SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, zijn wie je wilt is helemaal niet eenvoudig. Dan moet je weten wie je zijn wilt en dan moet dat ook nog kunnen!quote:Op zondag 5 december 2021 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Doe het gewoon, dat slappe gedoe steeds. Dit is jouw tijd, iedereen kan zijn wie die wil
Ik ben echt geen Mengele, maar hier vind ik iets vanquote:Op zondag 5 december 2021 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer documentaire gezien van zo'n meisje, die had twee zwakzinnige ouders waar ze voor moest zorgen en die vond het leven zo zwaar dat ze op haar 26e zelfmoord pleegde, was nog een mooie vrouw ook nog
Ja wacht heb een improv filmpje wat wel kan op een zaterdagavondquote:
Rammstein is wel leuk andersquote:Op zondag 5 december 2021 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net per se mijn definitie van gezellig
Ja kreeg daar ook een naar smaakje van in mijn mond.quote:Op zondag 5 december 2021 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt geen Mengele, maar hier vind ik iets van
Nick Cavequote:Op zondag 5 december 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Lucifer anders draait als DJ?
Dit soort walgelijke dingen natuurlijkquote:Op zondag 5 december 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hmm, ik doe m'n best.quote:Op zondag 5 december 2021 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij daar ook heel goed in.
Ja, nee.. dat beweerde ik ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat is geen karma, dat is gewoon pech. Want het is niet alsof dat kind dat zich op een of andere manier over zich heeft afgeroepen.
Beetje het vraagstuk over abortus als blijkt dat het kindje wat mankeert. Zo worden ziektes uitgeroeid maar het is net alsof mensen met down of wat voor aandoening dan ook geen recht op leven meer hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt geen Mengele, maar hier vind ik iets van
Ja!quote:Op zondag 5 december 2021 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen heet dansen en huppelen op Rammstein?
We butter the bread with butter.quote:Op zondag 5 december 2021 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn voorbeeld is het juist andersom.quote:Op zondag 5 december 2021 00:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje het vraagstuk over abortus als blijkt dat het kindje wat mankeert. Zo worden ziektes uitgeroeid maar het is net alsof mensen met down of wat voor aandoening dan ook geen recht op leven meer hebben.
Topband.quote:Op zondag 5 december 2021 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We butter the bread with butter.
Nee die hebben wat extra's gekregen!quote:Op zondag 5 december 2021 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Karma! Je bent vast vergeten de caafs iets lekkers te geven voor Sinterklaas.
Lol, je kent hetquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit soort walgelijke dingen natuurlijk
Nee recht op een leven. Hun eigen leven.quote:Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of bedoel je met recht op leven: een baby ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |