abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202463273


Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Informatie over dagcijfers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
bron






(Bron)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 13:13:08 #2
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202463289
twitter
pi_202463292
Testing, one, two......
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_202463296
Go hard or go home
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:14:33 #5
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_202463308
quote:
Prachtig, die complete wereldvreemdheid.

quote:
,,En of wij ons zorgen maken? In Duitsland gelden ook strenge coronaregels, hoewel die anders zijn dan hier. Wij snappen dat jongeren de behoefte voelen om erheen te gaan, maar wij roepen hen op om zichzelf af te vragen: is dit verstandig?”
Ja, zo'n oproep zal helpen :D. En natuurlijk is het verstandig. Hoe kan je het onverstandig noemen als het 30 minuten over de grens het gewoon mag, inclusief alle maatregelen?

Die complete doorgedraaide angst losgeslagen van welke redelijkheid dan ook, dodelijk vermoeiend.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_202463383
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Prachtig, die complete wereldvreemdheid.
[..]
Ja, zo'n oproep zal helpen :D. En natuurlijk is het verstandig. Hoe kan je het onverstandig noemen als het 30 minuten over de grens het gewoon mag, inclusief alle maatregelen?

Die complete doorgedraaide angst losgeslagen van welke redelijkheid dan ook, dodelijk vermoeiend.
Dit. We moeten af van elke denkbare beweging of situatie willen micromanagen.
pi_202463400
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Prachtig, die complete wereldvreemdheid.
[..]
Ja, zo'n oproep zal helpen :D. En natuurlijk is het verstandig. Hoe kan je het onverstandig noemen als het 30 minuten over de grens het gewoon mag, inclusief alle maatregelen?

Die complete doorgedraaide angst losgeslagen van welke redelijkheid dan ook, dodelijk vermoeiend.
#Scrummie2024
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:29:46 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202463498
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Prachtig, die complete wereldvreemdheid.
[..]
Ja, zo'n oproep zal helpen :D. En natuurlijk is het verstandig. Hoe kan je het onverstandig noemen als het 30 minuten over de grens het gewoon mag, inclusief alle maatregelen?

Die complete doorgedraaide angst losgeslagen van welke redelijkheid dan ook, dodelijk vermoeiend.
Ik denk niet dat het enkel angst is; het gezegde ''never waste a good crisis'' speelt deze crisis ook best een rol. Die extra controle op het volk vinden ze volgens mij best fijn op bepaalde momenten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_202463568
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het enkel angst is; het gezegde ''never waste a good crisis'' speelt deze crisis ook best een rol. Die extra controle op het volk vinden ze volgens mij best fijn op bepaalde momenten.
Dat is wel een beetje waar ben ik bang. En daarom is er echt een verandering van richting nodig, en snel.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202463598
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het enkel angst is; het gezegde ''never waste a good crisis'' speelt deze crisis ook best een rol. Die extra controle op het volk vinden ze volgens mij best fijn op bepaalde momenten.
Er zijn een heleboel mensen en groepen die het afgelopen anderhalf jaar heel veel extra macht(en geld) hebben gekregen. Die zullen dat nooit vrijwillig opgeven en willen ook helemaal niet dat er ooit een einde komt aan deze crisis.
pi_202463604
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202463609
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:36 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dat is wel een beetje waar ben ik bang. En daarom is er echt een verandering van richting nodig, en snel.
Watvoor verandering? Die QR gaat er echt niet af hoor.
Er komt alleen maar meer onzin bovenop.

Sportschool nu, dicht om 5, beperkt aantal mensen, qr code, reserveren, 1,5 meter, handen desinfecteren, mondkapje op tenzij je sport.

Waar zijn we allemaal mee bezig dan?
pi_202463613
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Pffff die IC mensen zijn zo druk dat ze constant de media opzoeken. Het lijken net de nieuwe next top models.
pi_202463654
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Watvoor verandering?
Er meer mee leren gaan leven, in plaats van lockdown naar lockdown te blijven gaan.

Daarvoor moet je wel randvoorwaarden regelen, investeren in zorg, zorgen dat je meer mensen bereikt voor de prik, boosterprogramma op orde krijgen.

Maar ik denk dat we daar nog niet aan toe zijn in dit land, dus 2022 wordt misschien iets beter, maar waarschijnlijk net als 2021.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 4 december 2021 @ 13:44:35 #15
408813 crew  trein2000
pi_202463657
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Prachtig, die complete wereldvreemdheid.
[..]
Ja, zo'n oproep zal helpen :D. En natuurlijk is het verstandig. Hoe kan je het onverstandig noemen als het 30 minuten over de grens het gewoon mag, inclusief alle maatregelen?

Die complete doorgedraaide angst losgeslagen van welke redelijkheid dan ook, dodelijk vermoeiend.
Wat mij zorgen baart is die totale controledrang over het gedrag van de burger. Je gaat niet over de regels in Duitsland, deal with it.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_202463662
quote:
Sorry jongens. Er liggen ongevaccineerden die voorrang hebben.

De vraag die zich steeds meer opdringt is: hoe lang is dit nog vol te houden? Hoe is dit beleid nog redelijk?
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:46:14 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202463676
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Watvoor verandering? Die QR gaat er echt niet af hoor.
Er komt alleen maar meer onzin bovenop.

Sportschool nu, dicht om 5, beperkt aantal mensen, qr code, reserveren, 1,5 meter, handen desinfecteren, mondkapje op tenzij je sport.

Waar zijn we allemaal mee bezig dan?
We zorgen ervoor dat we een mooie zomer krijgen in 2022! Twee mooie maanden. Daarna weer lekker maatregelen invoeren. En zelfs tijdens die twee mooie maanden zullen ze de testsamenleving en het QR systeem gewoon lekker doorzetten. Eerder uitbreiden inderdaad.

Het nieuwe normaal. En niemand doet er wat aan; het gaat enkel om de details telkens. Nu bij het laatste pakket dus vooral over het sporten van jongeren. Ze pakken er één ding uit om een punt van te maken en daarna vinden ze het wel oké.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_202463695
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Er meer mee leren gaan leven, in plaats van lockdown naar lockdown te blijven gaan.

Daarvoor moet je wel randvoorwaarden regelen, investeren in zorg, zorgen dat je meer mensen bereikt voor de prik, boosterprogramma op orde krijgen.

Maar ik denk dat we daar nog niet aan toe zijn in dit land, dus 2022 wordt misschien iets beter, maar waarschijnlijk net als 2021.
quote:
Gewoon geen keuze maken. Corona gaat voor.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_202463700
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Er meer mee leren gaan leven, in plaats van lockdown naar lockdown te blijven gaan.

Daarvoor moet je wel randvoorwaarden regelen, investeren in zorg, zorgen dat je meer mensen bereikt voor de prik, boosterprogramma op orde krijgen.

Maar ik denk dat we daar nog niet aan toe zijn in dit land, dus 2022 wordt misschien iets beter, maar waarschijnlijk net als 2021.
Het ziet ernaar uit dat onze definitie van “leven met het virus” anders is dan die van de politiek.
pi_202463704
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu bij het laatste pakket dus vooral over het sporten van jongeren
Terwijl sporten eigenlijk voor veel mensen van belang is, niet alleen de <20.
Totaal geen realiteitszin hoe groot en belangrijk het sport en verenigingsleven in Nederland is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202463714
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Er meer mee leren gaan leven, in plaats van lockdown naar lockdown te blijven gaan.

Daarvoor moet je wel randvoorwaarden regelen, investeren in zorg, zorgen dat je meer mensen bereikt voor de prik, boosterprogramma op orde krijgen.

Maar ik denk dat we daar nog niet aan toe zijn in dit land, dus 2022 wordt misschien iets beter, maar waarschijnlijk net als 2021.
Beetje op de UK toer bedoel je?
pi_202463719
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Gewoon geen keuze maken. Corona gaat voor.
Nou ja, acuut gaat voor niet acuut. Leuk. Maar wat als je door een niet-aflatende stroom acute gevallen nooit aan de niet-acute zorg toekomt? Jarenlang?

En een groot deel van de acute gevallen is ook nog eens zelf schuldig. Je zal maar 1 van die 8 mensen zijn.
pi_202463726
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:49 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Beetje op de UK toer bedoel je?
Correct. Maar die boot hebben we in de zomer gemist.

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:52:22 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202463737
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:49 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Terwijl sporten eigenlijk voor veel mensen van belang is, niet alleen de <20.
Totaal geen realiteitszin hoe groot en belangrijk het sport en verenigingsleven in Nederland is.
En ondertussen accepteren ze wel dat kerken gewoon in het openbaar toegeven zich niet aan de regels te gaan houden omdat ze zichzelf essentieel vinden.

Nou, ik zou sport dan eerder een vrijbrief geven. Dát is pas essentieel. En ik ben echt niet iemand die echt dol is op sporten of zo; ik heb genoeg aan wandelingen en onze crosstrainer hier. Maar ik kan ook wel inzien dat bewegen juist wel essentieel is. Kerkdiensten kan je prima online opvangen als ze het echt door willen zetten na vijf uur 's middags.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_202463738
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:51 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Correct. Maar die boot hebben we in de zomer gemist.

[ afbeelding ]
Die boot hebben we doelbewust laten passeren omdat wij in een kramp schoten en zij niet.

Het lijkt alsof ze eigenlijk UK willen nadoen maar dan met de risico-aversie van Duitsland. Dus wel los willen laten maar als puntje bij paaltje komt toch in paniek met maatregelen om je heen slaan.
pi_202463755
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Sorry jongens. Er liggen ongevaccineerden die voorrang hebben.

De vraag die zich steeds meer opdringt is: hoe lang is dit nog vol te houden? Hoe is dit beleid nog redelijk?
*De overheid vult liever de zakken van de top in de zorgsector en de coalitie en kabinet rennen weg bij een motie voor het verhogen van de slechte salarissen.

Zorg is geen privilege maar een recht. Een recht die over de jaren steeds meer is uitgehold. Net zoals wij automobilisten die een verkeersongeluk hebben gemaakt niet de schuld geven. Doen we dat ook bij mensen met covid.

Maar goed Hugo geeft de schuld nu weer aan de GZ en OMT. En het werkt volgens een panel van EenVandaag is hij populairder dan Rutte
pi_202463764
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:50 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nou ja, acuut gaat voor niet acuut. Leuk. Maar wat als je door een niet-aflatende stroom acute gevallen nooit aan de niet-acute zorg toekomt? Jarenlang?

En een groot deel van de acute gevallen is ook nog eens zelf schuldig. Je zal maar 1 van die 8 mensen zijn.
Dat was ook een grapje.

ik vind het echt mensen ophitsen tegen het systeem door goed behandelbare oncologie ingrepen uit te stellen omdat er dikke doorgerookte tokkies op de ic liggen. Gevaccineerd, of ongevaccineerd, interesseert me niet.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_202463769
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:52 schreef Spablauw214 het volgende:
Dus wel los willen laten maar als puntje bij paaltje komt toch in paniek met maatregelen om je heen slaan.
Soms vraag ik mij wel eens af, als we het in de talkshows en media wat minder over Corona zouden hebben, zouden we dan ook zo in de paniek geslagen zijn?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202463772
wat een ongelofelijk kneuzenbende is het toch ook he, ze leren niks:

https://www.telegraaf.nl/(...)-is-echt-heel-triest
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202463783
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:51 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Correct. Maar die boot hebben we in de zomer gemist.

[ afbeelding ]
Lijkt wel de beste oplossing.
pi_202463790
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Sorry jongens. Er liggen ongevaccineerden die voorrang hebben.

De vraag die zich steeds meer opdringt is: hoe lang is dit nog vol te houden? Hoe is dit beleid nog redelijk?
geef ongevaccinneerden maar wat paracetamol mee naar huis voor dat "griepje".
word tijd dat ze de kut wappies gewoon gaan weigeren in de ziekenhuizen !
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202463792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Soms vraag ik mij wel eens af, als we het in de talkshows en media wat minder over Corona zouden hebben, zouden we dan ook zo in de paniek geslagen zijn?
Nee, dat denk ik niet. Ze denken gewoon echt niet meer dan een paar weken vooruit. En daarna zien we wel weer. Dus zijn we altijd overvallen en nergens op voorbereid, want we denken er gewoon niet over na.
pi_202463797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Soms vraag ik mij wel eens af, als we het in de talkshows en media wat minder over Corona zouden hebben, zouden we dan ook zo in de paniek geslagen zijn?
Ja zie 2018. Dat ging volgens een interview met een hoogleraar vorig jaar maar net goed.
pi_202463821
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:55 schreef Predator40 het volgende:
wat een ongelofelijk kneuzenbende is het toch ook he, ze leren niks:

https://www.telegraaf.nl/(...)-is-echt-heel-triest
Het is een grote schande. Maar Mark en Hugo komen ermee weg omdat de Kamer te versnipperd is en toch nooit een vuist kan maken en ze wegsturen.
pi_202463833
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Sorry jongens. Er liggen ongevaccineerden die voorrang hebben.

De vraag die zich steeds meer opdringt is: hoe lang is dit nog vol te houden? Hoe is dit beleid nog redelijk?
Je kunt je inderdaad afvragen hoe eerlijk het is om een operatie van een kankerpatiënt uit te stellen omdat de plekken voor een groot deel worden ingenomen door ongevaccineerde covid patiënten.

Ik vind het gek dat daar amper debat over is. Een kankerpatiënt thuis laten zitten met alle risico's van dien accepteren we blijkbaar vrij gemakkelijk, maar ongevaccineerde covid patiënten gewoon naar huis sturen is onbespreekbaar.
pi_202463843
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is een grote schande. Maar Mark en Hugo komen ermee weg omdat de Kamer te versnipperd is en toch nooit een vuist kan maken en ze wegsturen.
het word tijd dat de koning meer zeggenschap gaat krijgen en zulke incompetente kneuzen gewoon op straat kan zetten......ontslag op staande voet, zonder wachtgeld.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202463863
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:00 schreef Predator40 het volgende:

[..]
het word tijd dat de koning meer zeggenschap gaat krijgen en zulke incompetente kneuzen gewoon op straat kan zetten......ontslag op staande voet, zonder wachtgeld.
Meh, ik weet niet of het een slim idee is om iemand die op z’n stoel zit omdat z’n wiegje toevallig in een paleis stond, dat soort bevoegdheden te geven…
pi_202463865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:00 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Je kunt je inderdaad afvragen hoe eerlijk het is om een operatie van een kankerpatiënt uit te stellen omdat de plekken voor een groot deel worden ingenomen door ongevaccineerde covid patiënten.

Ik vind het gek dat daar amper debat over is. Een kankerpatiënt thuis laten zitten met alle risico's van dien accepteren we blijkbaar vrij gemakkelijk, maar ongevaccineerde covid patiënten gewoon naar huis sturen is onbespreekbaar.
eigenlijk ongelofelijk als je het zo stelt he, laat die wappies lekker thuis uitzieken
ze kiezen er zelf voor
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202463887
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:02 schreef Predator40 het volgende:

[..]
eigenlijk ongelofelijk als je het zo stelt he, laat die wappies lekker thuis uitzieken
ze kiezen er zelf voor
Ik zeg het nog maar eens, we zitten met deze situatie vanwege zelfopgelegde regels.
pi_202463896
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:56 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Wat sneu voor je dochter. Misschien maar een leuk alternatief bedenken voor volgende week.
Afstand houden tot je dochter gaat sowieso niet, dus ik zou maar extra hard knuffelen dan
Idd. We zijn ook niet van plan om afstand te houden. Ze is een jong kind. Volgens mij zou dat emotioneel echt schadelijk voor haar zijn.

Intussen is de uitslag binnen een heeft ze idd covid-19.

