abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202471188
Slotenmaker zou wat fixen bij mij nadat hij al langs was geweest en een slot had meegenomen, met monteren zag ik dat oud spul van mij verbruikt was.

Heb het hem op de man gevraagd en de rekening van de eerste keer gegeven, met dat dit nergens van toepassing was om mijn eigen spul te gebruiken.

Ik had geen keus om het niet te doen, want dat had ik een voordeur zonder slot vannacht.

Heb hem goed laten merken dat ik hiermee totaal niet tevreden was, en ik zag dat hij zich gesnapt voelde en hij betaalde uiteindelijk een deel cash aan mij uit zijn eigen portemonnee als ik de gehele rekening betaalde. (Kon moeilijk nee zeggen door bovenstaande reden)

Nog nooit meegemaakt zoiets, kan ik hier nog wat mee? Opgelicht ben ik sowieso, maar heb wel een deel kosten terug.

Dit is toch niet helemaal de bedoeling of wel?
pi_202471337
Nadat ik dat vroeg van mijn eigen gebruikte spul werd hij gelijk zeer defensief en zei gelijk, dan verwijder ik het.

Ben zelf totaal niet snel van mijn stuk gebracht, en heb hem eens een paar reacties teruggegeven dat hij maar even moest gaan kalmeren, en normaal tegen me doen in mijn eigen huis, anders maakte hij wel wat anders mee.

Alleen om de reden dat hij me gelijk wou intimideren wil ik hem al aanpakken.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 4 december 2021 @ 21:17:17 #3
408813 crew  trein2000
pi_202471386
Waar zit de vermeende oplichting precies in? Je had geen werkend slot en toen hij klaar was had je wel een werkend slot?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 4 december 2021 @ 21:19:36 #4
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202471429
Wat een warrig verhaal.
  zaterdag 4 december 2021 @ 21:23:00 #5
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_202471482
Gok dat TS een nieuw slot had besteld, maar er niet 100% nieuwe onderdelen zijn gebruikt?

Welke dan precies geen flauw idee?
Dum de dum
pi_202471500
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Nadat ik dat vroeg van mijn eigen gebruikte spul werd hij gelijk zeer defensief en zei gelijk, dan verwijder ik het.

Ben zelf totaal niet snel van mijn stuk gebracht, en heb hem eens een paar reacties teruggegeven dat hij maar even moest gaan kalmeren, en normaal tegen me doen in mijn eigen huis, anders maakte hij wel wat anders mee.
LOL heb je hem nog een paar tikken verkocht toen hij zich zo defensief gedroeg waardoor jij nog agressiever werd?
pindazakje
pi_202471586
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:24 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
LOL heb je hem nog een paar tikken verkocht toen hij zich zo defensief gedroeg waardoor jij nog agressiever werd?
Nee dat niet, maar zou jij je laten intimideren door zo'n figuur in je eigen huis?
pi_202471650
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:27 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Nee dat niet, maar zou jij je laten intimideren door zo'n figuur in je eigen huis?
Ik had hem er gewoon uit getrapt.
pindazakje
pi_202471668
Hmmm
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_202471765
Met slotenmakers zijn toch wel vaker problemen? Als in dat het oplichters zijn die veel te veel geld rekenen en intimideren? Net als met ontstoppers van wc's.
pi_202471797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:30 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik had hem er gewoon uit getrapt.
Had liefste gedaan maar dan had ik een open deur.
pi_202471838
En op trustpilot o.a. een reactie achterlaten. Dat helpt niet iedereen maar wel de mensen die sowieso niet verneukt willen worden en eerst even checken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2021 21:38:27 ]
pi_202471885
Ik zou geen oog meer dicht doen. Staat ie straks aan je bed. :T
pi_202473096
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:19 schreef Mubassie het volgende:
Wat een warrig verhaal.
TS heeft net chinees gehad van de Kota. Die is helemaal van het padje af.
U MAD?
pi_202477108
ben ik de enige die er helemaal niks van begrijpt? ik zal wel een poging doen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202477141
Gok dat ts en aardig hoge factuur heeft gekregen
pi_202477143
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:08 schreef Sfancta het volgende:
Slotenmaker zou wat fixen bij mij nadat hij al langs was geweest en een slot had meegenomen, met monteren zag ik dat oud spul van mij verbruikt was.
Dus de slotenmaker is al een keer bij je langsgeweest, had hij een nieuw slot meegenomen? Hij haalde dus je oude slot eruit en stopte er een nieuwe in? Wat bedoel je dat dat oud spul verbruikt was? Ging dat om het oude slot wat er sowieso al uit ging?
quote:
Heb het hem op de man gevraagd en de rekening van de eerste keer gegeven, met dat dit nergens van toepassing was om mijn eigen spul te gebruiken.
Jij hebt hem een rekening gegeven? Van wat? Werd nu je eigen slot weer herbruikt? Maar waarom is de slotenmaker dan nodig? Had hij het slot eruit gehaald en weer terug geplaatst? Dat lijkt mij wat onzinnig.
quote:
Ik had geen keus om het niet te doen, want dat had ik een voordeur zonder slot vannacht.
Een keuze heb je altijd. Je kan met een plank je deur dichtschroeven of spijkeren.
quote:
Heb hem goed laten merken dat ik hiermee totaal niet tevreden was, en ik zag dat hij zich gesnapt voelde en hij betaalde uiteindelijk een deel cash aan mij uit zijn eigen portemonnee als ik de gehele rekening betaalde. (Kon moeilijk nee zeggen door bovenstaande reden)
Hij betaalde aan jou geld? Waarvoor dan? Heb jij iets voor hem gedaan?
quote:
Nog nooit meegemaakt zoiets, kan ik hier nog wat mee? Opgelicht ben ik sowieso, maar heb wel een deel kosten terug.
Ik heb ook nog nooit zo'n verhaal gehoord.
quote:
Dit is toch niet helemaal de bedoeling of wel?
Ik heb geen idee wat nou de bedoeling was en waarom je de slotenmaker uberhaupt belde.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjorsie1982 op 05-12-2021 10:33:29 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202477174
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Nadat ik dat vroeg van mijn eigen gebruikte spul werd hij gelijk zeer defensief en zei gelijk, dan verwijder ik het.
Wat heb je dan gevraagd? Heb je die zin zo gezegd? Als ik de slotenmaker zou zijn zou ik dan kijken of je eventueel engels kan praten, want nederlands lukt niet. En wat moet er dan uit en waarom doet hij dat zomaar? Hij wil dus zomaar je slot eruit halen, alleen omdat hij defensief is? Dat lijkt mij vandalisme en daar zou ik aangifte van doen.
quote:
Ben zelf totaal niet snel van mijn stuk gebracht, en heb hem eens een paar reacties teruggegeven dat hij maar even moest gaan kalmeren, en normaal tegen me doen in mijn eigen huis, anders maakte hij wel wat anders mee.
Dit lijkt mij inderdaad de correcte houding
quote:
Alleen om de reden dat hij me gelijk wou intimideren wil ik hem al aanpakken.
Intimideren? Wanneer gebeurde dit dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202477177
Als het geen zzp’r was, dan loopt hij waarschijnlijk zijn eigen werkgever op te lichten.
.
pi_202477208
Hoeveel keer is hier nu al niet voor gewaarschuwd in de media? Zoek een erkende vertrouwde slotenmaker anders krijg je oplichters aan de deur. Triest maar waar.
pi_202477209
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:30 schreef Fer het volgende:
Als het geen zzp’r was, dan loopt hij waarschijnlijk zijn eigen werkgever op te lichten.
Een oplichter oplichten is ook wel een kunst :Y
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202477212
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2021 10:34 schreef Kolibri2014 het volgende:
Hoeveel keer is hier nu al niet voor gewaarschuwd in de media? Zoek een erkende vertrouwde slotenmaker anders krijg je oplichters aan de deur. Triest maar waar.
hoe zien erkende vertrouwde slotenmakers eruit?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202477226
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
hoe zien erkende vertrouwde slotenmakers eruit?
Laat maar. Als je het niet wilt snappen laat je jezelf toch oplichten.
pi_202477228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Met slotenmakers zijn toch wel vaker problemen? Als in dat het oplichters zijn die veel te veel geld rekenen en intimideren? Net als met ontstoppers van wc's.
ja, ze passen in het volgende rijtje

- dakdekkers
- gootschoonmakers
- slotenmakers
- rioolontstoppers
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202477235
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2021 10:36 schreef Kolibri2014 het volgende:

[..]
Laat maar. Als je het niet wilt snappen laat je jezelf toch oplichten.
Dit is een serieuze vraag. Hoe ziet een erkende betrouwbare slotenmaker eruit....
Kunnen ze iets laten zien en hoe weet je dat dat klopt? Zijn ze ergens aangesloten en kan je dit controleren?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202477269
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dit is een serieuze vraag. Hoe ziet een erkende betrouwbare slotenmaker eruit....
Kunnen ze iets laten zien en hoe weet je dat dat klopt? Zijn ze ergens aangesloten en kan je dit controleren?
Oké. Sorry.

https://www.consumentenbond.nl/inboedelverzekering/slotenmakers
  maandag 6 december 2021 @ 23:01:54 #27
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_202505039
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dit is een serieuze vraag. Hoe ziet een erkende betrouwbare slotenmaker eruit....
Kunnen ze iets laten zien en hoe weet je dat dat klopt? Zijn ze ergens aangesloten en kan je dit controleren?
Die hebben meestal een website met iets van een snelle service over slotenmaker e.d. ze spelen in op de blinde paniek die men heeft als de deur in het slot valt met de sleutel er nog in of wanneer een slot defect is. Men Googled dan op slotenmaker en komt dan zo'n beunhaas tegen die doodleuk ¤600 rekent voor iets wat max ¤100 zou moeten zijn.
Vaak is het verstandiger om de lokale timmerman of aannemer te bellen. Die fixxen dat met alle plezier voor je en zijn er vaak ook nog veel sneller.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_202507304
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 23:01 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]
Die hebben meestal een website met iets van een snelle service over slotenmaker e.d. ze spelen in op de blinde paniek die men heeft als de deur in het slot valt met de sleutel er nog in of wanneer een slot defect is. Men Googled dan op slotenmaker en komt dan zo'n beunhaas tegen die doodleuk ¤600 rekent voor iets wat max ¤100 zou moeten zijn.
Vaak is het verstandiger om de lokale timmerman of aannemer te bellen. Die fixxen dat met alle plezier voor je en zijn er vaak ook nog veel sneller.
Wat als die nou pas in 2022 tijd hebben, wat realistisch is tegenwoordig?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 7 december 2021 @ 09:42:26 #29
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_202507361
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Net als met ontstoppers van wc's.
Het woord van de dag is loodgieter.
  dinsdag 7 december 2021 @ 10:47:27 #30
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_202507987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Wat als die nou pas in 2022 tijd hebben, wat realistisch is tegenwoordig?
Voor een verbouwing ja, maar voor een kapot slot is meestal wel een gaatje als zijnde service.
Althans, ik doe het.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_202508876
Daarom bij reparaties het vervangende materiaal opvragen.Daarnaast ben je technisch niet opgelicht, je hebt bezwaar gemaakt en vervolgens een akkoord bereikt. Dat mijnheer vervolgens belastingfraude pleegt staat hier los van.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:16:35 #32
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_202509068
"met monteren zag ik dat oud spul van mij verbruikt was."

Ik snap echt 0 van je verhaal door bovenstaande zin, wtf staat hier?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_202510838
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:16 schreef junkiesietze het volgende:
"met monteren zag ik dat oud spul van mij verbruikt was."

Ik snap echt 0 van je verhaal door bovenstaande zin, wtf staat hier?
Ja, al sla je me dood, zou het zelf niet eens weten. Was witheet ziedend toen ik dit typte. Vol in paniek met dodelijke staar naar het beeldscherm.
pi_202510868
In feite had die natnek dus gebruikt gemaakt van materiaal van het oude slot, en dit zo gerepareerd met nieuw materiaal, terwijl ik betaald had voor geheel nieuw materiaal.

Toen ik hem daarop aansprak werd hij gelijk agressief. Toen werd ikzelf nog agressiever, want ik laat me natuurlijk niks zeggen in mijn eigen huis. Na veel gezeik en een van kwaadheid bibberende slotenmaker heeft hij me uit eigen portemonnee geld terug gegeven in cash, terwijl ik de hele rekening betaald heb.
pi_202510882
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:16 schreef junkiesietze het volgende:
"met monteren zag ik dat oud spul van mij verbruikt was."

Ik snap echt 0 van je verhaal door bovenstaande zin, wtf staat hier?
Mischien had hij verwacht dat behalve een nieuwe cilinder hij ook vergulde deurkrukken zou krijgen. 8-)
pi_202510990
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:38 schreef Sfancta het volgende:
In feite had die natnek dus gebruikt gemaakt van materiaal van het oude slot, en dit zo gerepareerd met nieuw materiaal, terwijl ik betaald had voor geheel nieuw materiaal.
Had dit dan gewoon in de OP gezegd.

Maar was de opdracht nou repareren of een probleem oplossen of expliciet vervangen? De OP heeft het over het eerste:

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:08 schreef Sfancta het volgende:
Slotenmaker zou wat fixen bij mij
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202511115
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:50 schreef baskick het volgende:

[..]
Had dit dan gewoon in de OP gezegd.

Maar was de opdracht nou repareren of een probleem oplossen of expliciet vervangen? De OP heeft het over het eerste:
[..]

Op rekening stond expliciet nieuw.

Maar sluit topic maar, heb totaal geen behoefte aan onnozele reacties zoals sommige in dit topic.
pi_202511238
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:02 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Op rekening stond expliciet nieuw.

Maar sluit topic maar, heb totaal geen behoefte aan onnozele reacties zoals sommige in dit topic.
BOOS
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:25:23 #39
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_202511472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:02 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Op rekening stond expliciet nieuw.

Maar sluit topic maar, heb totaal geen behoefte aan onnozele reacties zoals sommige in dit topic.
Reacties komen toch echt maar op onduidelijkheden die jezelf neerpent.
pi_202511561
Als je net zo wazig bent tegen die slotenmaker als hier op Fok snap ik dat ie boos werd :')
Facts don't care about your feelings
pi_202511657
Wat een haat hier in k&w zeg, dacht dat de loeders in ONZ en KLB zaten, maar blijkbaar hier :')
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:39:51 #42
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202511672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:38 schreef Sfancta het volgende:
In feite had die natnek dus gebruikt gemaakt van materiaal van het oude slot, en dit zo gerepareerd met nieuw materiaal, terwijl ik betaald had voor geheel nieuw materiaal.

Toen ik hem daarop aansprak werd hij gelijk agressief. Toen werd ikzelf nog agressiever, want ik laat me natuurlijk niks zeggen in mijn eigen huis. Na veel gezeik en een van kwaadheid bibberende slotenmaker heeft hij me uit eigen portemonnee geld terug gegeven in cash, terwijl ik de hele rekening betaald heb.
"materiaal van het oude slot". Welk materiaal dan? En wat is je definitie van een slot?

Bedoel je dit:

Of bedoel je dit:
pi_202511758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
"materiaal van het oude slot". Welk materiaal dan? En wat is je definitie van een slot?

Bedoel je dit: [ afbeelding ]

Of bedoel je dit: [ afbeelding ]
Nee, vijfpuntssluiting waar de strip opnieuw is gebruikt ipv nieuw, alleen nieuwe slotkast.

Wat dacht je nou zelf? Van bovenstaande is niks opnieuw te gebruiken.
pi_202511853
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:38 schreef Sfancta het volgende:
Wat een haat hier in k&w zeg, dacht dat de loeders in ONZ en KLB zaten, maar blijkbaar hier :')
Je zit helemaal niet in K&W. Naast schrijven is ook lezen lastig :o
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202511860
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:47 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Nee, vijfpuntssluiting waar de strip opnieuw is gebruikt ipv nieuw, alleen nieuwe slotkast.

Wat dacht je nou zelf? Van bovenstaande is niks opnieuw te gebruiken.
Sowieso de sluitplaat wel.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202511897
9 van de 10 zijn oplichters.

Gelukkig had ik laatst (als in eind juli) ook te maken met dat de deur achter ons dichtviel door de wind, konden er niet meer in.

Rekening uiteindelijk nooit ontvangen, de man vond het blijkbaar best, alles netjes ondertekend overigens digitaal door mij?
Ook navraag was het allemaal geen probleem, dat is nou weer iets wat ik dan nog nooit heb meegemaakt.
betrof overigens zo’n 90 euro, zondag tarief ook nog eens.

Eerlijke prijzen.

Oplichters gaan al snel richting boven de 300eu wat oplichting is.
pi_202512040
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
9 van de 10 zijn oplichters.

Gelukkig had ik laatst (als in eind juli) ook te maken met dat de deur achter ons dichtviel door de wind, konden er niet meer in.

Rekening uiteindelijk nooit ontvangen, de man vond het blijkbaar best, alles netjes ondertekend overigens digitaal door mij?
Ook navraag was het allemaal geen probleem, dat is nou weer iets wat ik dan nog nooit heb meegemaakt.
betrof overigens zo’n 90 euro, zondag tarief ook nog eens.

Eerlijke prijzen.

Oplichters gaan al snel richting boven de 300eu wat oplichting is.
Rekening was 290 piek en kreeg 80 uit zijn eigen beurs gelijk terug.
pi_202512052
Uiteraard nog flink bezeikt.
pi_202512790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:06 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Rekening was 290 piek en kreeg 80 uit zijn eigen beurs gelijk terug.
Het valt mij nog mee, netjes is het niet maar je hoort ook horror verhalen van 800euro voor een slot open boren enzo.
pi_202512927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:47 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Nee, vijfpuntssluiting waar de strip opnieuw is gebruikt ipv nieuw, alleen nieuwe slotkast.

Wat dacht je nou zelf? Van bovenstaande is niks opnieuw te gebruiken.
Doe maar rustig godvergeten schuimbek
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')