abonnement Unibet Coolblue
pi_202557957
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik koop nooit meer bij Coolblue
Zelfde hier.

Dit verhaal geeft aan dat ze totaal niet klantvriendelijk zijn. Maar het is dus echt pure marketing en dus bullshit. Ja ik ben zo naïef. Maar wat een slecht verhaal.
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:11:51 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202558009
Ik zou nog steeds wel bij cool blue kopen. We hebben een winkel in de buurt dus als er iets terug moet, dan brengen we het wel. Tot nu toe altijd goede service gehad.

Ik zou trouwens echt nooit een dure telefoon per post retour sturen. :X
The love you take is equal to the love you make.
pi_202558404
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Laat ze nou gewoon gelijk hebben.

Goede adviezen ongefundeerd afbranden want "onder 1 hoedje" ( :') ), onderbouwing ho maar, lekker blijven schoppen en dom roeptoeteren en dan maar bedelen om geld ( _O- ).

Dit is WGR, niet FHF gast.

En dan nu dit advies van de ACM ... Lekker blijven negeren jongens, ga gezellig crowdfunden met je kutklonen. Van mij geen cent. En ook geen hulp (meer).

Rinus zegt ... De groeten maar weer :W
Gast, wat heb jij gerookt?

Je hebt gezien welke post ik van haar heb ge-quote toch?
pi_202559061
Even een samenvatting wat voor rotzooi en potje Coolblue er van maakt. Wat een total shitshow


De samenvatting:

* De winkel heeft slechts een Antwoordnummer als retouradres verstrekt aan TS, geen ander adres, en instructies om het pakket af te geven bij een PostNL-punt, waarna alles geregeld wordt en TS "achterover kan leunen".
* PostNL is de enige partij die naar antwoordnummers kan verzenden, het is immers een product exclusief van PostNL. Het is geen fysiek adres waardoor TS het pakket niet in persoon kan overhandigen of iemand anders opdracht kan geven om dat namens hem te doen, anders dan PostNL. Andere verzenders als UPS, DHL, GLS, etc. kunnen dit allemaal niet.
* De winkel heeft met PostNL de afspraak gemaakt dat naar dat antwoordnummer slechts onverzekerd en niet-aangetekend verstuurd kan worden.
* Vanwege deze afspraken tussen PostNL en de winkel weigert PostNL de zending te verzekeren en een handtekening bij ontvangst te vragen. Aandringen van degene die een retourzending wil doen op enige vorm van verzekering wordt bij dit antwoordnummer structureel afgewezen vanwege de afspraken tussen PostNL en de winkel. Dit is zowel in de PostNL app als de website alsook bij een PostNL-punt het geval, de medewerkers kunnen zelf ook niet verzekerd sturen naar dat antwoordnummer al zouden ze het willen.
* Door PostNL klantenservice is bevestigd dat het niet mogelijk is om verzekerd of aangetekend naar dit antwoordnummer te sturen.
* De winkel heeft het bestaan van deze afspraken met PostNL bevestigd, waarin ze pakketverzekering expliciet hebben afgewezen en heeft daarbij ook de afwegingen voor die beslissing vermeld, waarmee dit geen onbedoeld bijeffect is. In datzelfde bericht heeft die medewerker ook gemeld (en beloofd) dat met een verzendbewijs de klant niet de dupe gaat zijn van een vermist pakket.
* De winkel betaalt voor de retourzending.
* De winkel heeft een pakketonderzoek in laten stellen, dat is iets wat slechts de opdrachtgever kan doen en TS dus niet.
* Het risico van verzending ligt altijd bij de opdrachtgever, dat is al vastgesteld.
* TS heeft een verzendbewijs ontvangen, waarmee er bewijs is dat de verzending is gedaan op de afgesproken manier en dat deze is overgedragen aan PostNL, waar de winkel de verdere overeenkomst mee heeft.
* TS heeft dit verzendbewijs aan de winkel getoond, anders konden zij ook het onderzoek niet instellen maar doen er voor de rest niks mee. Laten TS zijn soep maar gaar koken.


Conclusie: coolblue mag zich diep schamen
pi_202559167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 21:05 schreef Bottomleftone het volgende:
Even een samenvatting wat voor rotzooi en potje Coolblue er van maakt. Wat een total shitshow


De samenvatting:

* De winkel heeft slechts een Antwoordnummer als retouradres verstrekt aan TS, geen ander adres, en instructies om het pakket af te geven bij een PostNL-punt, waarna alles geregeld wordt en TS "achterover kan leunen".
* PostNL is de enige partij die naar antwoordnummers kan verzenden, het is immers een product exclusief van PostNL. Het is geen fysiek adres waardoor TS het pakket niet in persoon kan overhandigen of iemand anders opdracht kan geven om dat namens hem te doen, anders dan PostNL. Andere verzenders als UPS, DHL, GLS, etc. kunnen dit allemaal niet.
* De winkel heeft met PostNL de afspraak gemaakt dat naar dat antwoordnummer slechts onverzekerd en niet-aangetekend verstuurd kan worden.
* Vanwege deze afspraken tussen PostNL en de winkel weigert PostNL de zending te verzekeren en een handtekening bij ontvangst te vragen. Aandringen van degene die een retourzending wil doen op enige vorm van verzekering wordt bij dit antwoordnummer structureel afgewezen vanwege de afspraken tussen PostNL en de winkel. Dit is zowel in de PostNL app als de website alsook bij een PostNL-punt het geval, de medewerkers kunnen zelf ook niet verzekerd sturen naar dat antwoordnummer al zouden ze het willen.
* Door PostNL klantenservice is bevestigd dat het niet mogelijk is om verzekerd of aangetekend naar dit antwoordnummer te sturen.
* De winkel heeft het bestaan van deze afspraken met PostNL bevestigd, waarin ze pakketverzekering expliciet hebben afgewezen en heeft daarbij ook de afwegingen voor die beslissing vermeld, waarmee dit geen onbedoeld bijeffect is. In datzelfde bericht heeft die medewerker ook gemeld (en beloofd) dat met een verzendbewijs de klant niet de dupe gaat zijn van een vermist pakket.
* De winkel betaalt voor de retourzending.
* De winkel heeft een pakketonderzoek in laten stellen, dat is iets wat slechts de opdrachtgever kan doen en TS dus niet.
* Het risico van verzending ligt altijd bij de opdrachtgever, dat is al vastgesteld.
* TS heeft een verzendbewijs ontvangen, waarmee er bewijs is dat de verzending is gedaan op de afgesproken manier en dat deze is overgedragen aan PostNL, waar de winkel de verdere overeenkomst mee heeft.
* TS heeft dit verzendbewijs aan de winkel getoond, anders konden zij ook het onderzoek niet instellen maar doen er voor de rest niks mee. Laten TS zijn soep maar gaar koken.


Conclusie: coolblue mag zich diep schamen
@JohanHat89 uitprinten en opsturen naar ze ;)
pi_202559694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:33 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Gast, wat heb jij gerookt?

Je hebt gezien welke post ik van haar heb ge-quote toch?
:7
  Moderator vrijdag 10 december 2021 @ 22:07:20 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_202560147
Geen redden meer aan. Wat mij betreft. Ik zie meerdere rollen voor TS weggelegd en naming and shaming en blablabla.

Dus nee. Dit is wel klaar zo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator vrijdag 10 december 2021 @ 22:28:25 #158
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_202560553
Overigens. De uitkomst mag best in een los topic door de TS en niets anders dan de TS.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')