En we knuffelen haar inderdaad gewoon :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:05:21 #41
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_202463902
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het enkel angst is; het gezegde ''never waste a good crisis'' speelt deze crisis ook best een rol. Die extra controle op het volk vinden ze volgens mij best fijn op bepaalde momenten.
Eens hoor, al weet ik niet of dat ook zo op gaat voor een gemeente als Hardenberg, maar ja, je hebt gelijk.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_202463912
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:57 schreef Predator40 het volgende:

[..]
geef ongevaccinneerden maar wat paracetamol mee naar huis voor dat "griepje".
word tijd dat ze de kut wappies gewoon gaan weigeren in de ziekenhuizen !
Ze kunnen een verklaring ondertekenen dat ze afzien van zorg mochten ze corona krijgen en er ziek van worden , maar natuurlijk ondertekenen ze dit want ze willen wel de beste zorg hebben en worden verzorgt door
klojo’s in witte jassen ( scheldwoord van anti vaxxers )
pi_202463925
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:06 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Ze kunnen een verklaring ondertekenen dat ze afzien van zorg mochten ze corona krijgen en er ziek van worden , maar natuurlijk ondertekenen ze dit want ze willen wel de beste zorg hebben en worden verzorgt door
klojo’s in witte jassen ( scheldwoord van anti vaxxers )
zelfs als ze in het ziekenhuis liggen met covid nog een anti vaxx filmpje opnemen....kut volk
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:08:26 #44
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_202463942
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat mij zorgen baart is die totale controledrang over het gedrag van de burger. Je gaat niet over de regels in Duitsland, deal with it.
Ja eens.

Ik weet er te weinig van om niet heel erg BNW te klinken maar dit, in combinatie met wat ik laatst las over een nieuwe EU wet voor een app waarbij banken je medische gegevens koppelen; je zou bijna wappie worden.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_202463954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:07 schreef Predator40 het volgende:

[..]
zelfs als ze in het ziekenhuis liggen met covid nog een anti vaxx filmpje opnemen....kut volk
Er zijn mensen die met covid-19 op de IC liggen maar nog steeds ontkennen dat ze 't hebben. Snap dat niet... Hoe ver ben je dan heen?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:11:13 #46
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_202463975
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:09 schreef Celestien het volgende:

[..]
Er zijn mensen die met covid-19 op de IC liggen maar nog steeds ontkennen dat ze 't hebben. Snap dat niet... Hoe ver ben je dan heen?
Ten opzichte van jou (en mij ook) vrij ver. Ten opzichte van hun kring (en daaropvolgend hun wereldbeeldje); niet eens zo heel ver.

Het is niet raar dat mensen zijn zoals ze zijn, vaak.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:12:40 #47
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_202463985
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:07 schreef Predator40 het volgende:

[..]
zelfs als ze in het ziekenhuis liggen met covid nog een anti vaxx filmpje opnemen....kut volk
Het virus verbroedert de samenleving :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202463992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En toch is daar wel degelijk actie in geweest.

Bij Frontberichten donderdagavond, programma met Jeroen Pauw en mensen uit de zorg, zat een SEH-arts van een Urechts ziekenhuis die vertelde dat zij twee keer zoveel IC-verpleegkundigen hebben opgeleid afgelopen jaar dan andere jaren.
'front'berichten :')

Merken we heel weinig van met die aflopende capaciteit en de afschaling vam de andere, nog belangrijkere, zorg. Jeweetwel, met die nasty shit zoals kanker enzo. Waar wel een groter % aan dood gaat.

.. maar er komt mij wat te binnen inderdaad. Een uitloop van ic verplegers. Als dit een oorlog zou zijn, met dat 'front'berichten, waarom accepteren we die deserteurs dan? Waarom worden ze niet voor de krijgsraad gemieterd?

Met dat 'front'berichten...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202464012
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ten opzichte van jou (en mij ook) vrij ver. Ten opzichte van hun kring (en daaropvolgend hun wereldbeeldje); niet eens zo heel ver.

Het is niet raar dat mensen zijn zoals ze zijn, vaak.
We kunnen in ieder stellen dat hun beeld niet aan het wankelen is gebracht. Zelfs niet als ze zelf onderdeel zijn van het feit en het om zich heen zien gebeuren ;(
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_202464026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Het virus verbroedert de samenleving :P
Ooit, voorjaar 2020, deed dat het inderdaad. Tijdelijk. Da's allang verleden tijd.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')