en alleen contant?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[ [url=https://ci4.googleusercontent.com/proxy/KVQUSPL0Fu0ApXogPqkxOzCvPJIlg7hKWToSjA_lsCL-vJQ6ne6zJ7HPVrBvBXIbAPzkAoziaXNe8Hre9su9LbuyO3PyJujSG5fiOYeMM5Y0YpSw-mg-X1BcUT_4iNZbYhDc2wVMMn8xDfEfTDiytHQiKJcVjQ=s0-d-e1-ft#https://mcusercontent.com(...)e022c.jpg]afbeelding[/url] ]
Max moet sowieso een van de twee racen winnenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Hamilton maar uiteraard Max fan![]()
Ik denk dat als Hamilton morgen wint Max het niet gaat redden. Dit lijkt de kans waar de red bull sneller kan zijn.
Dat is geweldig, kan je gewoon met de KvK van je buurman vuurwerk halen zonder dat de Nederlandse overheid je kan tracerenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
en alleen contant?
das toch wel een beetje gek
liever morgenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Max moet sowieso een van de twee racen winnen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is geweldig, kan je gewoon met de KvK van je buurman vuurwerk halen zonder dat de Nederlandse overheid je kan traceren
kun je die van je baas niet lenen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is geweldig, kan je gewoon met de KvK van je buurman vuurwerk halen zonder dat de Nederlandse overheid je kan traceren
Zal ik dan maar keihard duimenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Max moet sowieso een van de twee racen winnen
Daar heb ik nog niet over nagedacht, ga het maandag gewoon voorleggenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je die van je baas niet lenen?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal ik dan maar keihard duimen![]()
Werkt dat?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*** Het begon best goed, eerst carnaval en daarna lekker skiën***
^^^Your coffee is warm but your milk is sour^^^^
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:36 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Wie weet welquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:36 schreef maily het volgende:
[..]Jaa heb alles in huis gehaald wordt een mega taartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is easy if you wear a smile
Just be yourself, don't ever change your style.
maak je een foto?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa heb alles in huis gehaald wordt een mega taart
Misschienquote:
ikquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien
Wie hangt de slingers en ballonnen op?
Hoeft de jarig toch niet te doenquote:
ow ze hangen alquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeft de jarig toch niet te doen
Dat is zeker weer een mannenwerkje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien
Wie hangt de slingers en ballonnen op?
lekker uitslapenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt weer hoeft niemand vroeg zijn nest uit
Blijkbaar in Grees house nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is zeker weer een mannenwerkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |