abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:28:21 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202473798
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als ik corona had zou dat groot worden uitgemeten in het nieuws? _O-
Tuurlijk. Zo'n bekende FOK!er als jij. Niet zo bescheiden zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_202473812
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:20 schreef vosss het volgende:
In het begin droeg ze een mondkapje. Later werden de afstandsregels niet gehanteerd. Ze heeft haar booster gehad. Blablabla.

Schei toch uit, dat mens heeft geen corona. Dit is gewoon propaganda om zogenaamd te laten zien dat mondkapjes werken, dat iedereen afstand moet houden en dat zowel de boosters als vaccins veilig zijn en dat zelfs iemand van 84 daarmee een ziekenhuisopname voorkomt.

Donderstraal toch op met die doorzichtige meuk.

Heeft die heks een boete gekregen wegens het structureel niet houden aan de regels?


Buiten dat, dat mens is bij wet vrijgesteld van zowel vaccinatie, ook als dat een plicht wordt, en vrijgesteld van QR pas.

Donder gewoon op met deze onzin. I'm not buying. :{w
Jij bent echt van het padje af tegenwoordig. Treurig.
pi_202474092
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:02 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Half Nederlands en 80+ zijn wel twee eigenschappen die je op de IC in groten getale aantreft... :Y

Beterschap aan Hare Koninklijke Hoogheid. Hopelijk vallen ook haar klachten mee.
Nee hoor 80 plus op de IC is een zeldzaamheid.
pi_202474137
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:20 schreef vosss het volgende:
In het begin droeg ze een mondkapje. Later werden de afstandsregels niet gehanteerd. Ze heeft haar booster gehad. Blablabla.

Schei toch uit, dat mens heeft geen corona. Dit is gewoon propaganda om zogenaamd te laten zien dat mondkapjes werken, dat iedereen afstand moet houden en dat zowel de boosters als vaccins veilig zijn en dat zelfs iemand van 84 daarmee een ziekenhuisopname voorkomt.

Donderstraal toch op met die doorzichtige meuk.

Heeft die heks een boete gekregen wegens het structureel niet houden aan de regels?


Buiten dat, dat mens is bij wet vrijgesteld van zowel vaccinatie, ook als dat een plicht wordt, en vrijgesteld van QR pas.

Donder gewoon op met deze onzin. I'm not buying. :{w
Lol jij bent de laatste 2 jaar iets teveel in die coronafuik gedoken :').
Lijkt me trouwens niet echt reclame voor de boosterprik dit nieuws hè.
pi_202474220
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:46 schreef koemleit het volgende:

[..]
Lol jij bent de laatste 2 jaar iets teveel in die coronafuik gedoken :').
Lijkt me trouwens niet echt reclame voor de boosterprik dit nieuws hè.
Het kan nog gekker:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:16 schreef KNAK het volgende:
.....die gehele familie is een potdicht, geheimzinnig gebeuren, alleen datgene wat ze naar buiten willen brengen brengen ze naar buiten, en als ze dat dan doen, doen ze dat met een reden, wat die reden dan ook mag zijn. In dit geval is het een duidelijk teken dat ze onderdeel zijn van de hoax.
Mogelijk een signaal dat iedereen getroffen kan worden en iedereen die boosters -wat dat ook moge voorstellen, raketbooster? RedBullBooster? wat zit er in die booster? Waarom noemt men het een booster? Wat boost ie dan?- moet nemen.

Laat haar liever een DNA sample afgeven en deze vergelijken met die eerste knakker, Willem 1. Een week later hebben we een republiek hier :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202474235
Ik ga ervanuit dat zij net als alle andere 80+'ers geen bed in het ziekenhuis krijgt als dat nodig blijkt.
pi_202474522
Licht verkoudheidje wereldnieuws.
pi_202474542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:52 schreef Confetti het volgende:
Ik ga ervanuit dat zij net als alle andere 80+'ers geen bed in het ziekenhuis krijgt als dat nodig blijkt.
Die komt in een privékliniek en dat is niet eens vreemd of satanisch. Dat heet rijk zijn en alles met je geld kunnen kopen.
pi_202474627
Werkbezoek? Die mensen kennen ook geen enkele schaamte. Vakantie op de Antillen op kosten van de Nederlandse staat.

Golden voor haar de maatregelen niet? Blijf zoveel mogelijk thuis, maak geen onnodige reizen, etc.
pi_202474697
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Werkbezoek? Die mensen kennen ook geen enkele schaamte. Vakantie op de Antillen op kosten van de Nederlandse staat.

Golden voor haar de maatregelen niet? Blijf zoveel mogelijk thuis, maak geen onnodige reizen, etc.
Half Nederland is op vakantie met Corendon of anders Sunweb. :')
pi_202474783
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 00:18 schreef Document1 het volgende:

[..]
Half Nederland is op vakantie met Corendon of anders Sunweb. :')
En dat is exact een belangrijke oorzaak van de hele pandemie.
pi_202474997
Jammer dat ze niet alvast 6 vaccins heeft gehad, dan had ze het waarschijnlijk echt niet op kunnen lopen.

Gewoon lekker door blijven prikken.
pi_202475809
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:39 schreef Het_Bokje het volgende:
Eens kijken hoe lang die boostertjes werken...
Nu 6 maanden. volgende week kan dat zomaar 3 maanden zijn, net hoe de wind waait. scientizm.
pi_202476145
Ga er maar vanuit dat zij behandelingen krijgt die plots bestaan, maar de plebs op de IC naar kunnen fluiten.
  zondag 5 december 2021 @ 07:26:02 #40
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_202476186
leuk voor haar
Ik ben inmiddels overleden
pi_202476473
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 06:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ga er maar vanuit dat zij behandelingen krijgt die plots bestaan, maar de plebs op de IC naar kunnen fluiten.
En terecht, smerige proleet. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 5 december 2021 @ 11:16:48 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202477641
Zoveelste complot en poging tot massamanipulatie.

Trap er niet in mensen :{w
pi_202477898
Hier ligt het hele voetpad vol paardestront. Hier moet in gegrepen worden.
Trap er niet in mensen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202477931
Beterschap
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202478321
Eindelijk iets positiefs over het koningshuis..
pi_202478425
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:20 schreef vosss het volgende:
In het begin droeg ze een mondkapje. Later werden de afstandsregels niet gehanteerd. Ze heeft haar booster gehad. Blablabla.

Schei toch uit, dat mens heeft geen corona. Dit is gewoon propaganda om zogenaamd te laten zien dat mondkapjes werken, dat iedereen afstand moet houden en dat zowel de boosters als vaccins veilig zijn en dat zelfs iemand van 84 daarmee een ziekenhuisopname voorkomt.

Donderstraal toch op met die doorzichtige meuk.

Heeft die heks een boete gekregen wegens het structureel niet houden aan de regels?


Buiten dat, dat mens is bij wet vrijgesteld van zowel vaccinatie, ook als dat een plicht wordt, en vrijgesteld van QR pas.

Donder gewoon op met deze onzin. I'm not buying. :{w
_O_
pi_202478491
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op zaterdag 4 december zijn er 22.723 positieve testen gemeld. 1 daarvan is ene mevrouw Beatrix.

Maak voor die andere 22722 ook even een topic alsjeblieft.
Zou ze gewoon naar de teststraat zijn gegaan ze ging ook wel eens gewoon winkelen in Den Haag.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 5 december 2021 @ 12:43:24 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202478507
Beterschap lieve mevrouw Beatrix O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202478522
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:41 schreef vipergts het volgende:

[..]
Zou ze gewoon naar de teststraat zijn gegaan ze ging ook wel eens gewoon winkelen in Den Haag.
Zou ze gewoon bij de anti-corona demonstraties zijn geweest in Utrecht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')