abonnement Unibet Coolblue
pi_202475889
Ik als Volendammer zijnde ga hier ook gelijk een politiek statement maken dat Kick out zwarte Piet niet welkom is in Volendam en nooit en ten nimmer hier een voet aan de grond zal krijgen. Wij knielen niet voor kick out zwarte Piet. De meeste zwarte mensen zijn trouwens helemaal geen tegenstander van zwarte Piet, met zo'n circa 400 volgers op hun twitter zijn kick out zwarte Piet van totaal geen enkel belang , en zelfs ik heb nog 4 keer zo veel volgers dan deze waardeloze organisatie. En wij zullen ook volgend jaar, en alle jaren daarop gewoon wederom met ALLEEN ZWARTE PIETEN verschijnen. Dus geen gezeur met roetveeg Pieten of gele Pieten of Groene Pieten, want wij zijn niet hetzelfde als in de rest van Nederland, waar geen enkele ruggegraat wordt getoond, wij gaan namelijk echt niet knielen als deze zielepieten zich gediscrimineerd voelen, pech gehad, leer er maar mee te leven met het kleinzeer dat je voelt , dat doe ik namelijk ook met de blanke vla die ik in de supermarkt zie staan.

En nee wij Volendammers zijn niet rasistisch zoals dat onaangenaam op de NOS werd aangekondigd. De NOS die zich overigens alleen met journalistiek bezig dient te houden wil ons Volendammers zwart maken door dit te zeggen, maar dat is fake news.Want er is echter niets discrminerend aan een zwart persoon die snoepjes uitdeelt aan kinderen. Dat is juist het verrrichten van een goede en aangename daad.

En wat vrijheid van meningsuiting betreft, wij zijn niet onwelwillend om te luisteren, maar als kick out zwarte Piet precies verschijnt op de dag waarop wij Sinterklaas vieren en ons feestje verstoord puur om de boel te verzieken, dan wordt je per direct en terecht Volendam uitgekicked.

En bovendien waar bemoeien deze mensen zich mee? Het is niet eens een internet gelegenheid waarbij Volendammers het oneens zijn met elkaar. Dit waren een stelletje jassen (buitenstaanders) die uit Amsterdam en omstreken even hier een partij gaan demonstreren, ga eerst dan demonstreren tegen dingen die echt kwalijk zijn en nog steeds plaatsvinden hier in Nederland, zoals religieuze besnijdenissen die nog steeds onvrijwillig plaatsvinden, of slachtfeesten (dat helemaal geen feesten zijn) voor de duizenden dieren die daarbij omkomen.

Oh nee, mensen die geschminkt zijn en snoepjes uitdelen aan kinderen, dat is pas erg, rot toch op man.
pi_202475917
Ok
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 december 2021 @ 02:41:01 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202475932
Op heeft nog gelijk ook goed gedaan van Volendam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202475997
Inteelt vs. Jankvolk

Leuk!!!
U MAD?
pi_202476053
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 04:17 schreef de_boswachter het volgende:
Inteelt vs. Jankvolk

Leuk!!!
Je moeder is inteelt, vraag het maar na aan hem.
pi_202476114
Ik ben van mening dat het mijn dochter geen reet interesseert welke kleur per heeft.

Als Dieuwertje 10 jaar geleden had gezegd dat de pieten zich beter gingen wassen zodat ook de donkere kindjes een leuke Sinterklaas hebben, had niemand gesputterd.

Maar nee een groepje Amsterdamse beroepsjankerts pakt het weer 100% verkeerd aan.


Vind het wel grappig als ze gehinderd worden.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_202476118
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 05:09 schreef zetalore het volgende:

[..]
Je moeder is inteelt, vraag het maar na aan hem.
Zo dan deze burn,





@de_boswachter zal er slecht van slapen denk ik
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_202476151
Volendammers... :') hou het dan ook allemaal lekker in de familie en val de rest van Nederland er niet mee lastig.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_202476247
Fantastische beelden. Flink genoten om die drammers de bussen ingejaagd te zien worden met eieren en oliebollen. Ze hadden van mij nog wel wat slaag mogen krijgen.
Hallo
  zondag 5 december 2021 @ 08:28:09 #10
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202476343
Ben jij ook ZetaOS trouwens?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202476350
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2021 02:27 schreef zetalore het volgende:
Ik als Volendammer zijnde ga hier ook gelijk een politiek statement maken dat Kick out zwarte Piet niet welkom is in Volendam en nooit en ten nimmer hier een voet aan de grond zal krijgen. Wij knielen niet voor kick out zwarte Piet. De meeste zwarte mensen zijn trouwens helemaal geen tegenstander van zwarte Piet, met zo'n circa 400 volgers op hun twitter zijn kick out zwarte Piet van totaal geen enkel belang , en zelfs ik heb nog 4 keer zo veel volgers dan deze waardeloze organisatie. En wij zullen ook volgend jaar, en alle jaren daarop gewoon wederom met ALLEEN ZWARTE PIETEN verschijnen. Dus geen gezeur met roetveeg Pieten of gele Pieten of Groene Pieten, want wij zijn niet hetzelfde als in de rest van Nederland, waar geen enkele ruggegraat wordt getoond, wij gaan namelijk echt niet knielen als deze zielepieten zich gediscrimineerd voelen, pech gehad, leer er maar mee te leven met het kleinzeer dat je voelt , dat doe ik namelijk ook met de blanke vla die ik in de supermarkt zie staan.

En nee wij Volendammers zijn niet rasistisch zoals dat onaangenaam op de NOS werd aangekondigd. De NOS die zich overigens alleen met journalistiek bezig dient te houden wil ons Volendammers zwart maken door dit te zeggen, maar dat is fake news.Want er is echter niets discrminerend aan een zwart persoon die snoepjes uitdeelt aan kinderen. Dat is juist het verrrichten van een goede en aangename daad.

En wat vrijheid van meningsuiting betreft, wij zijn niet onwelwillend om te luisteren, maar als kick out zwarte Piet precies verschijnt op de dag waarop wij Sinterklaas vieren en ons feestje verstoord puur om de boel te verzieken, dan wordt je per direct en terecht Volendam uitgekicked.

En bovendien waar bemoeien deze mensen zich mee? Het is niet eens een internet gelegenheid waarbij Volendammers het oneens zijn met elkaar. Dit waren een stelletje jassen (buitenstaanders) die uit Amsterdam en omstreken even hier een partij gaan demonstreren, ga eerst dan demonstreren tegen dingen die echt kwalijk zijn en nog steeds plaatsvinden hier in Nederland, zoals religieuze besnijdenissen die nog steeds onvrijwillig plaatsvinden, of slachtfeesten (dat helemaal geen feesten zijn) voor de duizenden dieren die daarbij omkomen.

Oh nee, mensen die geschminkt zijn en snoepjes uitdelen aan kinderen, dat is pas erg, rot toch op man.
Hulde _O_
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 5 december 2021 @ 09:19:22 #12
74056 crew  ToT
pi_202476553
Het zijn ook een stel droeftoeters idd.

  Moderator zondag 5 december 2021 @ 11:07:13 #13
236264 crew  capricia
pi_202477560
Dit gaat hem hier niet worden.
Kijk hier eens:
NWS / De Zwarte Piet-discussie #189 Waar Zwarte Piet altijd welkom is!
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')