abonnement Unibet Coolblue
pi_202463045
Hallon,

Laatste week heb ik last van de duimpjes naar beneneden die niet meer zichtbaar zijn op Youtube.
Dus nu kan ik niet meer zien voor hoeveel % een video geliked is. En of het dus een beetje een zinvolle video is om te kijken. Nou is 95% van de video's daar toch al >90% geliked, maar als het zo 60/40 is (wat je ooit ziet) dan weet je dat het dus écht wel kut is. Zie wel de duimpjes omhoog maar alleen daaraan heb je natuurlijk geen kut.
Is er een instelling zodat ik alle duimpjes weer zie zoals voorheen?

Ik hoop dat jullie mijn klacht een beetje begrijpen en zo niet dan schroom niet om mij om nog meer opheldering te vragen met gerichte vragen.
pindazakje
pi_202463062
Zet je beeldscherm op de kop.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_202463187
Gast heb je het nieuws niet gevolgd? YouTube heeft dislikes verwijderd.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 4 december 2021 @ 13:13:10 #4
74056 crew  ToT
pi_202463294
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:05 schreef dexamfetamine het volgende:
Gast heb je het nieuws niet gevolgd? YouTube heeft dislikes verwijderd.
Zogenaamd om de kleine kanalen te beschermen! _O- :') Heeft niks te maken met dat al die woke crap die tegenwoordig uit komt als een malle gedisliked wordt.
Maar er schijnen browser add-ons te zijn waarmee je de dislikes alsnog weer kunt zien. Heb me er nog niet in verdiept.
pi_202463329
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:13 schreef ToT het volgende:

[..]
Zogenaamd om de kleine kanalen te beschermen! _O- :') Heeft niks te maken met dat al die woke crap die tegenwoordig uit komt als een malle gedisliked wordt.
Maar er schijnen browser add-ons te zijn waarmee je de dislikes alsnog weer kunt zien. Heb me er nog niet in verdiept.
Heb je van YouTube die streamy's reclame gezien?

Dat is één groot woke/lhbtq fest aan het worden. :|W
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_202463380
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:13 schreef ToT het volgende:

[..]
Zogenaamd om de kleine kanalen te beschermen! _O- :') Heeft niks te maken met dat al die woke crap die tegenwoordig uit komt als een malle gedisliked wordt.
Maar er schijnen browser add-ons te zijn waarmee je de dislikes alsnog weer kunt zien. Heb me er nog niet in verdiept.
Het is om de corporaties te ontzien. Die add-ons werken overigens alleen op basisvan een inschatting door de gebruikers van de add-ons en hun dislikes. De echte hoeveelheid is simpelweg niet meer zichtbaar.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202463512
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Het is om de corporaties te ontzien. Die add-ons werken overigens alleen op basisvan een inschatting door de gebruikers van de add-ons en hun dislikes. De echte hoeveelheid is simpelweg niet meer zichtbaar.
de maker van de video kan ze nog steeds zien. dus dat kan vast wel gehackt worden, op een of andere manier.
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:35:29 #8
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202463552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:13 schreef ToT het volgende:

[..]
Zogenaamd om de kleine kanalen te beschermen! _O- :') Heeft niks te maken met dat al die woke crap die tegenwoordig uit komt als een malle gedisliked wordt.
Maar er schijnen browser add-ons te zijn waarmee je de dislikes alsnog weer kunt zien. Heb me er nog niet in verdiept.
Klopt, moet wel de goeie hebben, is er ook 1 die nep is / niet werkt. De echte heet: Return Youtube Dislike
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 4 december 2021 @ 13:36:11 #9
74056 crew  ToT
pi_202463561
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Heb je van YouTube die streamy's reclame gezien?

Dat is één groot woke/lhbtq fest aan het worden. :|W
Niet naar gekeken nee, maar er zijn wel van die jaarlijkse specials die zo "inclusive" mogelijk gemaakt worden door alles wat blank, hetero en mannelijk is er uit te verwijderen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 4 december 2021 @ 13:36:27 #10
74056 crew  ToT
pi_202463564
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Het is om de corporaties te ontzien. Die add-ons werken overigens alleen op basisvan een inschatting door de gebruikers van de add-ons en hun dislikes. De echte hoeveelheid is simpelweg niet meer zichtbaar.
Ah, thanks! ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:35 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Klopt, moet wel de goeie hebben, is er ook 1 die nep is / niet werkt. De echte heet: Return Youtube Dislike
Die werkt dan wel 100% goed?
pi_202464119
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:31 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
de maker van de video kan ze nog steeds zien. dus dat kan vast wel gehackt worden, op een of andere manier.
Laten we het hopen zeg. In 1 klap alle tutorials zoveel lastiger om te filteren gemaakt. Alle clickbaiters die hier profijt van hebben. Waardeloos.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202464176
Feesboek volk vindt dit vast belangrijk. 'Likes en dislikes' :r
pi_202464385
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:22 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Laten we het hopen zeg. In 1 klap alle tutorials zoveel lastiger om te filteren gemaakt. Alle clickbaiters die hier profijt van hebben. Waardeloos.
het systeem was al waardeloos geworden. youtubes bedelen altijd voor likes, want daar krijg je geld voor.
pi_202464391
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:27 schreef Rekkie het volgende:
Feesboek volk vindt dit vast belangrijk. 'Likes en dislikes' :r
Je kan ook gewoon zeggen dat je het allemaal niet begrijpt.
pi_202465540
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:05 schreef dexamfetamine het volgende:
Gast heb je het nieuws niet gevolgd? YouTube heeft dislikes verwijderd.
Ja even gezocht zie het nu, wat een bullshit weer. Kun je net zo goed de likes ook wegmikken.
pindazakje
pi_202465821
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:27 schreef Rekkie het volgende:
Feesboek volk vindt dit vast belangrijk. 'Likes en dislikes' :r
Retard alert.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202466584
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 15:57 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ja even gezocht zie het nu, wat een bullshit weer. Kun je net zo goed de likes ook wegmikken.
Hier op FOK kun je posts niet eens disliken en daar hoor je niemand over.
pi_202466730
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:14 schreef Riparius het volgende:

