abonnement bol.com Coolblue
pi_202587839
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:12 schreef Eightyone het volgende:
Er kunnen best mooie nummers uit deze houding voortkomen, maar toch ben ik onderhand des te blijer met iemand die tegen het valse aan alle frustraties de microfoon in gilt. :P
Tijd voor een revival van de stoere vrouw :D
afspraak tandarts verzetten
  zondag 12 december 2021 @ 18:17:13 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202587898
In de laag net onder de mainstream had je de afgelopen jaren wel postpunk en dergelijke, waarin iets agressiever gezongen wordt. Maar dat heeft de grote massa nauwelijks bereikt. Mede door de 'poortwachters' bij de nationale etherzenders, die dat toch een beetje eng vinden allemaal.
pi_202588142
Ben blij dat we met thuiswerken niet meer hoeven te luisteren naar de radio van anderen ;)

Nee ja radio zal altijd wel slappe hap blijven. Jaren 90 waren wel leuk met grunge en hardcore enzo, maar dat zie ik niet zo snel meer terugkomen op de radio op een enkele excentriekeling na (die dan het neukertje van bekende artiest Y blijkt te zijn en daardoor op de radio kon komen :+ ).
afspraak tandarts verzetten
  zaterdag 25 december 2021 @ 09:53:01 #29
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202797497
Etran De L'ar - Toubouk ine chihoussay vind ik trouwens wel een flinke domper.

In de kern zo'n leuk en goed nummer, veel potentie, alleen hebben ze het opgenomen met de kwaliteit van een mp3 van nog geen 128kbps. Wat dus de enige reden is dat het slechts af en toe op zal staan ipv heel erg vaak. :{

Nu geil ik niet op klinische berperfectie, maar neem je nummers op z'n minst een klein beetje helder op.

...ook op Spotify en Bandcamp is dit trouwens zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eightyone op 25-12-2021 21:20:27 ]
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')