Gezien de laatste starts van bottas is het al lastig om slechts 1 plek te verliezenquote:Op zondag 5 december 2021 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben benieuwd wat deze start gaat opleveren.
Iedereen zal zijn ogen op Bottas moeten gaan houden
Mercedes heeft altijd een team strategie.
Rol van Bottas: maak het Ham niet moeilijk en maak het VER zo moeilijk mogelijk.
We zitten nu in de beslissende fasequote:Op zondag 5 december 2021 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt niet echt opgelet dit seizoen hè?
Ik denk dat hij meer bedoelt dat Max nog geen moeite gehad heeft met Bottas dit seizoen. Eigenlijk altijd wel er vrij makkelijk voorbij.quote:Op zondag 5 december 2021 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We zitten nu in de beslissende fase
Bottas doet gewoon altijd wat de bazen zeggen en dat is vandaag Ham Voor laten gaan
Denk jij echt dat Bottas in de start de strijd aangaat met HAM?
Serieus?
Competitief is leuk, maar op dit circuit moet je gewoon een snellere auto hebben dan Hamilton om hem te pakken denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 12:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Misschien wel winst, de raketmotor en mercedesbaan hebben nog niet hun waarde laten zien. Als ik kijk naar de q3 dan heeft RB gewoon een competitieve auto.
Kloptquote:Op zondag 5 december 2021 12:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer bedoelt dat Max nog geen moeite gehad heeft met Bottas dit seizoen. Eigenlijk altijd wel er vrij makkelijk voorbij.
Beetje zoals in Mexico..quote:Op zondag 5 december 2021 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben benieuwd wat deze start gaat opleveren.
Iedereen zal zijn ogen op Bottas moeten gaan houden
Mercedes heeft altijd een team strategie.
Rol van Bottas: maak het Ham niet moeilijk en maak het VER zo moeilijk mogelijk.
(lol)quote:Op zondag 5 december 2021 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt
maar we praten nu alleen over de START
max gaat bottas sowieso voorbij maar de vraag is hoeveel secondes Ham dan voor zal liggen na 2 rondjes
Bottas kan gewoon in de weg gaan rijden in de start.
waar hij weles opzij gaat daar gaat bottas vandaag niet opzij
Bottas krijgt gewoon een paar miljoen bonus als hij de race voor Max verpest. zo werkt het in de topsport
Alhoewel ik mercedes wel een bijzonder sportief team vind in de meeste gevallen.
Klopt dit wordt echt een spannendequote:we zien het wel om 18.30
ik denk dat dit de spannendste start van dit jaar gaat worden.
Daarom zijn die starts bij Indycar wat rustgevender.quote:Op zondag 5 december 2021 12:18 schreef heywoodu het volgende:
Denkend aan de start straks voel ik me alsof je in een gigantisch hoge achtbaan zit en dan op het moment dat je omhoog getakeld wordt. Zo'n "kut kut kut ik wil niet ik wil niet maar er is niks meer aan te doen"-gevoel, dat heb ik ook een beetje met de gedachte aan het kijken naar de start
Klinkt als een gemiddelde ochtend als de wekker gaat.quote:Op zondag 5 december 2021 12:18 schreef heywoodu het volgende:
Denkend aan de start straks voel ik me alsof je in een gigantisch hoge achtbaan zit en dan op het moment dat je omhoog getakeld wordt. Zo'n "kut kut kut ik wil niet ik wil niet maar er is niks meer aan te doen"-gevoel, dat heb ik ook een beetje met de gedachte aan het kijken naar de start
Vooral omdat er altijd een paar zijn die daar simpelweg niet in staat zijn een rollende start uit te voeren, waardoor het veld nog voor de start al is gehalveerd en de rest er 50 meter achteraan bungeltquote:Op zondag 5 december 2021 12:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Daarom zijn die starts bij Indycar wat rustgevender.
Behalve bij de sprintraces in Monza en Brazilië en bij de race in Turkijequote:Op zondag 5 december 2021 12:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer bedoelt dat Max nog geen moeite gehad heeft met Bottas dit seizoen. Eigenlijk altijd wel er vrij makkelijk voorbij.
Ik heb de nodige angst voor die ver uitstekende muur (links in de rijrichting) vóór de eerste bochtquote:Op zondag 5 december 2021 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Met een redelijke start van Max is Bottas sowieso wel gezien. Rechts beginnen met zo'n korte aanloop naar een links-rechts chicane is echt een enorm voordeel.
Liggen zowel Max, Bottas als Hamilton eraf met deze beschrijvingquote:Op zondag 5 december 2021 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Met een redelijke start van Max is Bottas sowieso wel gezien. Rechts beginnen met zo'n korte aanloop naar een links-rechts chicane is echt een enorm voordeel.
Precies. En dit is een circuit waar helaas inhalen nauwelijks mogelijk is. Als Max geen beste start heeft om Bottas gelijk te passeren kan Bottas in iedergeval een groot gat(ruimte) laten ontstaan tussen Hamilton. Zo eenvoudig word het dan niet.quote:Op zondag 5 december 2021 12:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Behalve bij de sprintraces in Monza en Brazilië en bij de race in Turkije
Niemand punten is ook winstquote:Op zondag 5 december 2021 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liggen zowel Max, Bottas als Hamilton eraf met deze beschrijving
en Charles is Charles, die zie ik nog wel wat doen bij de startquote:Op zondag 5 december 2021 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liggen zowel Max, Bottas als Hamilton eraf met deze beschrijving
Ook nog een nadeel. Charles is vergelijkbaar met Max. Beide halen alles uit het materiaal dat zij hebben en beide nemen altijd wel de volle risico's. Beide geweldig om te zien racen. Als die Ferrari volgend jaar in de top kan meedraaien gaan we nog wel wat beleven.quote:Op zondag 5 december 2021 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
en Charles is Charles, die zie ik nog wel wat doen bij de start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |