar geen beschaving tegenop te bouwen, gelukkig is jouw mate van decadentie nog niet zo heel wijdverspreid.
Hou toch op joh je valt de vrijheid van meningsuiting aan met een foute muts van racisme terwijl het om gedrag gaat van gelovigen.

Stem je D66? Fan van een ministerie van waarheid?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202492443
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 07:55 schreef speknek het volgende:

[..]
Prima maar dat is dus niet het geval, omdat dit het officiële standpunt van de Verenigde Naties is. Niet je eigen ongeinformeerdheid met de wereld verwarren. Het zou ook wat zijn, omdat rassen helemaal niet bestaan, en de meeste etnische discriminatie ook niet op huidskleur gebaseerd is.
Ik trek mij niets aan wat de VN er van vind.
Kijk ik ga ook gewoon kiezen op willekeur als het mij beter uitkomt.

De VN is ook van mening dat iemand aankijken in een lift valt onder seksuele intimidatie.

Ik neem dat clubje zichzelf schouderklopjes geven, niet heel erg serieus.

Niemand doet dat.

Vind mij 1 definitie van racisme buiten dat zelf bedachte lijstje van je, wat het ook zo ziet.
Ik hou het voorlopig bij het woordenboek, wiki, etc.
  maandag 6 december 2021 @ 08:33:51 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_202492475
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 08:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hou toch op joh je valt de vrijheid van meningsuiting aan met een foute muts van racisme terwijl het om gedrag gaat van gelovigen.

Stem je D66? Fan van een ministerie van waarheid?
Compleet hallucinante gevolgtrekking weer. Dat hij vrijheid heeft ontslaat hem niet van verantwoordelijkheid. Een moeilijk concept begrijp ik.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202492560
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:33 schreef speknek het volgende:

[..]
Compleet hallucinante gevolgtrekking weer. Dat hij vrijheid heeft ontslaat hem niet van verantwoordelijkheid. Een moeilijk concept begrijp ik.
Uhuh, terroristen zijn nou eenmaal minder gewenst.
Overlast gevende mensen wat zich verschuilt achter een religie ook.

Blijf vooral janken over racisme, gaan wij gewoon verder met ons leven.
  maandag 6 december 2021 @ 08:49:51 #87
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202492614
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 06:59 schreef speknek het volgende:

[..]
De term racisme gaat al lang niet meer alleen om ras.
Die term gaat nergens meer over. Een leeg containerbegrip dat flink gedevalueerd is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 6 december 2021 @ 08:51:31 #88
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202492627
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 07:56 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Als ik het goed begrijp hebben bijvoorbeeld Youp van 't Hek vele andere cabaretiers en vele D66 politici decennialang keihard de christenen racistisch bejegend.
Waarom is het dan nu plots een probleem, schijnbaar past het prima binnen de Nederlandse cultuur.
Veel Christenen klaagden ook de hele tijd over christofobie. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202492631
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:33 schreef speknek het volgende:

[..]
Compleet hallucinante gevolgtrekking weer. Dat hij vrijheid heeft ontslaat hem niet van verantwoordelijkheid. Een moeilijk concept begrijp ik.
ROFL.

Vrijheid binnen grenzen die opgelegd zijn is geen vrijheid, denk eens na over je eigen bullshit tekst.

Hallucinante zegt de gehypnotiseerde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202492781
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 04:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het is sowieso niet racisme natuurlijk.

Hij valt haar achterlijke geloof aan hoogstens.
Niet de afkomst.

Of je wil nu gaan beweren dat moslims een ras is?
Dit is gewoon racisme en meteen de reden dat de PVV aan de zijkant blijft staan.
pi_202492785
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 07:55 schreef speknek het volgende:

[..]
Prima maar dat is dus niet het geval, omdat dit het officiële standpunt van de Verenigde Naties is. Niet je eigen ongeinformeerdheid met de wereld verwarren. Het zou ook wat zijn, omdat rassen helemaal niet bestaan, en de meeste etnische discriminatie ook niet op huidskleur gebaseerd is.
Dat is een beroep op autoriteit
pi_202492795
Wie zet er dan ook zo'n persoon in een politieke partij? Dan zijn je intenties ook direct duidelijk...

Team geert in dit geval.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202492855
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 09:06 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Dat is een beroep op autoriteit
En die autoriteit gaat buiten zijn boekje als dat echt zo is, gezeur allemaal, vrijheid van meningsuiting en individuele grondrechten staan enorm onder vuur op dit moment - als je het mij vraagt - met ideeën als vaccinatiedwang en ministeries van waarheid en dat soort ongein. Al die woke bs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202492862
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 19:29 schreef Tengano het volgende:
'Mevrouw, ga toch naar huis, lekker koken…'

[ afbeelding ]
En verplicht 5 meter achter je man aan lopen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 6 december 2021 @ 09:22:41 #95
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_202493012
Heeft Wilders de zus van Holleeder ook afgefakkeld vanwege haar broer? Zou wel lekker consistent zijn. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_202493046
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 00:03 schreef Hathor het volgende:
Radicale moslims zijn niet te deradicaliseren, en familie daarvan is never nooit niet te vertrouwen. Dat dit gewoon in de tweede kamer zit zegt wel weer genoeg over de naieve insteek die men nog steeds heeft als het om moslimextremisme gaat.
het is deels naïviteit. Het blanke GL/D66 publiek wat heilig van overtuigd is dat mensen van kleur/moslims per definitie zielig en onschuldig zijn. Alleen blanke mensen gaan over het goede en het kwaad. En het kwaad, dat zijn alleen blanke mensen die rechts zijn.

En deels het paard van Troje. DENK, NIDA, die doelbewust op islamisering sturen. Die bewandelen het linkse pad, omdat ze via links geen strobreed in de weg worden gelegd.
pi_202493094
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 20:31 schreef AchJa het volgende:
Toch vind ik het bijzonder raar dat je voor elke lullige functie in Nederland een VOG moet organiseren en je bij vertrouwensfuncties een VGB moet hebben waarbij je hele familie ook doorgelicht wordt. En bij bijzonderheden binnen je familie kan het maar zo zijn dat je geen VGB of niet de vereiste hoogte krijgt... Maar in de tweede kamer schijnt alles maar te kunnen...
Klopt, ik heb ben er zelf tegen aangelopen voor een screening op Schiphol, mijn broer heeft nogal in transporten gezeten waardoor ik geen vrijwaring kreeg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 6 december 2021 @ 09:42:03 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_202493212
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 09:06 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Dat is een beroep op autoriteit
Nee dat is het niet, het sluit aan bij zijn opmerking "de rest van de wereld". Veel meer een afspiegeling van de rest van de wereld dan de VN is er niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 6 december 2021 @ 09:42:47 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_202493218
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 08:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
ROFL.

Vrijheid binnen grenzen die opgelegd zijn is geen vrijheid, denk eens na over je eigen bullshit tekst.

Hallucinante zegt de gehypnotiseerde.
Ai ai ai pijnlijk dit. Maar wel weer tekenend.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202493397
Zieke comeback van onze Geert! Pak ze aan!
Ik zal inhoudelijk niks zeggen wat ik vind over D66 kamerleden want dan krijg ik weer een notitie van een D66 stemmende mod, maar je kunt het wel voor mij invullen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')