[..]
Hier op FOK kun je posts niet eens disliken en daar hoor je niemand over.
Ik ben blij dat FOK! en YT niet te vergelijken zijn.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:25:23 #19
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202466757
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:36 schreef ToT het volgende:

[..]
Ah, thanks! ^O^
[..]
Die werkt dan wel 100% goed?
So far so good...of de waardes kloppen geen idee.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202466855
Omdat alle Biden videos en MSM kanalen als MSNBC en CNN die Youtube graag als eerste toont als je ergens naar zoekt keiharde negatieve like/dislike ratio's hadden :')
pi_202467322
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:36 schreef ToT het volgende:

[..]
Ah, thanks! ^O^
[..]
Die werkt dan wel 100% goed?
Nee, en dat kan ook niet. Lees de FAQ.
pi_202467542
Kom wel lekker uit met de yt rewind natuurlijk, de meeste gedislikte video ever. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 4 december 2021 @ 18:45:00 #23
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202468219
Dan iets van “Like this comment if you disliked.”

Youtube zet de deur wel open voor een concurrent zo.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:36:39 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_202473952
Iemand hier extentie die werkt op m'n telefoon app? Blijkbaar een inschatting, maar da's voldoende, denk ik, om een indruk te maken of een video de moeite waard is.

En andere manieren misschien om in te schatten of een video goed wordt gewaardeerd? Op Twitter noemen mensen dat 'ratio(en)', iets met een berekening van aantallen reacties en likes oud.

Verder triest van Google, en nog zo'n triest excuus verzinnen ook. Zelfs video makers hebben er geen kut aan omdat aantoonbaar minder mensen de dislike button gebruiken als ze de resultaten niet zien. Scammers zijn er vast ook blij mee
:')
pi_202474316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:14 schreef Riparius het volgende:

[..]
Hier op FOK kun je posts niet eens disliken en daar hoor je niemand over.
Ik en vele anderen hebben hier juist uitvoerig discussie over gevoerd en we zijn tot de conclusie gekomen dat het beter is voor iedereen om het onderwerp even over het volgende decennium te tillen.
-nee-
pi_202474505
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand hier extentie die werkt op m'n telefoon app? Blijkbaar een inschatting, maar da's voldoende, denk ik, om een indruk te maken of een video de moeite waard is.

En andere manieren misschien om in te schatten of een video goed wordt gewaardeerd? Op Twitter noemen mensen dat 'ratio(en)', iets met een berekening van aantallen reacties en likes oud.

Verder triest van Google, en nog zo'n triest excuus verzinnen ook. Zelfs video makers hebben er geen kut aan omdat aantoonbaar minder mensen de dislike button gebruiken als ze de resultaten niet zien. Scammers zijn er vast ook blij mee
ja zal wel een hoop troep en clickbait komen met meer views door deze ongein
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 5 december 2021 @ 11:23:20 #27
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_202477705
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Kom wel lekker uit met de yt rewind natuurlijk, de meeste gedislikte video ever. :')
Dat was wel een mooie tik op de vingers van een bedrijf dat totaal geen binding heeft met het grootste deel van de regelmatige gebruikers. Maar uiteindelijk maakt het geen donder uit wat Google doet zolang ze een monopolie hebben in de markt. Die like-dislike optie werd al langzaam weggewerkt. Eerst door het weghalen van de kleuren rood en groen, daarna met het afronden van duizendtallen, het nog grijzer maken van het balkje.

Het verschil met deze aanpassing is dat het nu wel erg lastig is om in te schatten of een video de moeite waard is om te kijken. Veel views vs. relatief weinig likes zegt wel iets, maar daar zijn nog wel meer factoren zoals de engagement tussen vaste kijkers/fans die alles liken, hoe controversieel een thema is of niet.

Dan heb je nog comments, maar die kunnen de videomakers ook lekker verwijderen, en zo is het relatief makkelijk alle negatieve feedback uit de openbaarheid te halen.

:')
pi_202479761
Covid Town Hall 10k likes 68k dislikes
Biden inauguratie 17k likes 110k dislikes
Rodrigo and Fauci read fan tweets 11k likes 59k dislikes

Letterlijk elke persconferentie in het witte huis met Jen Psaki heeft meer dislikes dan likes.

Het Witte Huis heeft de comments uitgezet op hun YouTube kanaal. Stel je voor de grap eens voor hoe de media zou reageren als die reacties uitgezet zouden zijn onder Trump.

Het is heel duidelijk waarom YT de dislike functie eruit gehaald heeft. En dat is niet om kleine kanalen te beschermen. Het is om hun eigen macht om de publieke opinie te beïnvloeden te beschermen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjemmert op 05-12-2021 14:39:11 ]
pi_202490319
Heel
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:14 schreef Riparius het volgende:

[..]
Hier op FOK kun je posts niet eens disliken en daar hoor je niemand over.
ander medium dus dit is een kkdomme vergelijking
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')