abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 december 2021 @ 10:02:17 #251
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202476920
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 09:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Over Albon was het na drie races al hetzelfde: "Zet er nou eens een goede coureur in, schop die Albon er toch eens uit!"

Want hij kwam niet aan Verstappen's prestaties.
Klopt, maar ik denk dat je beter een jongere coureur wat langer de kans kan geven dan Perez. Perez heeft geen groei meer in zich.
Drop you like an ill, bad habit
pi_202476930
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tijd om een prijs te betalen voor al dat geluk.
ja soms zit het mee

en soms zit het tegen

als het mee zit

dan is het geluk :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_202476939
quote:
15s.gif Op zondag 5 december 2021 09:42 schreef vosss het volgende:

[..]
Met die achterlijk slechte racecraft van Bottas houd ik mijn hart vast.

Die kan zomaar een volslagen debiele move doen en Max er af tikken en dan is alles klaar. :{
Bottas, een move? Als hij wordt ingehaald?

Je bedoelt dat Bottas verdedigt als hij wordt ingehaald?

*proest. _O-
pi_202476986
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Bottas, een move? Als hij wordt ingehaald?

Je bedoelt dat Bottas verdedigt als hij wordt ingehaald?

*proest. _O-
Waarom die Bottas haat overal in Nederland

Bottas is de coureur die het wereldrecord topsnelheid heeft in de F1 niemand heeft ooit zo gehard gereden in een F1 auto

Botas heeft gewoon het Nico Rosberg syndroon

Die durfde gewoon op een gegeven moment niet meer in een F1 te rijden en is op tijd gestopt.

Bottas moet ook stoppen. Hij neemt gewoon niet meer die risicoos die Verstappen en Ham wel durven te nemen in een auto die hard gaat.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_202477043
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:02 schreef pmponer het volgende:

[..]
Klopt, maar ik denk dat je beter een jongere coureur wat langer de kans kan geven dan Perez. Perez heeft geen groei meer in zich.
Als beide net zo snel zijn maar de een heeft toegevoegde waarde in het team en in het ontwikkelen plus afstellen van de auto, door wellicht ervaring, dan kies je daar denk ik voor. Perez is van de drie de coureur die het dichte bij Max zit.

En nu weten wij helaas niet hoe de bijdragen van de anderen was bij het ontwikkelen van de auto, maar RBR lijkt enigszins blij te zijn met Perez. Dat kan komen door de vele miljoenen die hij meeneemt en dat is tot en met dit jaar heel veel waard.

Twee dingen zijn zeker. Die auto is voor velen erg moeilijk bestuurbaar en er is geen ervaren coureur die andere het stokje over kan nemen. Dus wellicht was de keuze voor Perez een heel makkelijke
pi_202477066
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 09:42 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik vond de fout van Hamilton in Silverstone of die van Bottas in Hongarije ook cruciaal. Kostte Verstappen ca 30 punten.
Ja en Verstappen op Monza. Slap gelul dit natuurlijk.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 5 december 2021 @ 10:19:38 #257
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202477078
Max pakt Bottas meteen bij de start, en doet een geweldige undercut op ham en wint de race.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_202477081
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij kan toch gewoon 3e worden desnoods? Of hij nu 2e of 3e wordt, hij moet de laatste race voor HAM eindigen als ze er niet samen af gaan.
Ja om kans te maken om Hamilton te pakken he, wat anders :?
  zondag 5 december 2021 @ 10:20:30 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202477085
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:15 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Als beide net zo snel zijn maar de een heeft toegevoegde waarde in het team en in het ontwikkelen plus afstellen van de auto, door wellicht ervaring, dan kies je daar denk ik voor. Perez is van de drie de coureur die het dichte bij Max zit.

En nu weten wij helaas niet hoe de bijdragen van de anderen was bij het ontwikkelen van de auto, maar RBR lijkt enigszins blij te zijn met Perez. Dat kan komen door de vele miljoenen die hij meeneemt en dat is tot en met dit jaar heel veel waard.

Twee dingen zijn zeker. Die auto is voor velen erg moeilijk bestuurbaar en er is geen ervaren coureur die andere het stokje over kan nemen. Dus wellicht was de keuze voor Perez een heel makkelijke
Ik vind Perez toch wat tegenvallen nou ja ik had eigenlijk ook niet zoveel van hem verwacht, Verstappen kan gewoon bijzonder goed overweg met dit concept, volgend jaar schijnen de auto's minder rake te hebben dus dan zal Perez misschien wat dichter op Max zitten maar de vraag is of je dan wel een winnende auto hebt.
  zondag 5 december 2021 @ 10:20:53 #260
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202477089
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef dycto het volgende:

[..]
Ja en Verstappen op Monza. Slap gelul dit natuurlijk.
Dat was beide coureurs exit, dat is wat anders dan je concurrent eraf tikken en zelf 26 punten pakken.
pi_202477116
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:20 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dat was beide coureurs exit, dat is wat anders dan je concurrent eraf tikken en zelf 26 punten pakken.
Ah iemand eraf beuken is moreel prima wanneer je er zelf ook afvliegt. Ik zal het onthouden. Weer wat geleerd. Toch dom van hem dan, dat wel.
pi_202477147
quote:
15s.gif Op zondag 5 december 2021 09:42 schreef vosss het volgende:

[..]
Met die achterlijk slechte racecraft van Bottas houd ik mijn hart vast.

Die kan zomaar een volslagen debiele move doen en Max er af tikken en dan is alles klaar. :{
Denk dat Hamilton zich ook zorgen maakt.

In de F2 zag je telkens dat de polesitter naar links ging om de p2 te blocken. Maar dan geeft je p3 vrij spel.

Dus wie moet hij straks blocken, Max of die onbetrouwbare Bottas?
.
pi_202477150
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
Max pakt Bottas meteen bij de start, en doet een geweldige undercut op ham en wint de race.
Waar kan ik tekenen? :lijstje:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 5 december 2021 @ 10:28:31 #264
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477153
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:22 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Betrek vooral Limburg in je argument, de regio waar Max geboren en getogen is. Ik ga het niet nog een keer uitleggen, kansloze casus is dit.
Nee, ik snap hem al lang hoor ;)
Uiteraard is Lewis niks te verwijten als er daadwerkelijk geen vlaggen waren.
Wat me stoort is het feit dat de FIA/raceleiding/stewards/baanmarshalls het 2 races op rij voor elkaar krijgen om iets te verkloten waarvoor coureurs zich mogen komen verantwoorden |:(
En dan krijgen sommige coureurs straf, en sommige niet, voor exact dezelfde situatie.

Maargoed de inconsistentie is al het hele seizoen weer om te kotsen wat natuurlijk in race 1 begint waar de een 29x de tracklimit mag overschrijden maar anderen niet. Ze hebben dit seizoen veel te veel invloed op de races en daarmee ook de uitslagen. Het regeltjesboek is gewoon veel te dik en daardoor komen ze zelf in de problemen.

Het slaat nergens meer op
- witte lijn pitstraat overschrijden: 10 sec
- Spinnen in de pitstraat: geen straf
- iemand van de baan rammen: 10 sec
- iemands auto aanraken: 50k boete
- Iemands snelle ronde hinderen: 25k boete.

Ik snap overigens het doel achter al deze regels. Maar pas ze niet zo enorm inconsequent toe :r
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 5 december 2021 @ 10:28:40 #265
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_202477155
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef dycto het volgende:

[..]
Ja en Verstappen op Monza. Slap gelul dit natuurlijk.
Dus jij bent van mening dat beiden evenveel fouten gemaakt hebben en dat de stand zoals die nu is een juiste afspiegeling is?
Rini dankjewel.
  zondag 5 december 2021 @ 10:28:41 #266
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202477156
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:24 schreef dycto het volgende:

[..]
Ah iemand eraf beuken is moreel prima wanneer je er zelf ook afvliegt. Ik zal het onthouden. Weer wat geleerd. Toch dom van hem dan, dat wel.
Waar zeg ik dat het prima is?
Het ging toch over cruciale fouten gedurende dit kampioenschap.
De hoofdrace in Silverstone leverde Hamilton 26 punten op en Verstappen 0. Dat was een fout van Hamilton maar hij pakte wel 26 punten tov Verstappen. Hongarije kon Verstappen ook niks aan doen, kostte hem weer flink wat punten tov Hamilton.
Monza was een fout van Verstappen en beide coureurs scoorden daar een 0 terwijl Hamilton daar de betere papieren had (lees snellere auto).
  zondag 5 december 2021 @ 10:29:55 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202477169
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:27 schreef Fer het volgende:

[..]
Denk dat Hamilton zich ook zorgen maakt.

In de F2 zag je telkens dat de polesitter naar links ging om de p2 te blocken. Maar dan geeft je p3 vrij spel.

Dus wie moet hij straks blocken, Max of die onbetrouwbare Bottas?
ben wel een beetje bang voor torpedo Leclerc
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 10:29:56 #268
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202477170
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 07:43 schreef pmponer het volgende:

[..]
Jij bent toch zo van de details? Vanwaar die vraag?
Om even te checken. Maar het was dus geen feitelijke post.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 5 december 2021 @ 10:31:36 #269
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477182
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 02:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou dit weer
https://www.ad.nl/formule(...)-niets-van~a859a6d4/

Hoe krijgt Mercedes het weer voor elkaar?
Je staat op het punt je achtste WK binnen te halen en ze zijn weer zo aan het kloten op zaterdag.

- Hamilton moet voor drie incidenten naar de stewards
- Hamilton krijgt vragen over een omstreden sponsor na de kwalificatie
- Bottas moter lekt en moet gewisseld worden
- Bottas verknalt door een technisch foutje de quali weer voor anderen
- Toto moet weer op de knieën vanwege die foute sponsor
- beiden coureurs klagen over de wagens

Je zou toch verwachten dat ze volledig gefocust zouden zijn dit weekend.
Hamilton kan zich geen waarschuwing meer permitteren want dan krijgt die 10 plekken gridstraf.
Je vergeet er nog 1: Bottas had plots misfires in Q2 en dat was na 10 minuten opgelost.

En hoe zit het met die straffen voor de pile up/wachtrij ? Is daar nog iets uitgekomen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 5 december 2021 @ 10:34:03 #270
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477197
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Max er af gereden wordt door Bottas zal dat overigens een hoop gezeik en controverse opleveren, vraag me af of merc dat wel wil.

Al hebben ze wellicht niks te willen.
En wat gaat de FIA doen dan? HAM bestraffen? Dat kan helemaal niet.
Als Bottas Max eraf tikt is het kampioenschap gespeeld. Of Perez moet volgende week hetzelfde doen, maar dan zijn de rapen echt gaar natuurlijk. En sowieso moet Perez dan ineens 0,7 sec sneller worden, dat heb ik hem het hele seizoen nog niet zien doen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 10:34:59 #271
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202477211
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 09:42 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik vond de fout van Hamilton in Silverstone of die van Bottas in Hongarije ook cruciaal. Kostte Verstappen ca 30 punten.
That’s racing.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 5 december 2021 @ 10:36:15 #272
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477222
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 09:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar de volgende gaat ook niet vlak achter Verstappen blijven, en de volgende ook niet. Als je elke keer na een handvol races al met z'n allen gaat roepen dat 'ie weg moet (want dat gaat er dan ook weer gebeuren) schiet het ook niet op allemaal he. Gasly gaat ook niet continu binnen één of twee posities van Verstappen zitten, Tsunoda ook niet, Vips ook niet, Lawson ook niet, etc. Laat ze maar eens een keer een stabiele situatie creeëren ipv elk seizoen te wisselen.
Maar dan wel met een coureur die na 10 jaar F1 niet nog 15 races aan een auto moet wennen :wtf: :|W
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 5 december 2021 @ 10:37:09 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202477229
Wie hebben er allemaal een straf gekregen naar aanleiding van de kwalificatie?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 5 december 2021 @ 10:38:50 #274
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_202477246
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:09 schreef klaasweetalles het volgende:

Botas heeft gewoon het Nico Rosberg syndroon

Die durfde gewoon op een gegeven moment niet meer in een F1 te rijden en is op tijd gestopt.

nee, Rosberg had geen zin om na zijn kampioenschap weer tweede viool te moeten spelen achter Hamilton.
  zondag 5 december 2021 @ 10:39:31 #275
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202477256
twitter


Aanvallen Maxie w/ *O*
pi_202477257
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:28 schreef daNpy het volgende:

[..]
Nee, ik snap hem al lang hoor ;)
Uiteraard is Lewis niks te verwijten als er daadwerkelijk geen vlaggen waren.
Wat me stoort is het feit dat de FIA/raceleiding/stewards/baanmarshalls het 2 races op rij voor elkaar krijgen om iets te verkloten waarvoor coureurs zich mogen komen verantwoorden |:(
En dan krijgen sommige coureurs straf, en sommige niet, voor exact dezelfde situatie.

Maargoed de inconsistentie is al het hele seizoen weer om te kotsen wat natuurlijk in race 1 begint waar de een 29x de tracklimit mag overschrijden maar anderen niet. Ze hebben dit seizoen veel te veel invloed op de races en daarmee ook de uitslagen. Het regeltjesboek is gewoon veel te dik en daardoor komen ze zelf in de problemen.

Het slaat nergens meer op
- witte lijn pitstraat overschrijden: 10 sec
- Spinnen in de pitstraat: geen straf
- iemand van de baan rammen: 10 sec
- iemands auto aanraken: 50k boete
- Iemands snelle ronde hinderen: 25k boete.

Ik snap overigens het doel achter al deze regels. Maar pas ze niet zo enorm inconsequent toe :r
Ik snap wel dat jij het als inconsequent ziet als je een gebeurtenis uit een vrije training per se wil vergelijking met een kwalificatie waar snelle rondes wel belangrijk zijn.

Heeft Verstappen vorig jaar niet tijdens de vrije trainingen twee keer expres iemands snelle ronde verneukt? Ik geloof een keer Stroll omdat die zijn ronde had verpest en ook nog een tweede keer?

En over die tracklimit die Mercedes 29x mocht overschrijden want dat blijft in jouw hoofd maar spelen. Als Verstappen het daarna ook had mogen doen en samen met de rest van de coureurs het tot het einde had mogen volhouden. Was het dan nog steeds zo'n issue als nu geweest? Nog steeds hebben alle coureurs een gelijk speelveld gehad, de hele race, alleen dan deed iedereen hetzelfde als Mercedes als aan het doen was. Er verandert dus helemaal niks, maar voor jou misschien wel?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2021 10:40:31 ]
  zondag 5 december 2021 @ 10:41:22 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202477272
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik snap wel dat jij het als inconsequent ziet als je een gebeurtenis uit een vrije training per se wil vergelijking met een kwalificatie waar snelle rondes wel belangrijk zijn.

kreeg Norris niet 3 plekken voor zoiets in vrije training?
  zondag 5 december 2021 @ 10:41:37 #278
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477274
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:15 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Als beide net zo snel zijn maar de een heeft toegevoegde waarde in het team en in het ontwikkelen plus afstellen van de auto, door wellicht ervaring, dan kies je daar denk ik voor. Perez is van de drie de coureur die het dichte bij Max zit.
Heb je daar data van? Want ik meen me te herinneren dat Albon wel iets vaker in de top 4 zat dan die prutser die nu continue het middenveld door moet ploegen.

quote:
Twee dingen zijn zeker. Die auto is voor velen erg moeilijk bestuurbaar en er is geen ervaren coureur die andere het stokje over kan nemen.
Toch is deze auto, waarmee Max P1 of P2 pakt als ie niet uitvalt, een stuk beter dan het gedrocht waar Albon en consorten mee moesten rijden. Dus zelfs als Perez vergelijkbare prestaties neerzet in een betere auto, is het niet echt een betere coureur. Zeker niet omdat de andere jongens weinig F1 ervaringen hebben en hij al 10 jaar in de F1 zat. Maarja, nooit echt wat laten zien, op 1 lucky win in 10 jaar na.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 5 december 2021 @ 10:43:04 #279
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202477289
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:41 schreef daNpy het volgende:

[..]
Heb je daar data van? Want ik meen me te herinneren dat Albon wel iets vaker in de top 4 zat dan die prutser die nu continue het middenveld door moet ploegen.
[..]
Toch is deze auto, waarmee Max P1 of P2 pakt als ie niet uitvalt, een stuk beter dan het gedrocht waar Albon en consorten mee moesten rijden. Dus zelfs als Perez vergelijkbare prestaties neerzet in een betere auto, is het niet echt een betere coureur. Zeker niet omdat de andere jongens weinig F1 ervaringen hebben en hij al 10 jaar in de F1 zat. Maarja, nooit echt wat laten zien, op 1 lucky win in 10 jaar na.
Is deze auto beter? Of is de Mercedes gewoon bij een pak races minder dan voorgaande seizoenen?
  zondag 5 december 2021 @ 10:45:41 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202477318
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:41 schreef daNpy het volgende:

[..]
Heb je daar data van? Want ik meen me te herinneren dat Albon wel iets vaker in de top 4 zat dan die prutser die nu continue het middenveld door moet ploegen.
[..]
Toch is deze auto, waarmee Max P1 of P2 pakt als ie niet uitvalt, een stuk beter dan het gedrocht waar Albon en consorten mee moesten rijden. Dus zelfs als Perez vergelijkbare prestaties neerzet in een betere auto, is het niet echt een betere coureur. Zeker niet omdat de andere jongens weinig F1 ervaringen hebben en hij al 10 jaar in de F1 zat. Maarja, nooit echt wat laten zien, op 1 lucky win in 10 jaar na.
wat Perez misschien wel voor heeft op die anderen is de ervaring, de druk is bij hem wel minder, zo'n Albon verliest meteen z'n stoeltje, Gasly had dan nog het geluk dat hij naar AT kon
  zondag 5 december 2021 @ 10:46:51 #281
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477341
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:18 schreef dycto het volgende:

[..]
Ja en Verstappen op Monza. Slap gelul dit natuurlijk.
Alleen was dat verschil een stuk kleiner doordat beide uitvielen. Dat scheelde waarschijnlijk maar 3 punten in het nadeel van Verstappen, terwijl die andere twee Verstappen ca 30 punten (of meer) kostten.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 5 december 2021 @ 10:47:26 #282
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477346
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ik snap wel dat jij het als inconsequent ziet als je een gebeurtenis uit een vrije training per se wil vergelijking met een kwalificatie waar snelle rondes wel belangrijk zijn.

Heeft Verstappen vorig jaar niet tijdens de vrije trainingen twee keer expres iemands snelle ronde verneukt? Ik geloof een keer Stroll omdat die zijn ronde had verpest en ook nog een tweede keer?
Norris is er onlangs wel voor bestraft. Lewis doet het 2x in 1 VT, en dat mag wel.

quote:
En over die tracklimit die Mercedes 29x mocht overschrijden want dat blijft in jouw hoofd maar spelen. Als Verstappen het daarna ook had mogen doen en samen met de rest van de coureurs het tot het einde had mogen volhouden. Was het dan nog steeds zo'n issue als nu geweest? Nog steeds hebben alle coureurs een gelijk speelveld gehad, de hele race, alleen dan deed iedereen hetzelfde als Mercedes als aan het doen was. Er verandert dus helemaal niks, maar voor jou misschien wel?
Als het niet mag, moeten ze het bestraffen. Het excuus was "de marshalls hebben het niet gezien".
Nou tief die maar meteen naar huis dan want die zijn hun werk niet aan het doen.

En inderdaad, of iedereen mag het, en dan is het dom dat anderen het pas na 29x zien en gaan doen. Of het mag niet, dan zeg je er wat van, en bestraf je degene volgens het boekje.
Nu hebben ze door half-half ingrijpen Mercedes een voorsprong van 6 seconden gegeven die de stand aan het eind van de race heeft kunnen beinvloeden. Daar is de wedstrijdleiding niet voor, alhoewel.....
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 5 december 2021 @ 10:48:05 #283
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477354
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
That’s racing.
Uiteraard. Maar zeggen dat dat niet cruciaal was voor het kampioenschap slaat nergens op.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 5 december 2021 @ 10:48:43 #284
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477360
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:43 schreef tja77 het volgende:

[..]
Is deze auto beter? Of is de Mercedes gewoon bij een pak races minder dan voorgaande seizoenen?
Mercedes heeft hun auto langzamer gemaakt?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202477369
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
kreeg Norris niet 3 plekken voor zoiets in vrije training?
Ha dat is mooie. Die was ik vergeten.

Halfjaar geleden werd Vettel in de Q enorm gehinderd en daar kwam geen straf uit of Mazepin die vorige race gehinderd werd.

Volgens mij wordt het elke keer behoorlijk goed onderbouwd, dus lijkt het inconsequent als je het eendimensionaal bekijkt
  zondag 5 december 2021 @ 10:50:28 #286
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_202477380
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:43 schreef tja77 het volgende:

[..]
Is deze auto beter? Of is de Mercedes gewoon bij een pak races minder dan voorgaande seizoenen?
In beide gevallen is het beter presteren van de 2e coureur te verklaren ;)
Rini dankjewel.
  zondag 5 december 2021 @ 10:50:51 #287
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202477385
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:48 schreef daNpy het volgende:

[..]
Mercedes heeft hun auto langzamer gemaakt?
?
Nee, de reglementen hebben ervoor gezorgd dat de auto’s langzamer zijn. De reglementen kunnen in het voordeel werken van het ene team en in het nadeel van het andere team.
  zondag 5 december 2021 @ 10:52:00 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202477400
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ha dat is mooie. Die was ik vergeten.

Halfjaar geleden werd Vettel in de Q enorm gehinderd en daar kwam geen straf uit of Mazepin die vorige race gehinderd werd.

Volgens mij wordt het elke keer behoorlijk goed onderbouwd, dus lijkt het inconsequent als je het eendimensionaal bekijkt
ze zijn wel consequent inconsequent
pi_202477403
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:47 schreef daNpy het volgende:

[..]
Norris is er onlangs wel voor bestraft. Lewis doet het 2x in 1 VT, en dat mag wel.
Ik heb dit weekend niet helemaal.meegekregen maar situatie lijkt me anders

https://www.google.nl/amp(...)g-free-practice/amp/

quote:
[..]
Als het niet mag, moeten ze het bestraffen. Het excuus was "de marshalls hebben het niet gezien".
Nou tief die maar meteen naar huis dan want die zijn hun werk niet aan het doen.

En inderdaad, of iedereen mag het, en dan is het dom dat anderen het pas na 29x zien en gaan doen. Of het mag niet, dan zeg je er wat van, en bestraf je degene volgens het boekje.
Nu hebben ze door half-half ingrijpen Mercedes een voorsprong van 6 seconden gegeven die de stand aan het eind van de race heeft kunnen beinvloeden. Daar is de wedstrijdleiding niet voor, alhoewel.....
En het mocht dus in de race wel. Dat wist je al. Hef was een tracklimit die alleen in de Q gehandhaafd zou worden.
  zondag 5 december 2021 @ 10:53:13 #290
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477417
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie hebben er allemaal een straf gekregen naar aanleiding van de kwalificatie?
Gasly heeft alleen een "official warning" gekregen. Geen reprimande, omdat beide coureurs niet in een snelle ronde zaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Starflyer op 05-12-2021 11:02:12 ]
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 5 december 2021 @ 10:53:49 #291
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477421
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
En het mocht dus in de race wel. Dat wist je al. Hef was een tracklimit die alleen in de Q gehandhaafd zou worden.
Waarom mocht het dan na 29x niet meer, als het wel mocht :?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 5 december 2021 @ 10:54:10 #292
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477423
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
kreeg Norris niet 3 plekken voor zoiets in vrije training?
Dat ging over het negeren van een gele vlag.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 5 december 2021 @ 10:56:04 #293
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202477436
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:53 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Gasly heeft alleen een "official warning" gekregen. Geen reprimande, imdat beide coureurs niet in een snelle ronde zaten.
En hinderen van Max was geen probleem dan?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 5 december 2021 @ 10:57:07 #294
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477447
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:53 schreef daNpy het volgende:

[..]
Waarom mocht het dan na 29x niet meer, als het wel mocht :?
Ondat Hamilton er zogenaamd geen voordeel van had en Verstappen wel 8)7
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 5 december 2021 @ 10:58:52 #295
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477469
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:57 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ondat Hamilton er zogenaamd geen voordeel van had en Verstappen wel 8)7
Ja soms heb ik het idee dat die stewards nog nooit eerder op een paddock zijn geweest :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 5 december 2021 @ 11:00:25 #296
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477490
quote:
13s.gif Op zondag 5 december 2021 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En hinderen van Max was geen probleem dan?
Daar is blijkbaar verder niet naar gekeken.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 5 december 2021 @ 11:02:26 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202477511
ik zag trouwens dat Connelly steward is dit weekend
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 11:06:20 #298
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202477551
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 10:48 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar zeggen dat dat niet cruciaal was voor het kampioenschap slaat nergens op.
Er kan maar één kampioen worden, dus het slaat ook nergens op om het erover blijven te hebben
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202477571
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:53 schreef daNpy het volgende:

[..]
Waarom mocht het dan na 29x niet meer, als het wel mocht :?
Dat ben ik met je eens. Dat was een foute call.
Ze hadden niet moeten ingrijpen.

Maar of ze die call wel of niet maakte, per saldo maakt het niet uit. Het speelveld is in beide gevallen 100% gelijk. Het heeft op de race geen invloed gehad, alleen voor de kijkers leek het typische maffia. Het is een absolute non-issue

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2021 11:09:28 ]
  zondag 5 december 2021 @ 11:12:14 #300
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477603
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Dat was een foute call.
Ze hadden niet moeten ingrijpen.

Maar of ze die call wel of niet maakte, per saldo maakt het niet uit. Het speelveld is in beide gevallen 100% gelijk. Het heeft op de race geen invloed gehad, alleen voor de kijkers leek het typische maffia. Het is een absolute non-issue
Nee, het speelveld was dus niet gelijk, dat is nu net het probleem.

Er waren wel degelijk tracklimits, maar die werden 29x niet gehandhaafd.
Als de tracklimits er niet waren, had iedereen ze ook na de 29e keer mogen overschrijden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')