abonnement Unibet Coolblue
pi_202488733
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
:Y

Arme Ocon, net geen p3.
Hardop om gevloekt.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 5 december 2021 @ 21:44:12 #52
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_202488760
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2021 21:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hardop om gevloekt.
Ja, same.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202488761
Man man man. Fucking Hamilton en zijn eeuwige mazzeltjes }:|
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 22:04:38 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202489116
Eerst E-mail het wordt morgen en nu een smsje we komen eraan :')
WOrdt toch geen zuurkool morgen maar risotto met garnalen.
Leen Menken (bezorger MS) moet iig maar eens aan hun systemen sleutelen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 22:12:34 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202489267
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2021 22:04 schreef borisz het volgende:
Eerst E-mail het wordt morgen en nu een smsje we komen eraan :')
WOrdt toch geen zuurkool morgen maar risotto met garnalen.
Leen Menken (bezorger MS) moet iig maar eens aan hun systemen sleutelen.
Na 22:00 bezorgen vind ik sowieso best bijzonder... In de negatieve zin. Genoeg mensen die dan al in bed liggen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202489298
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 18:13 schreef borisz het volgende:

[..]

EN idd de Bock van Sarabi is lekker. Lekkere bock zonder poespas. :Y
Dankjewel O+ ook @Molo
Het was toch wel een gok want het is een heel ander soort bock dan dat je meestal in NL koopt. Meer de Duitse stijl.
Daarom krijgen we op Untappd ook soms wel lage ratings.

quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2021 20:21 schreef sigme het volgende:
Ik volg die hele formule 1 niet, maar ik vind die Verstappen junior maar een droplul en Hamilton wel een interessant en beter persoon. Die spreekt zich nog wel eens uit tegen misstanden etc.
Dat uitspreken tegen misstanden doet ie goed. Maar dan wel zonder iets te zeggen in dit soort landen rijden vind ik wel een dingetje.
Verder allebei geweldige coureurs.
Hopelijk wordt volgende week nog een mooie race.
pi_202489335
Verder vanavond Sinterklaas gevierd met mijn man en ouders. Ouderwets gezellig. We doen geen cadeautjes maar ik had toch chocoladeletters en een Pukka pakket ingepakt voor mijn ouders. En oja nog zelfgemaakte kruidnoten. Verder gegourmet en de race gekeken :D dat duurde wel langer dan gepland.

Nu nog even in bad en dan nog Paul en de Sint kijken.
  zondag 5 december 2021 @ 22:19:53 #58
370431 drakin
vurig typje
pi_202489412
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2021 21:24 schreef Candaasje het volgende:
Iedereen een leven? ;(
Ja
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202489462
Geen leven, gewoon bijna naar bed.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202489487
Grappig om jullie reacties mee te krijgen m.b.t. de vraag naar jubileum data.
Dank jullie wel. <O)

Oh ja, HAM vind ik naar gedrag als klein kind vertonen als tie racet. Hij mag blij zijn, dat ie eens kan laten zien dat hij meer is dan de auto.
En VER is een ijskonijn tijdens racen. Daarbuiten ook totaal gefocussed tot de laatste race, vermoed ik.
Echte ontspanning zie ik nooit in zijn attitude en buiten de baan ook zelden.
  zondag 5 december 2021 @ 22:23:44 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202489489
Infinite op, op Netflix. De hele wereld staat op het punt vernietigd te worden door middel van een DNA-bom.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 5 december 2021 @ 22:30:26 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202489643
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:23 schreef fietsie het volgende:
Infinite op, op Netflix. De hele wereld staat op het punt vernietigd te worden door middel van een DNA-bom.
Hoe moet ik een DNA bom voor me zien?

Is dat net zo matig als bij James Bond?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 december 2021 @ 22:35:28 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202489743
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 22:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoe moet ik een DNA bom voor me zien?

Is dat net zo matig als bij James Bond?
Gaat over 400 mensen die eindeloos reincarneren.
1 wil er dood, en moet dus die reincarnatie stopzetten. (wat hij is steeds weer 9 maanden in die vieze plakkerige baarmoeder zat, don't shoot the messenger, nat kleverig en saai, zei ie)
Dus wil ie alle leven wipen van de planeet
Dus heeft ie iets gemaakt wat -alle- DNA doet ontbinden.
Zoiets.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 22:37:55 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202489797
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 22:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Na 22:00 bezorgen vind ik sowieso best bijzonder... In de negatieve zin. Genoeg mensen die dan al in bed liggen.
Het wordt toch morgen :')
Morgen toch MS maar eens mailen....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 5 december 2021 @ 22:57:18 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202490144
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Gaat over 400 mensen die eindeloos reincarneren.
1 wil er dood, en moet dus die reincarnatie stopzetten. (wat hij is steeds weer 9 maanden in die vieze plakkerige baarmoeder zat, don't shoot the messenger, nat kleverig en saai, zei ie)
Dus wil ie alle leven wipen van de planeet
Dus heeft ie iets gemaakt wat -alle- DNA doet ontbinden.
Zoiets.
'gebaseerd op een waargebeurd verhaal'?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 december 2021 @ 22:57:54 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202490154
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef borisz het volgende:

[..]
Het wordt toch morgen :')
Morgen toch MS maar eens mailen....
Wel extra zure zuurkool dan, dat is wel een bonus!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202491698
Mooi hoor, dat je al het hele weekend ervaart dat 'protocollen' ook maar documenten zijn die je naar gelang je eigen idee wel of niet kan opvolgen. Ik zal het onthouden. Maar dat gaat vast niet voor mij op :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202491834
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 01:05 schreef Isabeau het volgende:
Mooi hoor, dat je al het hele weekend ervaart dat 'protocollen' ook maar documenten zijn die je naar gelang je eigen idee wel of niet kan opvolgen. Ik zal het onthouden. Maar dat gaat vast niet voor mij op :')
Protocollen ? Wat kom je tegen?

Tuurlijk is de slaap stuk. Deels door over-slapen eerder vanmorgen, deels de tandarts (wat gaat haar conclusie zijn) en deels adrenaline vanwege een knotsgekke GP. o|O

Nu spookt de vloer van J + Lucky in mijn hoofd.
Liggen jullie zelfs voor op schema en dan nog zo veel verschil in twee richtingen wegwerken.
Is het niet op te lossen met wiggen of latten ķnder het systeem aan te brengen.
Blijkbaar overbruggen die uitdraaibare stellingdingessen niet voldoende het hoogteverschil.
Hopelijk is het niet de hoek waar de wasmachine terugmoet of iets dergl.
Of de plek waar de eettafel staat.

In ons schots en scheve huis is de vloer boven niet vlak met een verloop van 1,5 cm van voor naar achter over ruim 6 meter.
De wasmachine staat wel waterpas. Hoera.
pi_202491940
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 02:12 schreef AnneX het volgende:
Protocollen ? Wat kom je tegen?

Nou, dit bestaat blijkbaar niet op mijn werk:
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:55 schreef Clubsoda het volgende:

Besmet is binnenblijven tot 7 dagen na start klachten mits 24 uur klachtenvrij. Als een van de twee positief is dan moet de ander ook in quarantaine én 5 dagen na het laatste besmettelijke contact in quarantaine en bij een negatieve test kan de quarantaine opgeven en anders geldt dus nog een keer 7 dagen. De eerst besmette mag bij een dominobesmetting bij eigen genezing weer naar buiten.

Ik heb dit vaak doorgepuzzeld :')
Blijkbaar mag je wel aan het werk als een huisgenoot covid heeft en jouw afwezigheid de bedrijfsvoering in gevaar brengt čn je een negatieve pcr test hebt. Van beide is geen sprake. Ik werk vannacht dus met iemand met een huisgenoot met covid. Ik heb hem al een paar keer de neus horen snuiten en horen hoesten. Like :') En dit bovenop een weekend waar continu de covid protocollen worden genegeerd/vergeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202491981
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202491984
Ben je lekker mee, dan @Isabeau -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202492075
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 05:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, dit bestaat blijkbaar niet op mijn werk:
[..]
Blijkbaar mag je wel aan het werk als een huisgenoot covid heeft en jouw afwezigheid de bedrijfsvoering in gevaar brengt čn je een negatieve pcr test hebt. Van beide is geen sprake. Ik werk vannacht dus met iemand met een huisgenoot met covid. Ik heb hem al een paar keer de neus horen snuiten en horen hoesten. Like :') En dit bovenop een weekend waar continu de covid protocollen worden genegeerd/vergeten.
-O- Bij ons mag dat ook maar alleen met klachtenvrij en je mag je MMM niet af, je moet dan ook apart lunchen bijvoorbeeld. Jouw situatie is zwaar irritant, wat denken mensen toch? -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 december 2021 @ 07:18:13 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202492082
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202492084
Ik zit me nu af te vragen of dat niet de regel was toen wij vorige maand covid in huis hadden. Zat ik braaf te quarantaine-en maar zei men joh, jij bent gevaccineerd, dan hoef je toch helemaal niet in quarantaine met een besmette huisgenoot :?

Over dat stukje las ik dan heen omdat ik het waanzin vond, maar als ik het me goed herinner is het ook wel weer beleidswaanzin om daarmee te gaan jojoën. Als niet klets ik mooi onzin nu :P
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202492100
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 07:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit me nu af te vragen of dat niet de regel was toen wij vorige maand covid in huis hadden. Zat ik braaf te quarantaine-en maar zei men joh, jij bent gevaccineerd, dan hoef je toch helemaal niet in quarantaine met een besmette huisgenoot :?

Over dat stukje las ik dan heen omdat ik het waanzin vond, maar als ik het me goed herinner is het ook wel weer beleidswaanzin om daarmee te gaan jojoën. Als niet klets ik mooi onzin nu :P
Oh, het protocol is vrij duidelijk. Maar blijkbaar een suggestie, niet iets waar je je vervolgens aan moet houden. Er is zelfs een column ongevaccineerd en gevaccineerd. Ik heb alleen die laatste gelezen. Daar staat: thuis blijven en testen op dag 1 en dag 5. Als test op dag 5 negatief is dan pas komen werken met continu een mondkapje op en niet samen met anderen eten en drinken tot dag 10.

Als je aanwezigheid dringend noodzakelijk is dan moet je komen werken als de pcr test op dag 1 negatief is. Dan dus ook altijd mondkapje op en niet met anderen eten en drinken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')