abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202467715
Werd zo'n beetje geopperd vorig jaar begin van de pandemie en valt medisch te onderbouwen aangezien 50+ dominant is in het ziekenhuis. Van de 20.000 doden is minder dan 1% 50-.

Waarom moeten kinderen online les krijgen, mondkapjes dragen, mogen ze geen fysiek contact hebben met leraren (1,5 meter aldus kennis die leraar is) en een QR code dragen om gebruik te maken bij speeltuinen (nieuwe wet niet essentiele diensten) als 50+ ook gewoon lekker thuis kan blijven
pi_202467854
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Derrazi het volgende:
. Van de 20.000 doden is minder dan 1% 50-.
Dat is alvast een leugen van je.
pi_202467906
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Derrazi het volgende:
Werd zo'n beetje geopperd vorig jaar begin van de pandemie en valt medisch te onderbouwen aangezien 50+ dominant is in het ziekenhuis. Van de 20.000 doden is minder dan 1% 50-.

Waarom moeten kinderen online les krijgen, mondkapjes dragen, mogen ze geen fysiek contact hebben met leraren (1,5 meter aldus kennis die leraar is) en een QR code dragen om gebruik te maken bij speeltuinen (nieuwe wet niet essentiele diensten) als 50+ ook gewoon lekker thuis kan blijven
En wie gaat al dat werk overnemen? En wat doe je met de kinderen van deze mensen? Uit huis plaatsen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202468156
hoe ga je dit handhaven?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202468208
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
hoe ga je dit handhaven?
martial law.
Plaats hier uw advertentie
pi_202468223
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
martial law.
ah ben je zo iemand....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202468262
Qr code bij speeltuinen :')


Zie dan al een beveiliger staan bij zo'n tuintje

Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_202468265
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Derrazi het volgende:
Werd zo'n beetje geopperd vorig jaar begin van de pandemie en valt medisch te onderbouwen aangezien 50+ dominant is in het ziekenhuis. Van de 20.000 doden is minder dan 1% 50-.

Waarom moeten kinderen online les krijgen, mondkapjes dragen, mogen ze geen fysiek contact hebben met leraren (1,5 meter aldus kennis die leraar is) en een QR code dragen om gebruik te maken bij speeltuinen (nieuwe wet niet essentiele diensten) als 50+ ook gewoon lekker thuis kan blijven
65+ dan ben ik het met je eens.
pi_202469073
Lijkt me ook veel makkeljker om te reguleren. Iedereen is al gewend om een identiteitsbewijs te moeten laten zien en hij is al verplicht om te dragen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Akathisia op 04-12-2021 19:25:55 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202469116
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:48 schreef laforest het volgende:

[..]
65+ dan ben ik het met je eens.
ben jij 50?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202469127
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:19 schreef Complotwappie het volgende:
Lijkt me ook veel makkeljker om te reguleren. Iedereen is al gewend om een identiteitsbewijs te moeten laten zien en hij is al verplicht.
dat ben ik helemaal niet gewend. Op straat ben ik er nog nooit om gevraagd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202469173
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ah ben je zo iemand....
nee
Plaats hier uw advertentie
pi_202469196
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ben jij 50?
Gelukkig niet. :X

Ik vind 65+ gewoon een betere leeftijd. Kunnen ze meteen hun baan inleveren, en plaatsmaken voor de nieuwe generatie die nog wel voor leven vatbaar zijn.
pi_202469246
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat ben ik helemaal niet gewend. Op straat ben ik er nog nooit om gevraagd.
Oh wacht, ja nee, 50+ heeft en masse gestemd op partijen die de identiteitsplicht hebben ingevoerd maar daar zelf het minst hinder van heeft ondervonden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202469260
Niet dit stomme idee weer...

pi_202469520
Mee eens dat er gerichte maatregelen tegen deze groep nodig zijn.

Om hun te beschermen tegen zichzelf natuurlijk...
pi_202469689
Misschien beter om de dodelijke slachtoffers van covid te lockdownen, die willen tenslotte ook geen boosters enzo. :(
There is only one religion
pi_202470089
er mag geen filmpje geplaatst worden van een quarantaine kamp in Australie?
Plaats hier uw advertentie
pi_202470226
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
er mag geen filmpje geplaatst worden van een quarantaine kamp in Australie?
Mods in COR zijn erg behoudend als het aankomt op niet officiele bronnen
pi_202470270
Een doelgerichte lockdown. Dit zou een heel goed idee zijn. Das goed te controleren per ID. Dit zou de zorg ontlasten de de maatschappij kan doordraaien. Hier ben ik voor. Het liefst ook met de feestdagen zelf.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_202470271
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:22 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Mods in COR zijn erg behoudend als het aankomt op niet officiele bronnen
tegen de tijd dat het op NOS is gekomen zitten we zelf in een kamp :{
Plaats hier uw advertentie
pi_202470540
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Derrazi het volgende:
Werd zo'n beetje geopperd vorig jaar begin van de pandemie en valt medisch te onderbouwen aangezien 50+ dominant is in het ziekenhuis. Van de 20.000 doden is minder dan 1% 50-.

Waarom moeten kinderen online les krijgen, mondkapjes dragen, mogen ze geen fysiek contact hebben met leraren (1,5 meter aldus kennis die leraar is) en een QR code dragen om gebruik te maken bij speeltuinen (nieuwe wet niet essentiele diensten) als 50+ ook gewoon lekker thuis kan blijven
Dus je wilt mensen gaan opsluiten ?.

Denk dat we dan maar oorlog gaan voeren.
Als ik mijn moeder laat opsluiten .
Omdat de meeste mensen egoïstische zijn.
Zodat ze op vakantie kunnen.
Waar juist de grootste probleem is namelijk.

Blijkbaar mogen de zwakke dus gaan lijden voor de anderen ?

Mensen worden met de dag gestoorder .
pi_202470849
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:37 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Dus je wilt mensen gaan opsluiten ?.

Denk dat we dan maar oorlog gaan voeren.
Als ik mijn moeder laat opsluiten .
Omdat de meeste mensen egoïstische zijn.
Zodat ze op vakantie kunnen.
Waar juist de grootste probleem is namelijk.

Blijkbaar mogen de zwakke dus gaan lijden voor de anderen ?

Mensen worden met de dag gestoorder .
sowieso is het gestoord om mensen op te sluiten (lockdown) maar blijkbaar is het ineens normaal?
Plaats hier uw advertentie
  Beste debater 2022 zaterdag 4 december 2021 @ 21:02:03 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202471082
Dat voor een hoop lui die maatregelen vooral heel vervelend zijn omdat dit virus een uitgelezen kans bood om al dat dorre hout nu eens te lozen, was al wel duidelijk.

Maar dat bekt wat minder lekker, dus gaat het ineens over grondrechten, vrijheid, democratie en al die andere schaamlappen.

Langzaamaan komen de sociaal-darwinisten uit hun holen gekropen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202472017
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:37 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Dus je wilt mensen gaan opsluiten ?.

Denk dat we dan maar oorlog gaan voeren.
Als ik mijn moeder laat opsluiten .
Omdat de meeste mensen egoïstische zijn.
Zodat ze op vakantie kunnen.
Waar juist de grootste probleem is namelijk.

Blijkbaar mogen de zwakke dus gaan lijden voor de anderen ?

Mensen worden met de dag gestoorder .
De anderen leiden nu onder de zwakkeren het is een keer klaar. Liever de zwakkeren in lockdown dan de hele samenleving iemand moet ook de aow’s betalen van die zwakkeren zoals je weet.
pi_202472056
Beter roeien we de hele mensheid uit dan is corona ook weg, rot op met deze onzin
pi_202472142
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef Cupfighter het volgende:
Beter roeien we de hele mensheid uit dan is corona ook weg, rot op met deze onzin
Corona is nou eenmaal een virus dat ouderen treft heeft niemand verzonnen, dus je moet het probleem aanpakken bij waar het zit lijkt me niet meer dan normaal.
pi_202472155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
hoe ga je dit handhaven?
QR code boven de 50 kom je nergens meer binnen, en qr checks random op de straat door politie.
pi_202472167
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:54 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
Corona is nou eenmaal een virus dat ouderen treft heeft niemand verzonnen, dus je moet het probleem aanpakken bij waar het zit lijkt me niet meer dan normaal.
Aan leeftijd kun je weinig doen, ik ben geen voorstander van een scheiding in de bevolking, totale lockdown is het beste antwoord op dit virus
pi_202472194
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
tegen de tijd dat het op NOS is gekomen zitten we zelf in een kamp :{
Ik hoop dat ze dan gelijk de sleutel wegpleuren.
pi_202472212
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Aan leeftijd kun je weinig doen, ik ben geen voorstander van een scheiding in de bevolking, totale lockdown is het beste antwoord op dit virus
Als je kan kiezen voor een deel lockdown of voor iedereen is de keuze toch wel makkelijker? De gehele bevolking brengt al 2 jaar offers voor de zwakkeren, wappies daar gelaten die moeten ook maar aangepakt worden, maar het is een keer klaar.
pi_202472264
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:58 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
Als je kan kiezen voor een deel lockdown of voor iedereen is de keuze toch wel makkelijker? De gehele bevolking brengt al 2 jaar offers voor de zwakkeren, wappies daar gelaten die moeten ook maar aangepakt worden, maar het is een keer klaar.
Voor de zwakkeren, ik vind het bot gesteld, ik ben 52, nog nooit ergens last van gehad in de corona periode dus ik zou in lockdown moeten, dat zou ik zwaar onterecht vinden, gooi dan die wappies erin die kiezen ervoor
pi_202472276
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:58 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
Als je kan kiezen voor een deel lockdown of voor iedereen is de keuze toch wel makkelijker? De gehele bevolking brengt al 2 jaar offers voor de zwakkeren, wappies daar gelaten die moeten ook maar aangepakt worden, maar het is een keer klaar.
Gooi al die Wappies maar in lockdown en/of een kamp. Kunnen ze daar lekker groepsimmuniteit opbouwen, dat willen ze zo graag toch ten slotte?
  Beste debater 2022 zaterdag 4 december 2021 @ 22:03:01 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202472293
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:58 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
Als je kan kiezen voor een deel lockdown of voor iedereen is de keuze toch wel makkelijker? De gehele bevolking brengt al 2 jaar offers voor de zwakkeren, wappies daar gelaten die moeten ook maar aangepakt worden, maar het is een keer klaar.
Welke offers heb jij gebracht?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202472302
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:01 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Voor de zwakkeren, ik vind het bot gesteld, ik ben 52, nog nooit ergens last van gehad in de corona periode dus ik zou in lockdown moeten, dat zou ik zwaar onterecht vinden, gooi dan die wappies erin die kiezen ervoor
Ja lockdown voor wappies vind ik ook prima maar als het allemaal niet werkt dan zullen er toch naar meer oplossingen gekeken moeten worden.
pi_202472304
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:58 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
Als je kan kiezen voor een deel lockdown of voor iedereen is de keuze toch wel makkelijker? De gehele bevolking brengt al 2 jaar offers voor de zwakkeren, wappies daar gelaten die moeten ook maar aangepakt worden, maar het is een keer klaar.
En jij denk dat daar de probleem mee is opgelost?

Lockdown op vakantiegangers .
Grenzen op slot.
Kerken en moskeeën op slot.

Dat zal meer helpen dan wat oudjes achter slot te gaan zetten en laten verrotten.
pi_202472313
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welke offers heb jij gebracht?
Moest een paar keer vakantie afzeggen, prikken genomen, verplicht thuiswerk, niet meer uiteten kunnen etc etc meer dan genoeg
  Beste debater 2022 zaterdag 4 december 2021 @ 22:05:20 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202472327
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:04 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
Moest een paar keer vakantie afzeggen, prikken genomen, verplicht thuiswerk, niet meer uiteten kunnen etc etc meer dan genoeg
Zo hee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202472335
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:03 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
En jij denk dat daar de probleem mee is opgelost?

Lockdown op vakantiegangers .
Grenzen op slot.
Kerken en moskeeën op slot.

Dat zal meer helpen dan wat oudjes achter slot te gaan zetten en laten verrotten.
Nee maar zo maak je het wel beheersbaar voor de zorg
pi_202472367
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:04 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
Moest een paar keer vakantie afzeggen, prikken genomen, verplicht thuiswerk, niet meer uiteten kunnen etc etc meer dan genoeg
Zwaar leven man. Wat een opoffering.
pi_202472418
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Zwaar leven man. Wat een opoffering.
En wat is jouw geniale oplossing dan zodat mensen met 0% risico geen onderliggend lijden, gevaccineerd, en onder de 50 normaal kunnen leven?
pi_202472434
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
En wat is jouw geniale oplossing dan zodat mensen met 0% risico geen onderliggend lijden, gevaccineerd, en onder de 50 normaal kunnen leven?
Met zijn allen op een eiland gaan wonen zonder 50 plussers en daar gaan leven.
pi_202472436
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:04 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
Moest een paar keer vakantie afzeggen, prikken genomen, verplicht thuiswerk, niet meer uiteten kunnen etc etc meer dan genoeg
Boehoe
pi_202472463
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Met zijn allen op een eiland gaan wonen zonder 50 plussers en daar gaan leven.
Tja daardoor is de sterfte in landen met lage gemiddelde leeftijd wel veel lager, en daar is minder druk op de zorg.
pi_202472531
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef foden het volgende:

[..]
Boehoe
Als je een beter oplossing hebt hoor ik het graag ik vind het prima om een booster etc te halen maar heb veder nergens meer zin in
pi_202472672
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Derrazi het volgende:
Werd zo'n beetje geopperd vorig jaar begin van de pandemie en valt medisch te onderbouwen aangezien 50+ dominant is in het ziekenhuis. Van de 20.000 doden is minder dan 1% 50-.

Waarom moeten kinderen online les krijgen, mondkapjes dragen, mogen ze geen fysiek contact hebben met leraren (1,5 meter aldus kennis die leraar is) en een QR code dragen om gebruik te maken bij speeltuinen (nieuwe wet niet essentiele diensten) als 50+ ook gewoon lekker thuis kan blijven
Dus jouw versie van 'vrijheid' is om alle 50+ op te sluiten zodat een kleine minderheid geen prik hoeft te nemen,
zich niet aan maatregelen hoeft te houden en lekker naar de kroeg en sportschool kan blijven gaan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202472719
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dus jouw versie van 'vrijheid' is om alle 50+ op te sluiten zodat een kleine minderheid geen prik hoeft te nemen,
zich niet aan maatregelen hoeft te houden en lekker naar de kroeg en sportschool kan blijven gaan?
Iedereen moet ook een prik nemen uiteraard liefst verplicht. Maar dan nog hou je druk op de zorg door doorbraak infecties bij 50+
pi_202472769
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:24 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]
Iedereen moet ook een prik nemen uiteraard liefst verplicht. Maar dan nog hou je druk op de zorg door doorbraak infecties bij 50+
Als iedereen gevaccineerd zou zijn dan is de zorg heel makkelijk hanteerbaar. Zeker als je ook nog eens de basisregels in stand houd. Dan heb je elk jaar nog een week of 6 waarin je de minst urgente zorg uit moet stellen, maar dat kan je dan weer snel inhalen en voor de rest kom je het jaar prima door.

Dan heb je helemaal niet zulke extreme maatregelen zoals dit nodig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202472791
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als iedereen gevaccineerd zou zijn dan is de zorg heel makkelijk hanteerbaar. Zeker als je ook nog eens de basisregels in stand houd. Dan heb je elk jaar nog een week of 6 waarin je de minst urgente zorg uit moet stellen, maar dat kan je dan weer snel inhalen en voor de rest kom je het jaar prima door.

Dan heb je helemaal niet zulke extreme maatregelen zoals dit nodig.
Ik vind een algemene prik plicht heel goed, maar ik wil veder geen enkele maatregelen meer. Ben alleen bang dat je het zelfs met een prik plicht niet gaat redden, de vaccins werken gewoon minder bij ouderen
pi_202473341
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:01 schreef Cupfighter het volgende:
Voor de zwakkeren, ik vind het bot gesteld, ik ben 52, nog nooit ergens last van gehad in de corona periode dus ik zou in lockdown moeten, dat zou ik zwaar onterecht vinden, gooi dan die wappies erin die kiezen ervoor
Een wappie van 25 zonder vaccin loopt beduidend minder risico dan Cupfighter van 52 mét vaccin.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')