SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie echt heel toevallig een foto van het terras.. maar over dit uitzicht heb ik hetquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is lang niet verkeerd. In de omgeving van Triëst of zo?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Balletje? Hoe laat ben je er dan trek ik even eens schone onderbroek aan [ afbeelding ]
Dit al meegekregen??:quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Balletje? Hoe laat ben je er dan trek ik even eens schone onderbroek aan [ afbeelding ]
Joe, kom d'r aan!quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Verse toast, zalm (geen goeiekope), mierikswortel, zure room, flintertje venkel, romaine sla, dille, bieslook en een kneepje limoen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie echt heel toevallig een foto van het terras.. maar over dit uitzicht heb ik het:
https://images.app.goo.gl/g5QkSA6garm22Kd56
Oh nee, bal is al onderweg? Dan is alles op als ik er benquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Boohquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie echt heel toevallig een foto van het terras.. maar over dit uitzicht heb ik het:
https://images.app.goo.gl/g5QkSA6garm22Kd56
Ja dat is hier ook die samenwerkingsverbanden met andere boerenwinkels. Best leuk spul allemaal.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nice! Wel slim om hierop in te spelen.
Onze boerderijwinkel heeft samenwerkingsverbanden met diverse andere boerenwinkels.
Zo verkopen ze ook ambachtelijk ijs, roomboter, een beperkt assortiment groenten, eieren en zelfs sloffen met wol van schapen![]()
Ze hebben ook kip en varken, maar dat komt dan denk ik van andere boerderijen.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh nee, bal is al onderweg? Dan is alles op als ik er ben
Klinkt chicquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het is overigens Noord- Italië, onder Nice bij San Remo/ Ventimiglia
Ja en het goede gevoel wat je er aan overhoudt, je ziet letterlijk de mensen waar het geld naar toe gaat, zonder toeleveranciers zoals een supermarktquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook die samenwerkingsverbanden met andere boerenwinkels. Best leuk spul allemaal.
Soms wat prijzig maar vooruit. De smaak is er meestal wel naar
Oeh zonde voor die mensen zo in de vreetmaand.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit al meegekregen??:
https://www.omroepbrabant(...)maand-dicht-na-brand
De zalm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |